Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Abobe Photoshop/InDesign dla ucznia.

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 123456789max

123456789max
  • 154 postów

Napisano 28 grudnia 2011 - 12:15

Witam,
Zwracam się do Was z prośbą o poradę :)
Otóż zamierz kupić ze stypendium PS'a (choć równie potrzebny jest mi InDesign :/). Do wydania mam 1200-1300zł, więc wchodzą w drogę tylko pakiety, ze zniżką edukacyjną. Jestem uczniem III klasy gimnazjum, czy kwalifikowałbym się na tą zniżkę ? Z tego co czytałem, to raczek tak, ale wolę się upewnić, bo nie chcę wyrzucić pieniędzy w błoto. Wystarczyłaby legitymacja, czy coś jeszcze ?
Druga sprawa jest taka,że najpierw mogę kupić soft, a dopiero za jakiś czas Mac'a. Czy nie będzie żadnego problemu, jak program poleży sobie trochę na półce? Nie ma żadnego ograniczenia czasowego na instalacje, czy coś (w życiu się z czymś takim nie spotkałem, ale dla pewności).
I moje ostatnie pytanie, co byście doradzili zrobić. Czy jest jakieś dobre źródło zakupu, czy coś ?
Na Allegro znalazłem dwie ciekawe oferty:
Adobe Design Standard CS 5.5 PL Mac FVAT EDU (2007322049) - Aukcje internetowe Allegro
Adobe Photoshop Extended CS5 PL Mac FVAT EDU (1997382523) - Aukcje internetowe Allegro
Najchętniej bym wziął tą pierwszą, ale trochę mnie martwi ta niska cena :/ Czy to możliwe, żeby to było takie tanie ?
Kontaktowałem się ze sprzedawcą, ale pominął odpowiedzi na to pytanie.
W sklepie Adobe patrzyłem, ale drożej jest.
Z góry bardzo dziękuję za każdą pomoc :)

#2 svefn

svefn
  • 2 postów

Napisano 28 grudnia 2011 - 20:35