
"Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej" w PLAY
#1
Napisano 25 grudnia 2011 - 22:53
#2
Napisano 25 grudnia 2011 - 23:25
#3
Napisano 26 grudnia 2011 - 14:10
#4
Napisano 27 grudnia 2011 - 13:29

#5
Napisano 27 grudnia 2011 - 13:59
#6
Napisano 27 grudnia 2011 - 14:09
#7
Napisano 27 grudnia 2011 - 16:37
a co daje ten roaming danych ? U mnie czy jest włączony ,czy nie ,to i tak internet działa.
Jako jedna z niewielu opcji w ustawieniach, ta, jest dosyć dokładnie opisana. Czego nie rozumiesz? Włączenie roamingu danych podczas przebywania za granicą może spowodować bardzo wysoki rachunek.
#8
Napisano 27 grudnia 2011 - 16:42

#9
Napisano 27 grudnia 2011 - 18:48
#10
Napisano 05 stycznia 2012 - 23:59
#11
Napisano 06 stycznia 2012 - 00:06
#12
Napisano 06 stycznia 2012 - 09:39
#13
Napisano 06 stycznia 2012 - 10:36
#14
Napisano 04 czerwca 2012 - 13:41
#15
Napisano 20 lipca 2012 - 08:11
#16
Napisano 20 lipca 2012 - 08:53

#17
Napisano 20 lipca 2012 - 09:57


#18
Napisano 20 lipca 2012 - 10:00
Cos ma skoro zadzialalo
niewukluczone, ze mozna tez ustawic inne....ale zawsze latwiej zapamietac jak sie ma jedno... np Itunes i sieci komorkowej
Nieprawdaz:?:
Zadziałało bo w apn wpisałaś Internet, pozostałe kwestie w w szczególności Apple ID nie ma w przypadku sieci komórkowej żadnego znaczenia, zatem nie szczerzmy głupot na forum.
#19
Napisano 20 lipca 2012 - 10:07
#20
Napisano 20 lipca 2012 - 10:46
#21
Napisano 20 lipca 2012 - 10:47
No proszę Was... Podajecie swoje dane do konta applowego swojej sieci komórkowej.. To nie ma żadnego połączenia między sobą.
Stwierdzenie mniej więcej na poziomie: "Mi internet działa jak iPhona położę przy ziemniaku, który robi jako wzmacniacz zasięgu i szybciej odbiera dane".
Nie wprowadzajcie ludzi w błąd.
Uściślijmy to koleżanka Renee_ wprowadza w błąd.
#22
Napisano 20 lipca 2012 - 10:47
#23
Napisano 20 lipca 2012 - 10:48

#24
Napisano 20 lipca 2012 - 10:54
#25
Napisano 20 lipca 2012 - 11:14

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych