Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

"Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej" w PLAY


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 Vito492

Vito492
  • 76 posts

Posted 25 December 2011 - 22:53

witam, przy wyłączonym wifi i próbie podłączenia się do internetu pokazuje mi się komunikat widoczny w temacie. dodam, że z internetu przez 3G korzystałem cały dzień bez problemów, internet przestał działać dopiero 2-3 godziny temu. iphone był kupiony w stanach, bez simlocka, telefon mam w play fresh, w konfiguracji internetu w apn mam wpisane 'internet', reszta pusta. zasięg 3G 4-5 kresek, więc dobry. karta microsim z salonu, nie wycinana. jak to naprawić? pozdrawiam

#2 wilczek0

wilczek0
  • 57 posts
  • SkądPoznań

Posted 25 December 2011 - 23:25

Jeśli dotychczas wszystko działało i nic nie zmieniałeś, to może być oznaka np."prac konserwacyjnych na sieci". Może też warto wyłączyć i włączyć telefon. Wprawdzie ja mam w T-Mobile ale takie komunikaty zdarzały się zawsze przy braku transmisji danych.

#3 tomasz23

tomasz23
  • 199 posts
  • SkądRadom, Poland

Posted 26 December 2011 - 14:10

Spróbuj włączyć i wyłączyć tryb samolotowy.

#4 Smilli

Smilli
  • 19 posts

Posted 27 December 2011 - 13:29

Miałem to samo w orange, pomagał jedynie restart telefonu. O dziwo teraz mam karte Play i wszystko działa bez problemu. Spróbuj jeszcze wejść w Usługi Lokalizacji > Usługi systemowe > i spróbuj z wł albo wył Szukaj sieci komórkowej może pomoże :)

#5 ktmracing

ktmracing
  • 635 posts
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Posted 27 December 2011 - 13:59

Włącz roaming danych! Miałem to samo w Play-u.

#6 kamil1114

kamil1114
  • 596 posts

Posted 27 December 2011 - 14:09

a co daje ten roaming danych ? U mnie czy jest włączony ,czy nie ,to i tak internet działa.

#7 dyndas

dyndas
  • 4424 posts

Posted 27 December 2011 - 16:37

a co daje ten roaming danych ? U mnie czy jest włączony ,czy nie ,to i tak internet działa.


Jako jedna z niewielu opcji w ustawieniach, ta, jest dosyć dokładnie opisana. Czego nie rozumiesz? Włączenie roamingu danych podczas przebywania za granicą może spowodować bardzo wysoki rachunek.

#8 gazil

gazil
  • 17 posts

Posted 27 December 2011 - 16:42

też mam w play i nie wiem dlaczego skasowało mi w konfiguracji ten "internet". jeśli masz wpisanego tylko usera to moze nie działaś jak mi, user i hasło ma być internet a 3cia dziura ma być pusta. u mnie zatrybiło ;)

#9 krakers

krakers
  • 8135 posts
  • SkądNibylandia

Posted 27 December 2011 - 18:48

Ja mam czasem w T-Mobile i Play to samo po powrocie z zagranicy na dwóch iPhone'ach 4. Tylko wyłączenie i ponowne włączenie rozwiązuje u mnie problem.

#10 imprecis

imprecis
  • 91 posts
  • SkądBielsko-Biała/Warszawa

Posted 05 January 2012 - 23:59

Mam co prawda plusa, a nie playa, ale u mnie pomogło wpisanie w APN - internet i zrestartowanie telefonu.

#11 deepack

deepack
  • 242 posts
  • SkądPoznań

Posted 06 January 2012 - 00:06

W skrajnych przypadkach trzeba zrobić restore.

#12 dameon

dameon
  • 1353 posts
  • SkądLublin

Posted 06 January 2012 - 09:39

Najpierw zawsze powinno wykonać się wyzerowanie ustawień sieciowych

#13 jedrulam

jedrulam
  • 131 posts
  • SkądPoznań

Posted 06 January 2012 - 10:36

Korzystałem z iphonenodata.com --> disable edge/3g. Gdy odinstalowałem to z iphone'a to i tak mam blokowaną transmisje danych. W ustawieniach -->ogolne --> sieć mam właczone dane sieci komórkowej. a vpn mam ustawione na "nie jest połączone". Może trzeba coś z vpn zrobić?

#14 mteam

mteam
  • 56 posts
  • SkądOkolice Krakowa

Posted 04 June 2012 - 13:41

Zmieściłem się w 6 miesiącach. Poczytałem w internecie i tutaj na forum, że wiele osób ma taki problem. Miałem 5.0.1 (jailbroken) na swoim i4 (Orange), gdy zaczęły się dziać takie problemy i akurat wtedy, gdy zmieniłem abonament zamknięty (25zł) na otwarty. Próbowałem wszystkiego, oprócz zabaw z tymi stronami, zmieniającymi ustawienia telefonu - reset ustawień sieci, hard respring, restore do czystego softu 5.1 i nic. Byłem w Salonie, powiedzieli mi, że to może być wina telefonu i skierowali do iSpotu. Poszedłem do iSpotu i pan, który widać było znał się na rzeczy powiedział, że to definitywnie wina sieci. Teraz wybieram się do Orange wyjaśnić sytuację, bo przecież na starym abonamencie jakieś 3 miesiące temu internet przez EDGE działał normalnie, za pobieraniem opłat. Chyba, że ktoś wynalazł sposób jak to naprawić. : )

#15 Renee_

Renee_
  • 3 posts

Posted 20 July 2012 - 08:11

iPhone 4 Witajcie, mialam taki sam blad po wymianie iPhone'a 4 ( internet w sieci Play ). Sprobjcie wpisac w danych sieci komorkowej: APN: internet Uzytkownik: swoja nazwe iPhone'a , np. Renee Haslo: (takie jak do iTunes, Apple Store ) zadzialalo :wink: Pozdrawiam, Renee

#16 Cadnin

Cadnin
  • 197 posts
  • SkądKraków

Posted 20 July 2012 - 08:53

ale wpisanie użytkownika i hasla (tym bardziej takiego jak do itunes) to nie jest w ogole związane z ustawieniami sieci komórkowej ... co ma jedno do drugiego ? :)

#17 Renee_

Renee_
  • 3 posts

Posted 20 July 2012 - 09:57

Cos ma skoro zadzialalo ;) niewukluczone, ze mozna tez ustawic inne....ale zawsze latwiej zapamietac jak sie ma jedno... np Itunes i sieci komorkowej ;) Nieprawdaz:?:

#18 Lokria

Lokria
  • 6278 posts
  • SkądŁódź

Posted 20 July 2012 - 10:00

Cos ma skoro zadzialalo ;)
niewukluczone, ze mozna tez ustawic inne....ale zawsze latwiej zapamietac jak sie ma jedno... np Itunes i sieci komorkowej ;)
Nieprawdaz:?:


Zadziałało bo w apn wpisałaś Internet, pozostałe kwestie w w szczególności Apple ID nie ma w przypadku sieci komórkowej żadnego znaczenia, zatem nie szczerzmy głupot na forum.

#19 Renee_

Renee_
  • 3 posts

Posted 20 July 2012 - 10:07

Hmmm, ustap.... mi po wpisaniu internet nie zadzialao, dopiero jak uzupelnilam reszte;)

#20 k0gut

k0gut
  • 67 posts

Posted 20 July 2012 - 10:46

No proszę Was... Podajecie swoje dane do konta applowego swojej sieci komórkowej.. To nie ma żadnego połączenia między sobą. Stwierdzenie mniej więcej na poziomie: "Mi internet działa jak iPhona położę przy ziemniaku, który robi jako wzmacniacz zasięgu i szybciej odbiera dane". Nie wprowadzajcie ludzi w błąd.

#21 Lokria

Lokria
  • 6278 posts
  • SkądŁódź

Posted 20 July 2012 - 10:47

No proszę Was... Podajecie swoje dane do konta applowego swojej sieci komórkowej.. To nie ma żadnego połączenia między sobą.
Stwierdzenie mniej więcej na poziomie: "Mi internet działa jak iPhona położę przy ziemniaku, który robi jako wzmacniacz zasięgu i szybciej odbiera dane".
Nie wprowadzajcie ludzi w błąd.


Uściślijmy to koleżanka Renee_ wprowadza w błąd.

#22 Cadnin

Cadnin
  • 197 posts
  • SkądKraków

Posted 20 July 2012 - 10:47

na pewno nie zaczęło Ci działać po tym, jak wpisałaś AppleID i hasło do konta, bo to nie ma nic wspólnego z dostępem do neta i nad tym nie co dyskutować. Samo "internet" w apn tak, ale nic więcej.

#23 Blutut

Blutut
  • 207 posts

Posted 20 July 2012 - 10:48

Bo po każej edycji takich danych powinniśmy zrobić przynajmniej respring. Zalecny jest restart. Widac po wpisaniu samego "internetu" nie zrobiłaś tej czynności, a po wpisaniu reszty, może przypadkiem, ale tak :)

#24 grzes_l

grzes_l
  • 3397 posts
  • SkądGdynia

Posted 20 July 2012 - 10:54

Ja myślę, że koleżanka polizała palec i to zmieniło wszystko...

#25 Lokria

Lokria
  • 6278 posts
  • SkądŁódź

Posted 20 July 2012 - 11:14

OK. Dajmy już spokój :) Bo zaczynamy robić OT.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users