Sam wspominałeś o FreeAppParty. Kiedyś już robiłem do niego podejście, ale jakoś mało to przejrzyste w porównaniu do FMA.
No tak ale to tylko te 2 są sensowne.
Chce się ktoś zamienić 10$ amazon na itunes ?
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 03 stycznia 2014 - 18:17
Sam wspominałeś o FreeAppParty. Kiedyś już robiłem do niego podejście, ale jakoś mało to przejrzyste w porównaniu do FMA.
Napisano 03 stycznia 2014 - 18:42
Napisano 03 stycznia 2014 - 18:47
Wiem, że to nie temat o FAP, ale mam tylko jedno małe pytanko.
Jeśli po odpaleniu appki FAP nie mam w lewym górnym rogu różowej ikonki Party Treats to znaczy, że aktualnie nie mam do ściągnięcia żadnych aplikacji nagradzanych punktami, tak?
Napisano 04 stycznia 2014 - 03:23
Napisano 04 stycznia 2014 - 08:19
Napisano 04 stycznia 2014 - 10:02
Ktoś się orientuje po jakim czasie resetują klucz? Dostałem maila po 20:30 a nadal kluczyk na zielono...
Napisano 04 stycznia 2014 - 17:21
Ale jakiego maila - automatyczną odpowiedź?
Klucz potrafią zresetować po tygodniu a potem po 2 napisać,że jeszcze raz zresetowali... . Czasem nic nie piszą a resetują.
Napisano 04 stycznia 2014 - 18:44
Napisano 04 stycznia 2014 - 20:42
Napisano 04 stycznia 2014 - 20:57
Przyszedł normalny mail, od jakieś Pani
Skoro piszecie że trzeba czekac, to trudno
A pkt się resetują przy resecie klucza?
Napisano 04 stycznia 2014 - 22:36
Błagam, nie załamujcie mnie. Ten okres co roku jest taki "bezappkowy" - w 2012 ostatnią appkę pobrałem 23.13, a następna była dopiero 09.01.2013.no właśnie sam jestem w szoku ostatnią apkę pobrałem 29.12.2013;/
Napisano 08 stycznia 2014 - 10:23
Napisano 09 stycznia 2014 - 11:19
Napisano 09 stycznia 2014 - 13:18
Napisano 09 stycznia 2014 - 18:16
Napisano 10 stycznia 2014 - 17:59
Napisano 10 stycznia 2014 - 18:09
Napisano 10 stycznia 2014 - 18:19
Coś chyba nie tak jest u mnie. Nie mam powyższej appki a na dodatek podczas próby zamówienia czegokolwiek pokazuje mi się to:
[ATTACH=CONFIG]19627[/ATTACH]
Napisano 10 stycznia 2014 - 18:42
Napisano 10 stycznia 2014 - 19:28
Napisano 10 stycznia 2014 - 19:31
Napisano 10 stycznia 2014 - 19:34
Mail do supportu z tracking code i prośbą o zresetowanie klucza.
Napisano 10 stycznia 2014 - 19:35
Napisano 10 stycznia 2014 - 19:39
Coś chyba nie tak jest u mnie. Nie mam powyższej appki a na dodatek podczas próby zamówienia czegokolwiek pokazuje mi się to:
[ATTACH=CONFIG]19627[/ATTACH]
Czyli co? Punkty przepadły? Nie mam pojęcia jak mogłem złamać regulamin.
Napisano 10 stycznia 2014 - 19:57
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych