Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jaki system zainstalowac? Macbook pro procesor intel core 2 duo 2 gb ram

• Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 mango

mango
  • 19 postów

Napisano 16 grudnia 2011 - 16:03

Witajcie. To jest moj pierwszy post i w temacie macow jestem prawie zielony. Udalo mi sie trafic takiego maca za niewielkie pieniadze ale ma kilka problemow. 1. Najwazniejszy ze nie jest na nim zainstalowany zaden system operacyjny. Probowalem zainstalowac jakiegos pirata ale plyta tylko mielila przy probie startu z niej i nic. Chcialbym system oryginalny kupic bo wiem ze taki bedzie najstabilniejszy. Nie wiem co kupic, - nie orientuje sie w tych leopardach. Czy mozecie cos zasugerowac z allegro? Z tego co mi znajomy mowil byl na nim zainstalowany snow leopard ale zawieruszyly mu sie te plyty. 2. Dysk twardy jest 160 gb- sprawdzalem go pod windowsem ale nie ma na nim zadnych partycji- jest czysty 3. Z komputerami pc radze sobie dobrze ale z tym laptopem nie wiem co zrobic. Czy jest sens sie samemu bawic czy lepiej oddac do serwisu? 4. Jak podlaczam ladowarke to nie zawsze zalapuje , kilkakrotnie ja musze wtykac zeby zaswiecila sie bursztynowa dioda. Ale tylko lekko rusze kablem to dioda gasnie , a w zasadzie lekko sie zarzy i nie laduje sie bateria. Czyscilem styki w macu i styk ladowarki - nic nie pomoglo. Dziekuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam.:D

#2 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 16 grudnia 2011 - 16:12

Snow Leopard. Oryginalnosc czy nie...nie ma nic wspolnego ze stabilnoscia. Dodaj do komputera więcej pamieci RAM, powinno byc lepiej i wydajniej.

#3 ftpd

ftpd

Nie.

• 24 359 postów

Napisano 16 grudnia 2011 - 16:17