Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Znikająca sieć i komunikat nieprawidłowy sim


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 8788

8788
  • 75 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 grudnia 2011 - 18:07

Witam, od ostatniego czasu zauważyłem pewną nieprawidłowość w działaniu mojego iPhone'a. Mam go 3 tygodnie, kupiony został w Apple Store PL. Niestety od ostatniego tygodnia codziennie telefon w godzinach wieczornych traci zasięg i jedyne aby go odzyskał to reset. Telefon również raz na jakiś czas wyświetla komunikat "Nieprawidłowy SIM". W domu mam kilka iPhone'ów i żaden z nich nie ma takich problemów. Dodam, że przywracałem telefon do ustawień fabrycznych i wymieniłem kartę micro sim na nową. Niestety nic nie pomogło. Ktoś może spotkał się z podobną sytuacją ?

#2 Mirko791

Mirko791
  • 4 558 postów
  • SkądJaworzno

Napisano 13 grudnia 2011 - 18:15

Witaj w klubie :) Problemy te opisane są już w głównym wątku dotyczącym nowego iPhone'a.

http://myapple.pl/ip...e-wrazenia.html

#3 jointpocket

jointpocket
  • 179 postów

Napisano 13 grudnia 2011 - 18:45

rowniez mam ten sam problem.orientujecie sie jak z wymiana telefonu w regenersis?pozdrawiam

#4 Technet1

Technet1
  • 36 postów
  • SkądSkwierzyna

Napisano 13 grudnia 2011 - 18:57

iP4S gubi zasięg ! Witam Mój 4S poza static noise i żółtym wyświetlaczem od dziś ma kolejną wadę - bez przerwy łapie i gubi zasięg. Wykonywanie połączeń jest niemożliwe bo po kilku sekundach od wybrania numeru zasięg znika i połączenie się urywa. Czy wiecie jaka może być tego przyczyna? Czy mogę zrobić "coś" aby tel zaczął normalnie działać czy pozostaje tylko reklamacja? Pozdrawiam i liczę na wasze rady

#5 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 13 grudnia 2011 - 18:59

Sprawdzałeś na innych kartach SIM? Jeśli występuje to samo to tak, reklamacja :P Chyba zawsze iPhony 4S z pierwszych partii mają jakieś problemy o_O

#6 AdrianoSprinter

AdrianoSprinter
  • 1 121 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 grudnia 2011 - 19:02

Zawsze tak masz czy tylko w jednym miejscu ? Może masz słaby zasięg sieci 3G i dlatego.

#7 Technet1

Technet1
  • 36 postów
  • SkądSkwierzyna

Napisano 13 grudnia 2011 - 19:33

Zawsze tak masz czy tylko w jednym miejscu ? Może masz słaby zasięg sieci 3G i dlatego.


Witam

Tel gubi notorycznie zasięg w tych samych miejscach w których do dziś miał stały zasięg.
Nie sprawdzałem tego zjawiska na innych kartach sim.
Hard reset nic nie daje...

#8 8788

8788
  • 75 postów
  • SkądŁódź

Napisano 13 grudnia 2011 - 22:49

Sprawdzałem na innych kartach. Dlatego też wymieniłem moją na nową, bo myślałem, że to z nią jest problem.

#9 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 13 grudnia 2011 - 23:41

a z jaką siecią macie takie problemy?

#10 mati123

mati123
  • 2 postów

Napisano 14 grudnia 2011 - 09:34

problem z iP4S Polecam zareklamować... Ja w poniedziałem zadzwoniłem do AppStore, nie pytali się o szczegóły, wczoraj już był kurier odebrać telefon, dzisiaj dostałem maila że nowy telefon został wysłany i mogę się go spodziewać koło piątku.

#11 8788

8788
  • 75 postów
  • SkądŁódź

Napisano 14 grudnia 2011 - 15:25

Ok, bardzo dziękuję. W takim razie zaraz dzwonię i reklamuję :)

#12 8788

8788
  • 75 postów
  • SkądŁódź

Napisano 15 grudnia 2011 - 22:10

Polecam zareklamować... Ja w poniedziałem zadzwoniłem do AppStore, nie pytali się o szczegóły, wczoraj już był kurier odebrać telefon, dzisiaj dostałem maila że nowy telefon został wysłany i mogę się go spodziewać koło piątku.


Dzisiaj zadzwoniłem na infolinię i niestety pan odpowiedział mi, że jedyne co mogą zrobić to go naprawić a nie wymienić, chyba, że jakiś tam dział wyrazi zgodę na wymianę, na co nie liczę za specjalnie.

#13 CeBeeR

CeBeeR
  • 1 362 postów
  • SkądUK

Napisano 15 grudnia 2011 - 22:19

Dzisiaj zadzwoniłem na infolinię i niestety pan odpowiedział mi, że jedyne co mogą zrobić to go naprawić a nie wymienić, chyba, że jakiś tam dział wyrazi zgodę na wymianę, na co nie liczę za specjalnie.


"Teraz Polska"... Minuta ciszy, proszę... dziękuje.

#14 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 15 grudnia 2011 - 22:32

Nie lepiej poczekać na update softu? Co to da ze wymienia na nowy egzemplarz jak to bug w iOS'ie?

#15 8788

8788
  • 75 postów
  • SkądŁódź

Napisano 15 grudnia 2011 - 22:46

Tylko, że mam dwa 4s'y. Jeden działa bez problemu, a z drugim są takie jazdy.

#16 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 15 grudnia 2011 - 22:55

Tylko, że mam dwa 4s'y. Jeden działa bez problemu, a z drugim są takie jazdy.


To zamień karty sim i zobacz, czy iPhone'y nie zamieniły sie rolami.

#17 tomkoszyk

tomkoszyk
  • 65 postów
  • SkądWarsaw, Poland

Napisano 18 grudnia 2011 - 13:33

Mam dokładnie to samo... I coraz bardziej zblizam sie do oddania go na gwarancje..

#18 mikusiaczek

mikusiaczek
  • 19 postów

Napisano 18 grudnia 2011 - 18:21

Spróbuj jeszcze wgrać najnowszą wersję iOS 5.0.1 build 9A406. Miał właśnie naprawić podobne problemy. Zarchiwizuj iPhone, wyczyść i odtwórz. [URL="http://www.iphonestandard.pl/index.php/2011/12/nowa-aktualizacja-ios-5-0-1-dla-iphone-4s/"]Więcej informacji [/URL]

#19 barteku

barteku
  • 68 postów
  • SkądGdynia, Toruń

Napisano 29 grudnia 2011 - 07:25

Mam dokladnie to samo. Wymienilem SIM i problem dalej istnieje iOS 5.0.1 build 9A406. Z niecierpliwoscia czekam na 5.1, jesli ta wersja nie pomoze to niestety reklamacja.

#20 SoYoung.app

SoYoung.app
  • 1 postów

Napisano 31 stycznia 2012 - 00:20

Witam serdecznie, Rónież dołączam się z prośbą o pomoc ponieważ mam 4S'a od 2 dni i mam podobny problem a mianowicie. Gdy tylko wyjde na dwór lub nastąpi choćby najmniejsza zmiana temperatur to wyskakuje komunikat "AWARIA SIM", a następnie w lewym górnym rogu "Nieprawidłowy SIM". Jest to dość męczące i chciałbym wiedzieć co moze być przyczyną. Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam,

#21 Sycyl

Sycyl
  • 22 postów

Napisano 31 stycznia 2012 - 07:52

SoYoung.app obawiam się iż będziesz zmuszony oddać tel na gwarancję. Zapewne uznają tobie roszczenia za słuszne i wymienią na nowy. Mój przypadek był dokładnie taki sam.

#22 wojtek5379

wojtek5379
  • 12 postów
  • SkądOstrów Wlkp

Napisano 31 stycznia 2012 - 09:13

Mam podobny problem. I moim przypadku na pewno nie jest to wina temperatury bo traci zasięg i w domu. Wymiana karty sim nic nie dała ani restore ani oddanie na gwarancje(otrzymałem nowy telefon z softem 5.0.1 9A406) kiedy zresetuje telefon to na około 4-5h jest ok a potem znowu to samo. Dodam również ze jestem z sieci PlusGSM.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych