[iPod, iPhone, iPad, Akcesoria] Prośba o ocenę, podróba czy oryginał?
#976
Posted 04 June 2014 - 20:33
Iphone 5s 16 GB Nowy Space Gray Grafitowy | eBay
Sprawdzałem telefon na stronie apple nie jest aktywowany, ale po napisaniu wiadomości do właściciela o treści ,,Mógłbym prosić o skan/zdjęcie faktury zakupu Iphona w sieci opisywanej w ogłoszeniu" i co zero odzewu, po czym zrezygnowałem z zakupu.
#977
Posted 08 June 2014 - 12:57
Jest ktoś w stanie określić czy jest to Oryginał czy nie?
#978
Posted 08 June 2014 - 13:08
#979
Posted 08 June 2014 - 13:14
#980
Posted 08 June 2014 - 13:17
#981
Posted 08 June 2014 - 14:01
#982
Posted 10 June 2014 - 02:02
Co o tym uważacie? Komentarze ma pozytywne.
#983
Posted 10 June 2014 - 08:06
#984
Posted 10 June 2014 - 09:39
Jeżeli to nie żaden przekręt to bardzo się cieszę.
- - - Połączono posty - - -
I jeszcze prosiłbym o sprawdzenie tej aukcji, bo też wygląda zachęcająco.
http://allegro.pl/ip...4288222892.html
Serdecznie dziękuje
#985
Posted 10 June 2014 - 09:46
#986
Posted 10 June 2014 - 09:51
#987 Gość_maciek21_*
Posted 14 June 2014 - 14:56
#988
Posted 14 June 2014 - 15:02
Witam.
Tak się zastanawiam czy faktura vat-marża eliminuję gwarancję? Bierze się tylko z FV23%?
Co ???
#989 Gość_maciek21_*
Posted 14 June 2014 - 16:57
Chodzi np. o tą IPHONE 5C 16GB ZIELONY GWAR GDAŃSK SKLEP KOMBOX (4306612822) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
#990
Posted 14 June 2014 - 17:06
Znajoma kupuje iP5C i przebiera w ofertach. Tańsze oferty są z vat-marżą, a droższe z FV23%. Którą ma wybrać?
Chodzi np. o tą IPHONE 5C 16GB ZIELONY GWAR GDAŃSK SKLEP KOMBOX (4306612822) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Jak nie chce brać na firmę to wystarczy ten z vat-marża. Jakbyś chciał fakturę za ten telefon to wtedy doliczają Ci do ceny 23%, jeżeli dobrze kojarzę.
#991
Posted 14 June 2014 - 19:27
#992 Gość_maciek21_*
Posted 14 June 2014 - 20:22
#993
Posted 14 June 2014 - 20:30
No właśnie @zakino, ale wydaje mi się, że przez to gwarancja nie jest uznawana (?)
A czemu niby ?
#994
Posted 14 June 2014 - 21:59
Jak nie chce brać na firmę to wystarczy ten z vat-marża. Jakbyś chciał fakturę za ten telefon to wtedy doliczają Ci do ceny 23%, jeżeli dobrze kojarzę.
Na "marży" pracują najczęściej komisy które skupują (albo biorą w komis) towar od osób fizycznych (bez działalności). Opodatkowaniu VAT-em podlega tylko ich zysk. Nie mają możliwości wystawienia faktury VAT (23%). Co do gwarancji to różnie bywa. Kwestia czasu kiedy pierwotny klient nabył sprzęt bo to od tego momentu liczy się gwarancja, a nie od momentu "odpalenia". Może być tak że kupisz nówkę w folii i będzie już po gwarancji, a może być tak że koleś wziął telefon w abo i od razu pobiegł z nim do komisu i dzień później Ty go nabywasz wtedy masz prawie pełną gwarancję . Pozostają jeszcze kwestie podejścia firm. Dla większości firm faktura VAT marża nie jest dokumentem sprzedaży ich produktu (komis nie jest traktowany jako punkt dystrybucji) i może być z tym problem. Z drugiej strony weszły przepisy które pozwalają reklamować dany produkt bez jakiegokolwiek dowodu zakupu. Temat generalnie dość złożony i nie do końca jasny. Ja generalnie omijam komisy i pośredników.Wg. mnie lepiej jest kupić od pierwszego właściciela (najlepiej jak dołączy oryginalny dokument zakupu).
#995
Posted 14 June 2014 - 22:50
#996
Posted 15 June 2014 - 07:54
Jesteś pewien tego co piszesz o gwarancji Apple, czy tylko tak sobie dywagujesz w temacie. Nie wprowadzaj ludzi w błąd.
Hmm... a w którym miejscu ?
#997
Posted 15 June 2014 - 08:10
#998
Posted 15 June 2014 - 08:32
W tym miejscu, że w przypadku Apple gwarancja rozpoczyna bieg od momentu aktywacji urządzenia, a nie od daty sprzedaży. Więc jeżeli kupisz sprzęt w styczniu, a uruchomisz go w czerwcu to gwarancja Apple biegnie od czerwca.
Nie tak do końca... jak za długo nie aktywujesz iPhone, to system przyjmuje własną datę sprzedaży, bo Apple wie mniej więcej kiedy sprzedało iPhone i mogą ustawić termin między grudniem a lutym/marcem jako początek gwarancji i aktywacja tego nie zmieni na czerwiec.
#999
Posted 15 June 2014 - 08:33
"Podsumowanie rocznej ograniczonej gwarancji Apple
Apple gwarantuje brak wad
materiałowych i
wykonawczych dołączonego produktu i
akcesoriów przez rok od daty
zakupu. Gwarancja nie obejmuje zwykłego zużycia, przypadkowych uszkodzeń ani
uszkodzeń wynikających z
niewłaściwego użycia. Aby skorzystać z
naprawy serwisowej,
zadzwoń do Apple, odwiedź sklep detaliczny Apple lub Autoryzowany Serwis Apple.
Dostępne opcje serwisowe zależą od kraju, w
którym uzyskujesz naprawę serwisową.
Serwis może być ograniczony do kraju zakupu urządzenia. Połączenia telefoniczne
oraz przesyłki międzynarodowe mogą być objęte opłatą, w
zależności od lokalizacji.
Zgodne z
pełnymi warunkami i
szczegółowymi informacjami dotyczącymi uzyskiwania
naprawy serwisowej, dostępnymi na stronach Apple - Informacje prawne
oraz Oficjalna strona Wsparcia Apple, prawidłowe zlecenia serwisowe objęte gwarancją
są realizowane przez Apple poprzez naprawienie lub wymianę iPhone’a na nowego
albo zwrot ceny zakupu. Decyzja ta należy wyłącznie do Apple. Korzyści wynikające
z
gwarancji stanowią dodatek do uprawnień gwarantowanych przez lokalne prawa
konsumenta. Podczas składania zlecenia serwisowego objętego gwarancją konieczne
może być przedstawienie dowodu zakupu urządzenia."
#1000
Posted 15 June 2014 - 08:43
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users