Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Uszkodzony iPhone 3Gs


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kamilsta3

kamilsta3
  • 7 postów

Napisano 08 grudnia 2011 - 09:50

Otóż mam taki owaki problem... Na początku podłączyłęm telefon do komputera ale iTunes go nie wykrył (nie rozumiem czemu) Nic sobie z tego nie robiłem i pruboiwałem wprowadzić w stan DFU ... Niestety sięnie udało i nie mam pojęcia co teraz uczynić :( iTunes niestety go nie wykrywa ale słychaćże został podłączony do komputera. Oczekuje że uda się coś z tym zrobić pozdrawiam ^^

#2 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 08 grudnia 2011 - 10:47

Przeczytaj http://myapple.pl/se...le-serwis_.html i popraw się. Moim zdaniem temat nie bardzo nadaje się do działu SERWIS, ale niech serwisanci się wypowiedzą i jak coś, to przeniosę.

#3 gizmo3800

gizmo3800
  • 1 906 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 grudnia 2011 - 11:46

Strzelam, używasz win7 ?

#4 gathor

gathor
  • 94 postów
  • Płeć:
  • SkądBristol, UK

Napisano 09 grudnia 2011 - 23:15

Strzelam, używasz win7 ?

A co to ma do rzeczy? Ja działam na Win7 x86 i x64, a nigdy nie miałem z tym problemów.
Czy gniazdo dock nie zostało zawilgocone?
Prawdopodobnie brak połączeń iPhone -> PC

#5 reperatorium

reperatorium
  • 168 postów
  • SkądKraków

Napisano 26 grudnia 2011 - 23:35

Trzeba sprawdzić kabel, gniazdo w iPhone i/lub sterowniki

#6 iClinic.pl

iClinic.pl

  • 177 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 grudnia 2011 - 00:55

Urządzenie wymaga diagnostyki, z opisu nic nie wynika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych