Pisalem w tej sprawie do biura obslugi tvn i podobno nowa wersja jest w trakcie przygotowywania.
TVN Player - stream programów z grupy TVN
Started by
Huntter
, 01 Dec 2011 21:07
60 replies to this topic
#51
Posted 06 April 2012 - 10:22
#52
Posted 08 April 2012 - 17:44
Wczoraj oglądałem serial na iPadzie 3 i 1 odcinek chodził płynnie, a 2 to zwykła pikseloza i kratkowanie. Czekam na aktualizacje... Oby tym razem było ok:)
#53
Posted 10 April 2012 - 20:01
U mnie jest tak, że ten sam odcinek raz działa dobrze a raz do dupy.
#54
Posted 11 April 2012 - 12:14
Ja mam pokaz slajdów na mojej 2, starsze filmy chodzą normalnie.
#55
Posted 05 May 2012 - 00:03
Jak wiesz jak to zrobić to proszę o pomoc fiflak77@ yahoo.com
#56
Posted 20 May 2012 - 10:52
Witam, mam pytanie, jak oglądam serial na tvnplayer przez airplay z mojego IP4 to po blokadzie ekranu na IP4 transmisja zostaje przerwana po odblokowaniu ekranu wznawia się, jak ustawić iPhona żeby można było płynie odtwarzać film przez airplay ?
Zdanie rozpoczynamy wielką literą.
Przeczytaj koniecznie TO.
plmax
#57
Posted 20 May 2012 - 13:55
Serdecznie przepraszam Pana Moderatora, że przez moją nie uwagę użyłem małej zamiast dużej litery na początku zdania. Dziękuję za czujność, gdyż moja zawiodła.
Z wyrazami szacunku.
Z wyrazami szacunku.
#58
Posted 23 September 2012 - 17:38
Czy obecnie działa Wam TVN Player na iPadzie? Po aktualizacji iOS 6 u mnie żadne wideo nie chce się włączyć. Pokazuje się tylko pierwsza sekunda i dalej jakby nic się nie ściąga. Obraz jest zawieszony. Ktoś ma podobne problemy? Ktoś może podpowiedzieć rozwiązanie?
#59
Posted 06 April 2013 - 20:22
Witam. Mi na ipadzie 2 działa płynnie. Mam za to inny problem. Każdy film przerywa mi ok. 10 - 20 min przed końcem i zaczyna wyświetlać od początku. Tym sposobem nie mogę zobaczyć zadnej końcówki O co chodzi???
#60
Posted 06 April 2013 - 21:47
Mam to samo:/ nie zawsze ale czesto i czesto gesto po reklamach film sie nie wyswietla:/ zal
#61
Posted 29 March 2014 - 20:58
TVN Player "ewoluował" w Player i olał AirPlay
taką dostałem odpowiedź na pytanie dlaczego zniknął:
"Dziękujemy za kontakt.
Aktualnie nie korzystamy z tej technologii."
Kij im w oko.
Ja też zaczynam minimalizować korzystanie z ich oferty.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users