Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

allegro sprzedający HOMOBILE - ostrzegam!


  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 highend

highend
  • 200 posts

Posted 19 November 2011 - 18:39

zakupiłem w tej "firmie" IPADa 2 3G 32GB:

APPLE iPAD 2 32GB 3G WiFi NOWY FVAT23% iPad2 (1908855467) - Aukcje internetowe Allegro

człowiek sprzedał 10 sztuk w tej cenie.
Tego samego dnia wpłaciłem całą kwotę i chciałem odebrać osobiście.

Niestety po 3 dniach dostałem informację, że nie mają ipadów na stanie.

Minęło już 10 dni - nie mam pieniążków z powrotem. Ciekawe jak inni kupujący.
Firma nie odpowiada na emaile - raz mi tylko odpisali, że do 18.11 otrzymam zwrot na konto.
Pieniążki nie przyszły. Wystawiłem negatywa, oni odpisali że mają jakiś chory regulamin.

Ogólnie firma mega KRZAK, sprzedaje towar nie posiadając go fizycznie. Mam zamrożone 2750 PLN przez nich przez dłuższy czas :(

#2 igiel

igiel
  • 1141 posts
  • SkądLondon, UK

Posted 19 November 2011 - 18:56

"Wysyłka zakupionych przez Państwa przedmiotów realizowana jest najczęściej w 48 godzin od zaksięgowania wpłaty, nie mniej jednak - zgodnie z prawem - mamy 30 dni na realizację zamówienia " wystarczy czytać chociaż stronę "o mnie" albo zapytać ile będzie trwała wysyłka, wtedy masz pewność...

#3 highend

highend
  • 200 posts

Posted 19 November 2011 - 19:27

nie nie nie! piszą, że email 24h na dobę? Po zakupie przez 3 dni nie dali znać. Potem w końcu zadzwoniłem i Pan mówi, że nie ma - pozostałych 9 kupujących nie wystawiło jeszcze komentarza. Ja czytałem o tych 30 dniach zanim kupiłem. Ta ustawa, którą przytaczają ma też artykuł 11 mówiący, że nie mają prawa żądać kasy przed wykonaniem umowy. A żądają - inaczej odbiór osobisty jest niemożliwy! Obiecali mi zresztą zwrot pieniędzy (wtedy w tym 3cim dniu jak dzwoniłem). Minęło już 10 dni, pieniędzy nie ma. Ostatni mail od nich z dnia 17.11.2011 mówiący, że pieniążki do mnie dotrą 18.11.2011 gdyż dałem im ultimatum. Nie dotrzymali go - dostali zatem negatyw i spór. Nie będzie mi jakiś burak obracał moimi pieniędzmi celem zakupienia towaru, którego nie mają na stanie. Jak można wystawić 10 sztuk czegoś czego się nie ma? Na maile nie odpisują - generalnie mają w d... ludzi.

#4 virgin71

virgin71



  • 12562 posts
  • SkądWrocław

Posted 20 November 2011 - 09:33

Czyli standardowa próba zaoszczędzenia. Przy takich cenach osobiście bym nie kupił. Wystarczy wejść na stronę www lub poczytać komentarze, że to zwykła ściema. Zamawiasz towar, a oni go dopiero sprowadzają z zagranicy

#5 Mac_PePe

Mac_PePe
  • 57 posts

Posted 20 November 2011 - 11:49

"Wysyłka zakupionych przez Państwa przedmiotów realizowana jest najczęściej w 48 godzin od zaksięgowania
wpłaty, nie mniej jednak - zgodnie z prawem - mamy 30 dni na realizację zamówienia "

wystarczy czytać chociaż stronę "o mnie" albo zapytać ile będzie trwała wysyłka, wtedy masz pewność...


Ja nie do końca rozumiem, czy regulamin sklepu internetowego ma tutaj zastosowanie, bo w ostatnim zdaniu stoi jak wół:

"Regulamin naszego sklepu internetowego nie obowiązuje przy sprzedaży Allegro."

Ja to rozumiem tak, że przy zakupie przez allegro obowiązuje regulamin który jest podlinkowany w aukcji, a tam widzę coś takiego:

"6. Czas realizacji zamówienia 1-5 dni roboczych." i nie widzę zapisu, który występuje na zakładce o mnie.

Dla mnie mamy tutaj 2 różne regulaminy, ale nie wiem który w takim przypadku jest wiążący.

Pozdrawiam
Piotr.

#6 feuerfest

feuerfest
  • 3417 posts
  • SkądMonachium, DE

Posted 20 November 2011 - 12:00

HOMOBILE Get it, HOMO BILE? ;)

#7 Zbig.AppleUser

Zbig.AppleUser
  • 1327 posts
  • SkądWarszawa

Posted 20 November 2011 - 12:09

Zapamiętać typa i zastosować kwarantannę, najlepiej osobiście.

#8 NeoSan

NeoSan
  • 6 posts

Posted 19 December 2011 - 20:00

Tak sobie z ciekawości sprawdziłem dzwoniąc sobie do tego sprzedawcy jaką dostępność towaru mi zaoferuje bo sam aktualnie jestem w trakcie zakupu iPada. Bardzo miły Pan powiedział mi, że aktualnie czeka na dostawę bo dostawca mu się wysypał ale ma być we środę. Nie kłamał że towar ma na stanie, pierwsze co powiedział że czeka na dostawę która ma być na dniach. Bez krętactwa na spokojnie.

Nie o tym chciałem pisać to co przyciągnęło moją uwagę że kolega highend sam sprzedaje sprzęt Apple :D trochę to podpada na robienie złej renomy konkurencji. Największym paradoksem w tej sprawie jest to że komentarze w/w kolegi wcale nie są pochlebne, mały cytat:

Brak odpowiedzi na maile, sms-y, telefony; towar zakupiony i zapłacony nie został wysłany, sprawa zostanie prawdopodobnie zgłoszona na Policję, gdyż sprzedający zapadł się pod ziemię z moimi 3500zł.

[Odpowiedź z: wto 20 lip 2010 21:34:31 CEST] zaszło nieporozumienie - sprawa wyjaśniona już z osobą tokarektoki. Nikt na pewno nie zapada się pod ziemię :)

a co do terminowości:
Dnia 1.04.2009r. kupiłem zderzak przedni do Hondy Prelude. 21.04. z rozmowy tel. wynikło iz zderzak nie zostal wyslany, poprosilem o szybkie wyslanie (25.04.2009 -upływ przegladu technicznego samochod) Zderzaka do dnia dzisiejszego nie otrzymałem
Komentarz unieważniony (pią 01 maj 2009 11:15:52 CEST): Kupujący i Sprzedający zgodzili się na unieważnienie komentarza do tej transakcji.

Nie lubie ludzi co sieją niepotrzebny zamęt i do tego nie widzą swoich win. Jak by ktoś chciał powiedzieć że to są komentarze anulowane to sprawa iPada dla highenda też ma status komentarza anulowanego. Tak z ciekawości kolega dostał już swój sprzęt albo pieniądze bo to mnie interesuje? Chce coś innego zamówić od tego użytkownika, mały prezencik na święta dla siebie (bo kto lepiej zna moje potrzeby) :D

#9 tryt

tryt
  • 628 posts

Posted 21 December 2011 - 00:00

"Wysyłka zakupionych przez Państwa przedmiotów realizowana jest najczęściej w 48 godzin od zaksięgowania
wpłaty, nie mniej jednak - zgodnie z prawem - mamy 30 dni na realizację zamówienia "

wystarczy czytać chociaż stronę "o mnie" albo zapytać ile będzie trwała wysyłka, wtedy masz pewność...


Sprzedający ma 30 dni na wykonanie umowy wyłącznie wówczas, gdy nie umówił się z kupującym inaczej (art. 12 ust. 1 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny).
Ponieważ w treści oferty znajduje się informacja "wysyłka w ciągu 24 godzin", to przepis powyższy nie ma zastosowania i sprzedający zobowiązany jest wykonać umowę w ciągu 24 godzin.

#10 sancruz3

sancruz3
  • 2436 posts

Posted 21 December 2011 - 08:08

Czy nie lepiej kupowac w sklepie niewiele drozej niz na allegro ale dostajesz do reki sprzet za ktory placisz dopiero a nie ze placisz i dostajesz nie wiadomo kiedy nie wiadomo co...

#11 Zbig.AppleUser

Zbig.AppleUser
  • 1327 posts
  • SkądWarszawa

Posted 21 December 2011 - 08:32

Niedawno pomagalem kumplowi kupić MacBooka Pro z Allegro. Nowy. Odbiór osobisty. I co sie okazało... numery seryjne na opakowaniu i spodzie komputera były inne. Na pokładzie zamiast Liona był Snow. Sprzęt sprawny. Parametry sprzetowe lapka takie, jak miały być. Zszedł z ceny za system operacyjny. Tak to jest z Allegro. Niegdyś nie wiesz, co dostaniesz. I oczywiście, mimo, ze komp miał zainstalowany SL, płyt z systemem ani z iLifem nie było.

#12 highend

highend
  • 200 posts

Posted 23 December 2011 - 13:51

to, ze sam sprzedaję sprzęt Apple wcale nie oznacza, że chcę komuś robić pod górkę. Od Pana HOMOBILE kupiłem IPADa - chciałem go dla siebie. Sam ipadów nie sprzedaję. Efekt był taki, ze ipada kupiłem w Apple Store (polskim), a homobile w końcu oddał mi pieniądze. Musiałem na nie jednak poczekać, otrzymałem też negatywa Gdy otrzymałem pieniądze - anulowałem komentarz z prostej przyczyny: homobile wystawił mi negatywa odwetowego licząc się pewnie z tym, że wnoszę o anulowanie. Za co otrzymałem od homobile negatywa - nie wiem. Na pewno na niego nie zasłużyłem. Co do moich negatywów na allegro - cóż, nie każdy jest idealny i zawsze się znajdzie jakiś problem. Mam jednak nadzieję, że zdecydowana większość (kilkaset) pozytywów przeważa i te 2 negatywy nie przeważają na moją niekorzyść. Od homobile otrzymałem niedawno wiadomość z żądaniem usunięcia tego posta. Czego nie uczynię. a kolega NeoSan właśnie próbuje mnie "oczernić" i jeszcze obwinić za to, ze w ogóle chciałem kupić ipada od homobile....

#13 homobile

homobile
  • 1 posts

Posted 27 December 2011 - 21:50

Jako firma, która została na łamach tego tematu "wywołana do tablicy" - mając na celu dobro naszych klientów - pragniemy zabrać głos w tej dyskusji.

Szanowny Panie @highend:

Tego samego dnia wpłaciłem całą kwotę i chciałem odebrać osobiście.
Niestety po 3 dniach dostałem informację, że nie mają ipadów na stanie.

Bardzo cieszymy się, gdy klienci chcą odebrać osobiście towar. Służymy im wtedy bardzo chętnie pomocą i udzielamy wskazówek, jak właściwie i jak najwydajniej korzystać ze swojego sprzętu, bazując na doświadczeniach nabytych w ramach zwykłego-codziennego użytkowania sprzętu marki Apple, kontaktach z autoryzowanymi sprzedawcami tejże firmy w Polsce jak i na różnych targach dotyczących nowych technologii.
Z uwagi na fakt, iż prowadzimy sprzedaż zarówno w sklepie internetowym jak i na Allegro - dodając do tego okres przedświąteczny i dużą ruchomość stanów magazynowych - ciężko czasem zapanować w pełni nad tym stanem. Zapewniamy Pana, że Pana przypadek należał do incydentalnych i dokładamy wszelkich starań, aby każdy nasz klient był zadowolony.

Proszę zauważyć, że firma nasza posiada opinie bardzo dobre wśród internautów - o czym świadczą bardzo dobre komentarze w serwisie Allegro oraz rzesza stałych odbiorców.

Wystawiłem negatywa, oni odpisali że mają jakiś chory regulamin.

Tutaj wykazał się Pan niestety brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem, jak słusznie zauważyli to już poprzednicy, którzy zabrali głos w dyskusji. Regulamin jest jasny i zaakceptował go Pan. A skomentować transakcję mamy takie samo prawo jak i Pan.

Abstrahując od tematu - część korespondencji, którą Pan do nas pisał bardzo "barwnym i bogatym" językiem, w całym tego słowa znaczeniu, jak i fragmenty Pana wypowiedzi w tym temacie, które przytoczymy poniżej:

Nie będzie mi jakiś burak obracał moimi pieniędzmi celem zakupienia towaru, którego nie mają na stanie.

generalnie mają w d... ludzi.

zostają umieszczone w naszej galerii "Klientów Szczególnej Troski" ;) , a jeśli skłonny byłby Pan nas odwiedzić - z przyjemnością wyjaśnimy z Panem wszelkie kwestie sporne przy filiżance dobrej kawy - wszakże na wszelkie spory najlepszym lekarstwem jest rozmowa.

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji,

firma Homobile.

#14 Dawidos

Dawidos
  • 568 posts

Posted 27 December 2011 - 22:09

Galeria "Klientów Szczególnej Troski" nieźle
A co do regulaminu jest bardzo jasny i czytelny jak ekran Kindla w słońcu

---------- Wpis dodano o 22:09 ---------- Poprzedni wpis dodano o 22:09 ----------

myślę, że ten temat można już zamknąć, gdyż jest nieaktualny

#15 highend

highend
  • 200 posts

Posted 30 December 2011 - 22:22

Nie nie zamierzam. Pod przykrywką mega uprzejmości kryje się ktoś, kto: - nie odpisuje na maile (wysłałem kilka i dopiero ostatni był o treści "gorszej"). Mam zamieścić z nagłówkami i datami? Wszystko pięknie mam w skrzynce "wysłane" - wystawia negatywa klientowi, który ZAKUPIŁ towar i w ciągu kilku minut ZAPŁACIŁ za niego. ZA CO negatyw? Pytam - ZA CO? - obraca pieniędzmi ludzi, sprzedaje 10 ipadów, których nie ma na stanie (żałosne) Tyle w temacie. Wasz regulamin jest niezgodny z ustawą, którą sami przytaczacie (nie można żądać zapłaty przed wydaniem towaru - w innym przypadku ustawa nie obowiązuje), a zacytuje: "odbiór osobisty możliwy JEDYNIE PO wpłacie z góry". Dla mnie to po prostu zwykły cwaniak. Nie twierdzę, że oszust. Pieniążki otrzymałem po 10-ciu dniach. Po WIELU mailach, na które NIKT nie odpisywał. Zatem proszę zrozumieć moje rozgoryczenie, utratę cierpliwości i w końcu napisanie CO O TYM MYŚLĘ po ludzku. Tłumaczenie "okres przedświąteczny" jest co najmniej nie na miejscu, gdyż było to w połowie listopada. A co do komentarza: wystawiłem go jak już straciłem cierpliwość - ile można czekać na zwrot pieniędzy? A wystarczyło odpisać na maile, których wysłałem dokładnie 12 sztuk, otrzymując odpowiedź na 2 maile i to po kilku dniach od napisania. Mam je po kolei wkleić? Dobre opinie wśród internautów? Ja też mogę sprzedawać kartofle i zrobić sobie dobre opinie. Bo handel telefonami przywożonymi z anglii (po 100-150 PLN) można właśnie do kartofli przyrównać. A ipadów (10 sztuk) zapewne nie udało się w anglii kupić i temu nie mieli. Proste. Gdybyście swoje opinie mieli wypracowane na towarze za parę tysięcy od sztuki to się zgodzę.... "regulamin" oczywiście, ze czytałem przed zakupem. Ustawę też, proszę: " Wysyłka zakupionych przez Państwa przedmiotów realizowana jest najczęściej w 48 godzin od zaksięgowania wpłaty, nie mniej jednak - zgodnie z prawem - mamy 30 dni na realizację zamówienia (podstawa prawna: Ust. z dn. 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Art. 12. punkt 1 i 2). " Art 11 tej ustawy: " 1. Umowa nie może nakładać na konsumenta obowiązku zapłaty ceny lub wynagrodzenia przed otrzymaniem świadczenia. " z góry mówię, że łamiecie tą ustawę stwierdzeniem: " UWAGA! Odbiór osobisty towaru jest możliwy dopiero po wcześniejszym przelewie na konto i zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie - nie ma możliwości płatności gotówką/kartą przy odbiorze! "

#16 hoogs

hoogs
  • 132 posts

Posted 06 February 2012 - 03:34

także odradzam ten sklep! Wszystko jest miło i fajnie, do momentu, w którym kupimy u nich towar, przekonałem się na własnej skórze, dla mnie tak naprawde nic wielkiego się nie stało, lecz dla kogoś dla kogo zakup byłby naprawdę długo odkładanych pieniędzy itp to odradzam naprawdę ten sklep! A Pana z homobile, który nie miał możliwości sprawdzić czy sprzęt odesłany przezemnie doszedł do nich pozdrawiam PS Także zakupiłęm towar, a następnie czekałem i czekałem, wkońcu zadzwoniłem i dostałem informacje, że sprzęt jeszcze nie dotarł, do tego konsultant mówił to takim tonem, że szkoda komentować... Dodam, że kupowałem w listopadzie

#17 feuerfest

feuerfest
  • 3417 posts
  • SkądMonachium, DE

Posted 06 February 2012 - 06:55

Highend, wklejaj mejle, zgodnie z przepisami masz do tego prawo.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users