allegro sprzedający HOMOBILE - ostrzegam!
#1
Napisano 19 listopada 2011 - 18:39
APPLE iPAD 2 32GB 3G WiFi NOWY FVAT23% iPad2 (1908855467) - Aukcje internetowe Allegro
człowiek sprzedał 10 sztuk w tej cenie.
Tego samego dnia wpłaciłem całą kwotę i chciałem odebrać osobiście.
Niestety po 3 dniach dostałem informację, że nie mają ipadów na stanie.
Minęło już 10 dni - nie mam pieniążków z powrotem. Ciekawe jak inni kupujący.
Firma nie odpowiada na emaile - raz mi tylko odpisali, że do 18.11 otrzymam zwrot na konto.
Pieniążki nie przyszły. Wystawiłem negatywa, oni odpisali że mają jakiś chory regulamin.
Ogólnie firma mega KRZAK, sprzedaje towar nie posiadając go fizycznie. Mam zamrożone 2750 PLN przez nich przez dłuższy czas
#2
Napisano 19 listopada 2011 - 18:56
#3
Napisano 19 listopada 2011 - 19:27
#4
Napisano 20 listopada 2011 - 09:33
#5
Napisano 20 listopada 2011 - 11:49
"Wysyłka zakupionych przez Państwa przedmiotów realizowana jest najczęściej w 48 godzin od zaksięgowania
wpłaty, nie mniej jednak - zgodnie z prawem - mamy 30 dni na realizację zamówienia "
wystarczy czytać chociaż stronę "o mnie" albo zapytać ile będzie trwała wysyłka, wtedy masz pewność...
Ja nie do końca rozumiem, czy regulamin sklepu internetowego ma tutaj zastosowanie, bo w ostatnim zdaniu stoi jak wół:
"Regulamin naszego sklepu internetowego nie obowiązuje przy sprzedaży Allegro."
Ja to rozumiem tak, że przy zakupie przez allegro obowiązuje regulamin który jest podlinkowany w aukcji, a tam widzę coś takiego:
"6. Czas realizacji zamówienia 1-5 dni roboczych." i nie widzę zapisu, który występuje na zakładce o mnie.
Dla mnie mamy tutaj 2 różne regulaminy, ale nie wiem który w takim przypadku jest wiążący.
Pozdrawiam
Piotr.
#6
Napisano 20 listopada 2011 - 12:00
#7
Napisano 20 listopada 2011 - 12:09
#8
Napisano 19 grudnia 2011 - 20:00
Nie o tym chciałem pisać to co przyciągnęło moją uwagę że kolega highend sam sprzedaje sprzęt Apple trochę to podpada na robienie złej renomy konkurencji. Największym paradoksem w tej sprawie jest to że komentarze w/w kolegi wcale nie są pochlebne, mały cytat:
Brak odpowiedzi na maile, sms-y, telefony; towar zakupiony i zapłacony nie został wysłany, sprawa zostanie prawdopodobnie zgłoszona na Policję, gdyż sprzedający zapadł się pod ziemię z moimi 3500zł.
[Odpowiedź z: wto 20 lip 2010 21:34:31 CEST] zaszło nieporozumienie - sprawa wyjaśniona już z osobą tokarektoki. Nikt na pewno nie zapada się pod ziemię
a co do terminowości:
Dnia 1.04.2009r. kupiłem zderzak przedni do Hondy Prelude. 21.04. z rozmowy tel. wynikło iz zderzak nie zostal wyslany, poprosilem o szybkie wyslanie (25.04.2009 -upływ przegladu technicznego samochod) Zderzaka do dnia dzisiejszego nie otrzymałem
Komentarz unieważniony (pią 01 maj 2009 11:15:52 CEST): Kupujący i Sprzedający zgodzili się na unieważnienie komentarza do tej transakcji.
Nie lubie ludzi co sieją niepotrzebny zamęt i do tego nie widzą swoich win. Jak by ktoś chciał powiedzieć że to są komentarze anulowane to sprawa iPada dla highenda też ma status komentarza anulowanego. Tak z ciekawości kolega dostał już swój sprzęt albo pieniądze bo to mnie interesuje? Chce coś innego zamówić od tego użytkownika, mały prezencik na święta dla siebie (bo kto lepiej zna moje potrzeby)
#9
Napisano 21 grudnia 2011 - 00:00
"Wysyłka zakupionych przez Państwa przedmiotów realizowana jest najczęściej w 48 godzin od zaksięgowania
wpłaty, nie mniej jednak - zgodnie z prawem - mamy 30 dni na realizację zamówienia "
wystarczy czytać chociaż stronę "o mnie" albo zapytać ile będzie trwała wysyłka, wtedy masz pewność...
Sprzedający ma 30 dni na wykonanie umowy wyłącznie wówczas, gdy nie umówił się z kupującym inaczej (art. 12 ust. 1 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny).
Ponieważ w treści oferty znajduje się informacja "wysyłka w ciągu 24 godzin", to przepis powyższy nie ma zastosowania i sprzedający zobowiązany jest wykonać umowę w ciągu 24 godzin.
#10
Napisano 21 grudnia 2011 - 08:08
#11
Napisano 21 grudnia 2011 - 08:32
#12
Napisano 23 grudnia 2011 - 13:51
#13
Napisano 27 grudnia 2011 - 21:50
Szanowny Panie @highend:
Bardzo cieszymy się, gdy klienci chcą odebrać osobiście towar. Służymy im wtedy bardzo chętnie pomocą i udzielamy wskazówek, jak właściwie i jak najwydajniej korzystać ze swojego sprzętu, bazując na doświadczeniach nabytych w ramach zwykłego-codziennego użytkowania sprzętu marki Apple, kontaktach z autoryzowanymi sprzedawcami tejże firmy w Polsce jak i na różnych targach dotyczących nowych technologii.Tego samego dnia wpłaciłem całą kwotę i chciałem odebrać osobiście.
Niestety po 3 dniach dostałem informację, że nie mają ipadów na stanie.
Z uwagi na fakt, iż prowadzimy sprzedaż zarówno w sklepie internetowym jak i na Allegro - dodając do tego okres przedświąteczny i dużą ruchomość stanów magazynowych - ciężko czasem zapanować w pełni nad tym stanem. Zapewniamy Pana, że Pana przypadek należał do incydentalnych i dokładamy wszelkich starań, aby każdy nasz klient był zadowolony.
Proszę zauważyć, że firma nasza posiada opinie bardzo dobre wśród internautów - o czym świadczą bardzo dobre komentarze w serwisie Allegro oraz rzesza stałych odbiorców.
Tutaj wykazał się Pan niestety brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem, jak słusznie zauważyli to już poprzednicy, którzy zabrali głos w dyskusji. Regulamin jest jasny i zaakceptował go Pan. A skomentować transakcję mamy takie samo prawo jak i Pan.Wystawiłem negatywa, oni odpisali że mają jakiś chory regulamin.
Abstrahując od tematu - część korespondencji, którą Pan do nas pisał bardzo "barwnym i bogatym" językiem, w całym tego słowa znaczeniu, jak i fragmenty Pana wypowiedzi w tym temacie, które przytoczymy poniżej:
Nie będzie mi jakiś burak obracał moimi pieniędzmi celem zakupienia towaru, którego nie mają na stanie.
zostają umieszczone w naszej galerii "Klientów Szczególnej Troski" , a jeśli skłonny byłby Pan nas odwiedzić - z przyjemnością wyjaśnimy z Panem wszelkie kwestie sporne przy filiżance dobrej kawy - wszakże na wszelkie spory najlepszym lekarstwem jest rozmowa.generalnie mają w d... ludzi.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji,
firma Homobile.
#14
Napisano 27 grudnia 2011 - 22:09
A co do regulaminu jest bardzo jasny i czytelny jak ekran Kindla w słońcu
---------- Wpis dodano o 22:09 ---------- Poprzedni wpis dodano o 22:09 ----------
myślę, że ten temat można już zamknąć, gdyż jest nieaktualny
#15
Napisano 30 grudnia 2011 - 22:22
#16
Napisano 06 lutego 2012 - 03:34
#17
Napisano 06 lutego 2012 - 06:55
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych