Jako firma, która została na łamach tego tematu "wywołana do tablicy" - mając na celu dobro naszych klientów - pragniemy zabrać głos w tej dyskusji.
Szanowny Panie @
highend:
Tego samego dnia wpłaciłem całą kwotę i chciałem odebrać osobiście.
Niestety po 3 dniach dostałem informację, że nie mają ipadów na stanie.
Bardzo cieszymy się, gdy klienci chcą odebrać osobiście towar. Służymy im wtedy bardzo chętnie pomocą i udzielamy wskazówek, jak właściwie i jak najwydajniej korzystać ze swojego sprzętu, bazując na doświadczeniach nabytych w ramach zwykłego-codziennego użytkowania sprzętu marki Apple, kontaktach z autoryzowanymi sprzedawcami tejże firmy w Polsce jak i na różnych targach dotyczących nowych technologii.
Z uwagi na fakt, iż prowadzimy sprzedaż zarówno w sklepie internetowym jak i na Allegro - dodając do tego okres przedświąteczny i dużą ruchomość stanów magazynowych - ciężko czasem zapanować w pełni nad tym stanem. Zapewniamy Pana, że Pana przypadek należał do incydentalnych i dokładamy wszelkich starań, aby każdy nasz klient był zadowolony.
Proszę zauważyć, że firma nasza posiada opinie bardzo dobre wśród internautów - o czym świadczą bardzo dobre komentarze w serwisie Allegro oraz rzesza stałych odbiorców.
Wystawiłem negatywa, oni odpisali że mają jakiś chory regulamin.
Tutaj wykazał się Pan niestety brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem, jak słusznie zauważyli to już poprzednicy, którzy zabrali głos w dyskusji. Regulamin jest jasny i zaakceptował go Pan. A skomentować transakcję mamy takie samo prawo jak i Pan.
Abstrahując od tematu - część korespondencji, którą Pan do nas pisał bardzo "barwnym i bogatym" językiem, w całym tego słowa znaczeniu, jak i fragmenty Pana wypowiedzi w tym temacie, które przytoczymy poniżej:
Nie będzie mi jakiś burak obracał moimi pieniędzmi celem zakupienia towaru, którego nie mają na stanie.
generalnie mają w d... ludzi.
zostają umieszczone w naszej galerii "Klientów
Szczególnej Troski"

, a jeśli skłonny byłby Pan nas odwiedzić - z przyjemnością wyjaśnimy z Panem wszelkie kwestie sporne przy filiżance dobrej kawy - wszakże na wszelkie spory najlepszym lekarstwem jest rozmowa.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji,
firma Homobile.