Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

kamera jvc hdd + macbook

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 faraula

faraula
  • 20 posts

Posted 08 June 2007 - 10:50

witam, poprosze o pomoc, jestem hmm poczatkowym uzytkownikiem maca i zupelnie swieza posiadaczka kamery jvc everio gz-mg255. problem polega na tym, ze pliki ktore nagrywaja sie na kamerze nie sa rozpoznawane przez komputer, a cd do kamery jest tylko pod windows. prosze powiedzcie mi co moge zrobic, zeby to zaczelo razem dzialac :( nie mam windowsa w domu ani w najblizszym otoczeniu. moze sa jakies nie wiem kodeki albo cos... podkreslam, ze jestem amatorem, i nie umialam znalezc w internecie odpowiedzi na moj problem. bede wdzieczna z kazda podpowiedz.

#2 PeterPan

PeterPan
  • 17 posts
  • SkądPoznań

Posted 08 June 2007 - 17:07

Cześć,
polecam program MPEG streamclip ([url]www.squared5.com)[/url].
Niestety nie jestem pewien czy nie będziesz potrzebować
"mpeg2 playback for QuickTime". Ja miałem go zainstalowanego
już wcześniej (ten kodek).

#3 faraula

faraula
  • 20 posts

Posted 08 June 2007 - 20:02

a jak zainstalowac ten mpeg player for QT? a w tym streamclipe to sie nie otwieraja te nagrania z kamery :/ bezsensu. mam kamere cyfrowa a nie dziala z kompem.

#4 PeterPan

PeterPan
  • 17 posts
  • SkądPoznań

Posted 09 June 2007 - 15:40

faraula,
skoro nie otwieraja Ci sie filmiki w streamclipie
to znaczy, ze niestety potrzebny jest kodek mpeg2 playback.
Szkopul w tym, ze jest on platny [url]http://www.apple.com/quicktime/mpeg2/[/url]

Moze ktos inny bedzie mial lepszy pomysl.
Jestem w podobnej sytuacji co Ty. Kupilem Maka bardzo niedawno,
a ledwie pare dni temu kupilem kamere cyfrowa Sony DCR-SR290E z hdd
i tym programem konwertuje na inny format.
Odwagi i nie poddawaj sie.

Pozdro Peter

ps. kodek instaluje sie poprzez umieszczenie go w katalogu System/Library/QuickTime/
o ile sie nie myle

#5 PavelM

PavelM