Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPKO od Inteligo Financial Services S.A.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 sepuku91

sepuku91
  • 482 postów
  • SkądTarnobrzeg/Wrocław

Napisano 24 października 2011 - 19:03

Witam serdecznie, mam problem, który być może wynika ze zmiany na iOS5, ale od początku. Korzystam z mobilnego dostępu do rachunku bankowego, posiadam pełny dostep i poprzez sieć z lapka nie mam problemu, natomiast z iurządzeń mogę tylko sprawdzić stan rachunku i jego historię. Nie mam możliwości wysłania żadnego przelewu. Wg konsultantów z infolini banku nie powinno być problemu. Czy może ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym? Proszę o wsparcie. Pozdrawiam

#2 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 24 października 2011 - 20:01

http://itunes.apple....d441083060?mt=8

Ta aplikacja nie oferuje funkcji przelewu. Możesz tylko dzięki niej zatwierdzić przelew.

---------- Wpis dodano o 21:01 ---------- Poprzedni wpis dodano o 20:58 ----------

Nie iPhon tylko iPhone.

#3 sepuku91

sepuku91
  • 482 postów
  • SkądTarnobrzeg/Wrocław

Napisano 25 października 2011 - 08:14

Dzięki za poprawienie (iphon na iphone). Nie o to mi chodzi. To o czym napisałaś to token do autoryzacji. Mój problem dotyczy używania dostępu do rachunku z urządzeń mobilnych (telefon, tablet) poprzez specjalną stronę banku PKO BP dla urządzeń mobilnych m.ipko.pl Do niedawna wszystko działało poprawnie. Można było dokonać przelewu. Dzięki za zainteresowanie. Pozdrawiam

#4 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 25 października 2011 - 08:18

Cóż istnieje jedynie możliwość zrobienia przelewu między własnymi rachunkami i tzw przelewów zdefiniowanych, nie ma możliwości zrobienia przelewu jednorazowego, zmienili funkcjonalność aplikacji strony m.ipko.pl. Ludzie na infolinii są niedoinformowani.

#5 sepuku91

sepuku91
  • 482 postów
  • SkądTarnobrzeg/Wrocław

Napisano 25 października 2011 - 09:58

Dzięki

#6 redman84

redman84
  • 4 postów

Napisano 13 sierpnia 2012 - 13:04

Przelew jest możliwy, używając przeglądarki internetowej np. Puffin Free. Widocznie Safari blokuje zwykły dostęp do serwisu iPKO automatycznie otwierając wersję mobilną.

#7 Tomek28ST

Tomek28ST
  • 168 postów
  • SkądGorzów Wlkp., PL

Napisano 26 lutego 2013 - 15:47

IKO - aplikacja PKO BP S.A - nie dla urządzeń z JB Witam, Pobrałem, zainstalowałem i zonk! [ATTACH=CONFIG]13938[/ATTACH]

#8 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 26 lutego 2013 - 17:05

I co w tym dziwnego?

#9 iWP

iWP
  • 336 postów
  • SkądGliwice

Napisano 26 lutego 2013 - 17:21

W Inteligo czegoś takiego nie ma, a niby ten sam bank. W Cydi jest aplikacja, która oszukuje programy "udając", że iPhone jest bez Jailbreaka. Ale nazwy nie pamiętam.

#10 maciekdzieciol

maciekdzieciol
  • 1 436 postów
  • SkądWarsaw, Poland

Napisano 26 lutego 2013 - 17:26

Mhmm co za peszek... Nawet darmowej appki nie możesz używać, tak nam wszystkim przykro :)

#11 Jolaos

Jolaos
  • 1 036 postów

Napisano 26 lutego 2013 - 17:33

Wzruszyłem się.

#12 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 26 lutego 2013 - 18:52

W Inteligo czegoś takiego nie ma, a niby ten sam bank. W Cydi jest aplikacja, która oszukuje programy "udając", że iPhone jest bez Jailbreaka. Ale nazwy nie pamiętam.


Niby to nie jest ten sam bank.

#13 iWP

iWP
  • 336 postów
  • SkądGliwice

Napisano 26 lutego 2013 - 20:25

Niby to nie jest ten sam bank.


Źródło: Inteligo w PKO BP SA — Inteligo

Bank prowadzący konta Inteligo to Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 15, 02-515 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000026438; NIP: 525-000-77-38 REGON: 016298263; kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 250 000 000 zł.

Jaki jest związek Inteligo Financial Services S.A. z PKO Bankiem Polskim?

PKO Bank Polski jest właścicielem 100% akcji Inteligo Financial Services S.A.


Bank może nie ten sam ale Grupa Kapitałowa ta sama.

#14 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 26 lutego 2013 - 20:36

Czyli nie ten sam bank.

#15 iWP

iWP
  • 336 postów
  • SkądGliwice

Napisano 26 lutego 2013 - 20:52

Czyli nie ten sam bank.


Zależy czy markę Inteligo nazwiemy bankiem ;)

Co to jest Inteligo?

Inteligo jest marką nowoczesnych usług finansowych, pod którą PKO Bank Polski oferuje konto dostępne dla klientów indywidualnych oraz firm. Inteligo oferuje Ci możliwość lepszego zarządzania swoimi pieniędzmi, ponieważ pozwala korzystać z konta w prosty i wygodny sposób.

Obsługę konta Inteligo prowadzonego przez PKO BP zapewnia Inteligo Financial Services S.A. Inteligo Financial Services S.A. jest spółką, która oferuje rozwiązania informatyczne umożliwiające stworzenie i uruchomienie zdalnego dostępu do rachunków bankowych instytucjom finansowym działającym w ramach Grupy Kapitałowej PKO BP.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych