
Voicemail - iPhone 4S
#1
Napisano 19 października 2011 - 18:44
#2
Napisano 19 października 2011 - 22:51
#3
Napisano 19 października 2011 - 22:57
#4
Napisano 19 października 2011 - 22:57
#5
Napisano 23 października 2011 - 09:03
#6
Napisano 29 listopada 2011 - 02:51
#7
Napisano 29 listopada 2011 - 09:28
#8
Napisano 25 grudnia 2011 - 16:42
#9
Napisano 25 grudnia 2011 - 17:00
#10
Napisano 25 grudnia 2011 - 17:25
#11
Napisano 25 grudnia 2011 - 18:24
#12
Napisano 25 grudnia 2011 - 19:19
Bo to tylko w T-Mobile działa...
Mam wprawdzie telefon iPhone 4 z oprogramowaniem 5.0.1 ale używam go w Plusie i działa mi klawisz poczty.
#13
Napisano 12 stycznia 2012 - 21:40
#14
Napisano 13 stycznia 2012 - 16:34
Sytuacja z tym wszystkim jest nieco skandaliczna. Plusa nie interesuje czy telefony Apple działają czy nie. Apple natomiast jako standardową odpowiedź na problemy jakiekolwiek - gdy tylko dowiedzą się, że chodzi o Plus - reaguje alergicznie standardową formułką: PLUS nie jest naszym partnerem biznesowym - nawet gdy zgłaszałem dobrze znany błąd - "Awaria SIM" występujący u mnie na wszystkich kartach trzech operatorów.Dzwoniłem do Plusa ale podali mi tylko ten niedziałający u mnie kod ...
Ja zadzwoniłem do supportu Apple i zgłosiłem ten problem. Dowiedziałem się:
- Plus jako operator nie jest oficjalnie wspierany przez Apple
- Magiczny kod aktywujący klawisz poczty głosowej nie jest oficjalną poradą dla tego problemu. Support Apple nie czyta żadnych dyskusji w Internecie, a kod ten nie istnieje w bazie wiedzy Apple
- problem został eskalowany do developerów Apple, którzy odpowiedzieli tak: to jest wina PLUSa bo zarówno w Orange jak i Era problemu z tym nie ma. Niestety jest to prawda. Kupiłem pakiety startowe zarówno Orange oraz Era i klawisz poczty działa bez żadnej magii. Powiem więcej: nie trzeba konfigurować ani dostępu do danych pakietowych, ani MMSów. Wszystko samo się konfiguruje, a opcje konfiguracji tychże są nawet niewidoczne.
Podsumowując. PLUS nie wspiera iPhone, a kompetencje pomocy technicznej PLUS w tym zakresie są zerowe. I tak mamy szczęście, że z tego telefonu w ogóle można w PLUSie dzwonić. Najzabawniejsze jest to, że jak ktoś zażąda to PLUS oferuje w systemie rotacji telefonów także iPhone. Paranoja
#15
Napisano 27 stycznia 2012 - 16:51
Podsumowując. PLUS nie wspiera iPhone, a kompetencje pomocy technicznej PLUS w tym zakresie są zerowe. I tak mamy szczęście, że z tego telefonu w ogóle można w PLUSie dzwonić. Najzabawniejsze jest to, że jak ktoś zażąda to PLUS oferuje w systemie rotacji telefonów także iPhone. Paranoja
No nic - czekamy - może coś się zmieni kiedyś ... ech ...
#16
Napisano 25 marca 2012 - 22:29
#17
Napisano 18 czerwca 2012 - 19:53
#18
Napisano 20 lipca 2012 - 11:37

#19
Napisano 20 lipca 2012 - 12:19
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych