Wchodząc w swój iCloud wyświetla się komunikat, iż usługa iCloud Mail jest wyłączona i abym włączył obsługę poczty na urządzeniu z iOS lub OS X. Na iPhonie wchodząc w ustawienia iCloud poczta jest włączona. Co w takim razie jest przyczyną nieaktywnej poczty?

iCloud a poczta
Started by
adrien
, 14 Oct 2011 12:47
5 replies to this topic
#1
Posted 14 October 2011 - 12:47
#2
Posted 14 October 2011 - 14:03
Uruchom ponownie komputer. Też tak miałem na początku i to pomogło.
#3
Posted 14 October 2011 - 14:16
Uruchomiłem i nic.
#4
Posted 14 October 2011 - 14:39
A to konto na iPhonie Ci działa? Możesz wysłać na to konto mail? Przechodziłeś przez cały proces tworzenia go na telefonie? Tworzenie adresu adres@me.com itp?
//T
//T
#5
Posted 15 October 2011 - 23:18
Mam identyczny problem. Konto działa poprawnie na Iphonie a w mail.app nie może się połaczyć oraz na icloud.com mam ten sam komunikat co kolega.
--
PROBLEM ROZWIĄZANY:
Na tego typu objaw pomaga
1) usunięcie konta Icloud na Iphonie/Ipadzie/Ipodzie Touch z iOS 5
2) ponowne dodanie konta, ale co bardzo ważne nie np. głownego apple ID (tj. w moim przypadku adres@gmail.com) natomiast adres@me.com
3) wyłaczenie/właczenie opcji POCZTA.
Po tym zabiegu działa poczta na icloud.com oraz w mail.app.
--
PROBLEM ROZWIĄZANY:
Na tego typu objaw pomaga
1) usunięcie konta Icloud na Iphonie/Ipadzie/Ipodzie Touch z iOS 5
2) ponowne dodanie konta, ale co bardzo ważne nie np. głownego apple ID (tj. w moim przypadku adres@gmail.com) natomiast adres@me.com
3) wyłaczenie/właczenie opcji POCZTA.
Po tym zabiegu działa poczta na icloud.com oraz w mail.app.
#6
Posted 22 November 2011 - 21:10
Mam inne pytanie co do poczty. Mam stary adres e-mail, z którego nie chcę rezygnować ale chciałbym mieć całą pocztę na iCloud. Nie chcę korzystać z nowego adresu z rozszerzeniem me.com. Chciałem podpiąć pod iCloud starego maila pop3 ale nie widzę takiej opcji. Czy to jest niemożliwe do zrobienia?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users