Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Serwis iMad Kraków - opłata diagnostyczna?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jamess070

Jamess070
  • 31 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 października 2011 - 17:18

Witam :), w poniedziałek oddałem iPoda Touch 4G do serwisu iMad w Krakowie, na naprawę gwarancyjną, ponieważ iPod po dłuższym używaniu zaczynał strasznie "mulić". Gwarancja do 22 października, przywitał mnie miły człowiek, ktory popytał tylko czy iPod nie był zalany, spisał opis usterki i powiedział, że będą do mnie dzwonić w tej sprawie. Na następny dzień otrzymałemt telefon, że po testach serwisanci nie stwierdziają żadnego problemu, i że tak się zdarza, że w serwisie nagle coś zaczyna dobrze działać. Nie widzę sensu w przynoszeniu działającego sprzętu do serwisu co zasygnalizowałem rozmówcy, który stwierdził, że będą dalej go testować. Dziś dostaje telefon, że sprzęt na 100% działa i w serwisie po testach diagnostycznych nie występuje żaden problem z iPodem. Następnie jakże miły rozmówca informuje mnie o OPŁACIE DIAGNOSTYCZNEJ WYNOSZĄCEJ 123PLN, którą muszę ujścić jeśli w ogóle chcę zobaczyć iPoda na oczy! NIE ZOSTAŁEM POINFORMOWANY O TAKIEJ OPŁACIE PRZY ODDAWANIU iPoda do serwisu na naprawę GWARANCYJNĄ. Pracownik iMadu twierdził także, że ma mój podpis pod regulaminem w którym jest taki zapis. Mam kopię(?) tego co podpisywałem, są tam moje dane, opis usterki, s/n iPoda itd.. + regulamin, w którym NIE MA ANI SŁOWA O TAKIEJ OPŁACIE. Co powinienem zrobić w takiej sytuacji? Jestem uczniem, nie mam skąd wziąć takiej kwoty na już. ABSTRAKCJĄ jest nie poinformowanie o czymś takim klienta. Jest jakaś szansa by nie płacić tej opłaty?

#2 gieza

gieza
  • 709 postów

Napisano 12 października 2011 - 17:22

zobacz co masz napisanie na protokole, który dostałeś gdy sprzęt oddałeś. zobacz czy jest tam napisane o opłacie diagnostycznej.

#3 Jamess070

Jamess070
  • 31 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 października 2011 - 17:49

Zamieszczam skan protokołu:
http://i55.tinypic.com/24fa7er.jpg
Nie doszukałem się tam takiego zapisu.

#4 Da_

Da_
  • 32 postów

Napisano 13 października 2011 - 19:07

niech ktoś wytłumaczy, jak można żadać kasę za naprawę gwarancyjną (nawet, jeżeli sprzęt jest sprawny)?!? ewidentnie próbują cię oszukać...

#5 Jamess070

Jamess070
  • 31 postów
  • SkądKraków

Napisano 13 października 2011 - 19:09

Nie mam pojęcia co w tej sprawie zrobić. Iść do iMadu się "kłócić"?

#6 Soul Reaper

Soul Reaper
  • 42 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 października 2011 - 17:01

Tak - iść i się kłócić. Serwis nie ma prawa zatrzymać urządzenia, które należy do ciebie. Jeśli powiedzą, że nie ma opcji, żeby oddali, jeśli nie zapłacisz, wezwij policje (na początek można spróbować pogrożenia wezwaniem policji) i opisz sprawę. Prawo stoi po twojej stronie, muszą oddać ci ipoda a potem co najwyżej mogą dochodzić pieniędzy na drodze sądowej, jeśli jednak ten protokół to jedyne co podpisywałeś to o nic bym się nie martwił.

#7 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 19 października 2011 - 17:07

Jamess070 wejdz do iMad'u, poinformuj ich, ze jesli nie oddadzą Ci sprzętu należącego do Ciebie / będącego Twoją własnoscia/ wzywasz Policję. Powiedz też, że dowiadywałeś się, ze prawo jest po Twojej stronie bo: po 1 nie można od Ciebie wymagac uiszczenia jakiejkolwiek kwoty, która jest ukryta, nie zostałes o niej poinformowany. po 2 żadna firma nie ma prawa przetrzymywac rzeczy/przedmiotu należącej do Ciebie p.s. No i czy wogóle temat juz jest zamkniety, fajnie gdybys poinformował nas na Forum MyA jak przebiegła cała sprawa. Pozdr.

#8 Komel

Komel
  • 1 410 postów
  • SkądTarnów

Napisano 19 października 2011 - 17:20

Za 3 dni kończy mu się GW. :D

Nie odzywa się bo nie wiem co ma zrobić napisał,że jest uczniem i nie wiem czy by coś takiego zrobił ;)


A tak wracając nie mówiłeś nic rodzicom ?

---------- Wpis dodano o 18:19 ---------- Poprzedni wpis dodano o 18:17 ----------

Nie ma co się dalej zagłębiać, iPoda chyba oddali bo pisał już temat.

---------- Wpis dodano o 18:20 ---------- Poprzedni wpis dodano o 18:19 ----------

[url]http://myapple.pl/ipod-touch/200197-4g-5_0-nie-dziala-wiki2touch.html#post1714943[/url]

#9 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 19 października 2011 - 18:22

Komel czyli sprawa zamknięta jak widać :) Oby wszystko zakonczyło sie OK.

#10 Jamess070

Jamess070
  • 31 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 października 2011 - 19:11

Spokojnie panowie, jestem uczniem - nie dzieckiem :) Wszystko wyszło dobrze, wystarczyło wymienić pare maili z DELIKATNYM naświetleniem sprawy. Uznano to za błąd pracownika, iż mnie nie poinformował (nawiasem, otrzymałem informację, że na soft gwarancji nie ma, a to podobno była wina softu, który powinienem sam odtworzyć -> był odtwarzany parokrotnie -.-) o takiej opłacie i zostałem zaproszony po odbiór urządzenia bez jakichkolwiek opłat :) PS: cóż fakt, ta niedziałająca Wikipedia troszkę mnie irytuje. Temat można zamknąć :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych