
Nie mogę zrobić zakupów kartą w iTunes & płatności za gry i aplikacje w App Store
#176
Napisano 16 września 2011 - 21:00
#177
Napisano 21 września 2011 - 07:22
#178
Napisano 28 września 2011 - 13:56
Czy np. takie konto walutowe: Konto walutowe - Alior Bank
z karta do niego w walucie USD
mozna podpiac pod app store/ itunes?
Jesli tak czy oplaty beda wtedy w dolarach? bez przewalutowan?
#179
Napisano 28 września 2011 - 14:03
#180
Napisano 28 września 2011 - 14:05
#181
Napisano 30 września 2011 - 23:51
#182
Napisano 01 października 2011 - 00:15
#183
Napisano 01 października 2011 - 00:23

#184
Napisano 04 października 2011 - 14:08
Gdzieś 2 tygodnie temu kupiłem "iPrawkoplus", czytałem że za pierwszym razem ściągają większą kwotę więc sie nie zdziwiłem, że zamiast ok 4zł z karty poszło 9. Problem leży w tym, że do dzisiaj pieniądze na konto nie wróciły a w iTunes wyskakuje błąd kodu zabezpieczającego, chodzi o ten 3 cyfrowy kod z tyłu karty na białym polu.

Co w takim wypadku dalej postępować? Bo nawet darmowych aplikacji ni mogę teraz pobierać i aktualizacji.
Gdzieś na forum widziałem ostatnio taki temat ale "diabeł ogonem zakrył".:???:
Dzięki za wszelkie wskazówki.
#185
Napisano 04 października 2011 - 14:10
#186
Napisano 04 października 2011 - 14:15
#187
Napisano 04 października 2011 - 14:17
#188
Napisano 04 października 2011 - 14:25

#189
Napisano 04 października 2011 - 14:27
#190
Napisano 04 października 2011 - 14:37
#191
Napisano 04 października 2011 - 14:39
#192
Napisano 04 października 2011 - 14:41
#193
Napisano 04 października 2011 - 14:44
#194
Napisano 04 października 2011 - 14:46
#195
Napisano 05 października 2011 - 22:00
Witam,
Karta Visa działała bez zarzutu, do dziś. Próbuję kupić aplikację i wyświetla mi się taki komunikat:

Kasa na koncie jest, już nie wiem co jest nie tak..
Ktoś pomoże?
#196
Napisano 05 października 2011 - 22:29
#197
Napisano 05 października 2011 - 22:34

#198
Napisano 11 października 2011 - 20:30
#199
Napisano 12 października 2011 - 08:22
Mam taki sam problem tylko, że trwa on już około 10dni. Na początku myślałem, że było to spowodowane tym, że nie miałem kasy na koncie i nie mają mi z czego ściągnąć za zakupy w Appstore. Jednak kasa wpłynęła, wszystkie app zostały opłacone, a ja nawet nie mogę zrobić bezpłatnych aktualizacji...
Spróbuj usunąć kartę z konta i dodać ją na nowo, upewnij się że w momencie dodania karty do konta masz na koncie minimum 10zł, bowiem tyle Apple zablokuje celem sprawdzenia karty. Ta kasa zostanie Ci zwrócona.
#200
Napisano 13 października 2011 - 14:00
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych