
Nie mogę zrobić zakupów kartą w iTunes & płatności za gry i aplikacje w App Store
#126
Posted 17 August 2011 - 14:14
#127
Posted 17 August 2011 - 14:25
#128
Posted 17 August 2011 - 14:32
#129
Posted 17 August 2011 - 14:39
#130
Posted 17 August 2011 - 14:52
#131
Posted 17 August 2011 - 14:56
#132
Posted 17 August 2011 - 15:00
#133
Posted 17 August 2011 - 15:03
#134
Posted 17 August 2011 - 15:07
#135
Posted 17 August 2011 - 15:19
#136
Posted 17 August 2011 - 15:27
#137
Posted 17 August 2011 - 15:31
#138
Posted 17 August 2011 - 15:36
#139
Posted 17 August 2011 - 15:42
#140
Posted 17 August 2011 - 15:55
#141
Posted 17 August 2011 - 16:12
To, że działało, nie znaczy, że nie może przestać działać! Samochód też czasem przestaje działać, mimo, że pół godziny temu przyjechałeś nim do sklepu. System płatności w Apple działa u każdego tak samo, więc stawiam na to, że problem powoduje Twój bank, a dokładniej jego system.
---------- Wpis dodano o 17:12 ---------- Poprzedni wpis dodano o 17:02 ----------
Kupujesz aplikację -> Apple wysyła info do Twojego banku -> bank blokuje odpowiednią kwotę -> Apple wysyła rozliczenie -> bank odnotowuje rozliczenie i zdejmuje blokadę (kwota wydana) -> Apple dostaje informację o wykonaniu operacji -> Apple zamyka temat transakcji.
Nie znam się, ale na logikę tak bym rozważał procedurę zakupu. I w którymś punkcie tej procedury informacje nie przeszły prawidłowo i stało się to, z czym masz teraz do czynienia.
Tobie radziłbym wziąć z banku potwierdzenie płatności (np. elektroniczne zestawienie) i wysłać je do supportu Apple z informacją, kiedy aplikacja była kupowana i na jakie AppleID.
#142
Posted 17 August 2011 - 17:00
#143
Posted 23 August 2011 - 13:20
#144
Posted 23 August 2011 - 15:14
#145
Posted 23 August 2011 - 15:43
#146
Posted 23 August 2011 - 20:47
#147
Posted 23 August 2011 - 20:50
#148
Posted 23 August 2011 - 20:51
#149
Posted 23 August 2011 - 21:12
#150
Posted 28 August 2011 - 22:58
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users