Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Nie mogę zrobić zakupów kartą w iTunes & płatności za gry i aplikacje w App Store


  • Please log in to reply
235 replies to this topic

#126 rhemek

rhemek
  • 27 posts
  • SkądWarszawa

Posted 17 August 2011 - 14:14

Środki na ta transakcje nadal sa zablokowane na moim rachunku. W banku mówią, że wszystko jest ok.

#127 Lokria

Lokria
  • 6278 posts
  • SkądŁódź

Posted 17 August 2011 - 14:25

Rozumiem że masz zablokowane na rachunku jeszcze wcześniejsze transakcje ?

#128 rhemek

rhemek
  • 27 posts
  • SkądWarszawa

Posted 17 August 2011 - 14:32

Tą, o która się app uczepił. Środków na rachunku jest dużo, transakcja w banku ok ( wyjaśniałem z poł godziny). I naprawdę nie wiem , o co im chodzi. Nie wspomnę już o tym, że blokują mi zawsze dwa razy tyle, chyba ,że według nich Euro jest po 10 zł.

#129 Lokria

Lokria
  • 6278 posts
  • SkądŁódź

Posted 17 August 2011 - 14:39

Blokują Ci tyle bowiem z jakiegoś powodu za każdym razem sprawdzają kartę (Apple w celu sprawdzenia karty blokuje kwotę około 10 zł). Nie zmieniałeś czasem ostatnio niczego na swoim apple id (adres, numer karty itp) ?

#130 rhemek

rhemek
  • 27 posts
  • SkądWarszawa

Posted 17 August 2011 - 14:52

Nie, zawsze było ok.

#131 Lokria

Lokria
  • 6278 posts
  • SkądŁódź

Posted 17 August 2011 - 14:56

Poczekaj z kolejnymi zakupami do momentu aż te blokady zejdą z rachunku =( transakcje się rozliczą) widzisz datę utowrzenia blokady an rachunku ?

#132 rhemek

rhemek
  • 27 posts
  • SkądWarszawa

Posted 17 August 2011 - 15:00

Tu nie chodzi już o zakupy, zablokowali mi aktualizację programów.... Co do blokady: 07-08-2011 21-08-2011 ITUNES-EURO LUXEMBOURG Standard

#133 Lokria

Lokria
  • 6278 posts
  • SkądŁódź

Posted 17 August 2011 - 15:03

Na ściągnięcie blokady będziesz musiał poczekać od kilku do kilkunasty dni (zwykle maks dwa tygodnie). Jaki dokładnie komunikat dostajesz przy próbie aktualizacji programów ?

#134 rhemek

rhemek
  • 27 posts
  • SkądWarszawa

Posted 17 August 2011 - 15:07

Sign in Required. Tap continue and sign in to view billing information.

#135 Lokria

Lokria
  • 6278 posts
  • SkądŁódź

Posted 17 August 2011 - 15:19

W takim wypadku podajesz apple id i hasło co się dalej dzieje ?

#136 rhemek

rhemek
  • 27 posts
  • SkądWarszawa

Posted 17 August 2011 - 15:27

Wywala mnie na strone z danymi karty i tym komunikatem , co napisałem wcześniej.

#137 jawe83

jawe83
  • 630 posts
  • SkądWarszawa

Posted 17 August 2011 - 15:31

No i podajesz swój 3-cyfrowy kod autoryzacyjny (ten na tyle karty), czyż nie? Potem możesz normalnie zakupywać?

#138 rhemek

rhemek
  • 27 posts
  • SkądWarszawa

Posted 17 August 2011 - 15:36

Nie!! Wywala ten komunikat your payment method was declined...

#139 jawe83

jawe83
  • 630 posts
  • SkądWarszawa

Posted 17 August 2011 - 15:42

W takim razie wygląda to na ewidentny problem z samą kartą/bankiem! Wydaje się, że Apple uważa Twoją kartę za pustą (bez środków), albo nieautoryzowaną do płatności internetowych... Tak czy siak przejdź się (a nie dzwoń) do banku osobiście, niech dadzą Ci oficjalne (papierowe/elektroniczne) potwierdzenia, że u nich wsio ok i wtedy wysyłaj je do supportu Apple.

#140 rhemek

rhemek
  • 27 posts
  • SkądWarszawa

Posted 17 August 2011 - 15:55

Ale ja ta karta płaciłem wielokrotnie.

#141 jawe83

jawe83
  • 630 posts
  • SkądWarszawa

Posted 17 August 2011 - 16:12

Czytaj jeszcze raz mój poprzedni post...
To, że działało, nie znaczy, że nie może przestać działać! Samochód też czasem przestaje działać, mimo, że pół godziny temu przyjechałeś nim do sklepu. System płatności w Apple działa u każdego tak samo, więc stawiam na to, że problem powoduje Twój bank, a dokładniej jego system.

---------- Wpis dodano o 17:12 ---------- Poprzedni wpis dodano o 17:02 ----------

Kupujesz aplikację -> Apple wysyła info do Twojego banku -> bank blokuje odpowiednią kwotę -> Apple wysyła rozliczenie -> bank odnotowuje rozliczenie i zdejmuje blokadę (kwota wydana) -> Apple dostaje informację o wykonaniu operacji -> Apple zamyka temat transakcji.
Nie znam się, ale na logikę tak bym rozważał procedurę zakupu. I w którymś punkcie tej procedury informacje nie przeszły prawidłowo i stało się to, z czym masz teraz do czynienia.
Tobie radziłbym wziąć z banku potwierdzenie płatności (np. elektroniczne zestawienie) i wysłać je do supportu Apple z informacją, kiedy aplikacja była kupowana i na jakie AppleID.

#142 rhemek

rhemek
  • 27 posts
  • SkądWarszawa

Posted 17 August 2011 - 17:00

Jaki tam jest mail?

#143 vega71

vega71
  • 3 posts

Posted 23 August 2011 - 13:20

płatnośc kartę debetową witam. od ok tygodnia nie mogę zapłacic w appstore kartą debetową wisa PKO BP, pieniądze na koncie mam, nadmieniam że tą kartą cały czas płaciłem, wyświetla mi komunikat YOUR PAYMET METHOD WAS DECLINED może ktoś wie w czym leży problem. z góry dziękuję za odpowiedż

#144 Lokria

Lokria
  • 6278 posts
  • SkądŁódź

Posted 23 August 2011 - 15:14

Nie zbliża się koniec ważności karty ?

#145 vega71

vega71
  • 3 posts

Posted 23 August 2011 - 15:43

A może AppStore przestało akceptować karty debetowe?

#146 Molimo

Molimo
  • 3695 posts
  • SkądPoznań

Posted 23 August 2011 - 20:47

Ja mialem taka informacje jak bylo za malo zl na koncie, pozniej doplacilem, przy pobieranu darmowej aplikacji wyskoczylo mi ze musze uregulowac rschunek i poszlo.

#147 Lokria

Lokria
  • 6278 posts
  • SkądŁódź

Posted 23 August 2011 - 20:50

Appstore nadal akceptuje karty debetowe zatem to nie to.

#148 Loti

Loti
  • 801 posts
  • SkądWro

Posted 23 August 2011 - 20:51

karta debetowa bzwbk funkcjonuje bez problemu.

#149 clr

clr
  • 1326 posts

Posted 23 August 2011 - 21:12

podaj CV02 w ustawieniach i bedzie dobrze

#150 singer1

singer1
  • 19 posts

Posted 28 August 2011 - 22:58

Apple Id - Znowu Mam nadzieję, że mi pomożecie. Wiem, że temat Apple ID był wałkowany setki razy ale nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytania i dlatego piszę nowy post. Przepraszam jeśli się powtarzam ale to moja premiera na forum i trochę po omacku się tu poruszam. Otóż: Mam apple id. Chcę ściągnąć coś darmowego z Appstore na iPhone i oczywiście każą mi podać nr karty kredytowej. Wiem, że tworząc nowe Apple ID jest sposób by to obejść i kliknąć opcję "none". Co mam zrobić teraz mając już Apple ID? Założyć nowe konto? Czy to jedyna możliwość? Nie chciałabym mnożyć ilości kont, haseł etc. Proszę pomóżcie. Jak wykorzystać istniejące (a jeszcze nie używane w Appstore i w iTunes Store) Apple ID bez podawania nr karty. Z góry dziękuję i mam nadzieję, że jakaś życzliwa dusza się odezwie lub przynajmniej poda link do podobnego beznadziejnego (w swej niemocy) przypadku.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users