Witam,
Sprawa wygląda następująco:
Jakiś tydzień temu udało mi się nareszcie wejść w posiadanie upragnionego MacBooka, lecz z uwagi na fakt że komputera używam po 20h dziennie i często go noszę w plecaku postanowiłem kupić pokrowiec i dodatkowo przejściówkę na DVI.
Nie mając czasu na zakupy w normalnym sklepie stwierdziłem że zamówię sprzęt przez internet bo tak będzie dużo łatwiej szybciej etc.
Akurat wtedy apple otwarło oficjalny sklep więc wybór padł właśnie na nich, zależało mi na czasie więc dodatkowo wybrałem najszybszą opcję wysyłki w cenie 30zł, płatność PRZELEWEM.
Po 3 dniach od przelewu dalej nie mieli ich na swoim koncie co poważnie mnie zmartwiło więc postanowiłem zadzwonić i zapytać o co chodzi, a chodzi o to że:
Przelewy przychodzą do nich do 7 dni (sick!), najszybciej zapłacić kartą kredytową wtedy mamy right away.
Nie muszę mówić że jestem zawiedziony, byłem przekonany że firma taka jak Apple dba o to żeby wszystko było tip-top.
Największy żal mam do nich dlatego że nie umieścili żadnej informacji na ten temat przy opcjach płatności. Także przestrzegam wszystkich! Nie płaćcie u nich przelewem jeżeli zależy wam na czasie.
Pozdrawiam serdecznie.
PS. Nie znalazłem w tym dziale posta o oficjalnym sklepie dlatego zakładam nowy temat.

http://store.apple.com/pl
Rozpoczęty przez
Dziadekmaciej
, 22 wrz 2011 12:38
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22 września 2011 - 12:38
#2
Napisano 22 września 2011 - 12:52
Przelew bankowy - Apple Store (Polska) Jak się czytać nie umie to się ma za swoje. Koniec tematu. Żal możesz mieć tylko do siebie.
#3
Napisano 22 września 2011 - 13:00
Powinieneś napisać "nie płaćcie przelewem w ogóle, jeśli zależy Wam na czasie". To nie wina sklepu, że przelew idzie tyle, ile idzie. To prędzej wina systemu bankowego. Tak, czy inaczej, nie ma co deliberować. Zamykam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych