Wszystko się zaczęło tak, że chciałem zaktualizować iTunsa z 10.1.2.17 do 10.4.1.10. Podczas instalacji wystąpił błąd, ale kolejna próba zakończyła się powodzeniem. Od momentu gdy odpaliłem iTunes nie widział on mojego iPhone. Paradoksalnie Windows widzi mojego i4, słychać charakterystyczne "pik" podczas podłączania nowego sprzętu, ale nie za każdym razem jest on widoczny w "Moim Komputerze". Dodam, że jest to Windows Vista 32bit (jak tylko nadarzy się okazja, to zmieniam na Siódemkę! -.-)
Oto kroki, jakie podjąłem, by to naprawić:
- Próbowałem naprawiać, reinstalować, resetować usługę Apple Mobile Device na różne sposoby, lecz nic to nie dało.
- 2 razy w pełni odinstalowywałem wszystkie produkty Apple, według listy na support.apple.com, ale oczywiście nic to nie pomogło.
- Próbowałem wrócić do poprzedniej wersji iTunes, na której iPhone był widziany przez iTunes, lecz to nie to.
- Gdy raz zainstalowałem iTunes, to podczas podłączaniu iPhone do komputera pojawiał się komunikat, że nie można się połączyć z tym iPhone, ale zaznaczyłem opcję "Uruchom jako Administrator" i owe komunikaty ustały.
- Próbowałem wprowadzać go w tryb DFU, jak i w tryb RECOVERY, według poradnika na forum, ale niestety nadal nic. Tylko Windows widział mój sprzęt.
- Na Youtube znalazłem jakiś poradnik, który miał pomóc iTunes wykryć iPhone (program Limera1n), ale niestety nadal przysłowiowa kiszka.
- Próbowałem zmienić kabel, na stary po moim i3, ale nie to. Zmieniałem również porty USB, ale nic to nie pomogło.
- Wyczytałem, że niektórym iTunes widzi iUrządzenie dopiero, gdy podłączy je do komputera, zainicjuje pracę iTunes i wciśnie przycisk Home (nie znam dokładnie tego sposobu, ale gdy próbowałem go użyć, niestety po raz kolejny technika zawiodła).
To chyba wszystko. Możecie domyślnie napisać mi czego to może być wina? Czy możliwe, że jak zmienię komputer, to problem zniknie (nie chciałbym tego jak na razie robić!)?
Paradoksem jest, że dokładnie prześledziłem, po kolei kroki do rozwiązania problemu na oficjalnej stronie wsparcia Apple, ale nawet oni nie doprowadzili mnie do naprawy połączenia iPhone <=> iTunes. %-)
Wiem, że dla was jestem kolejnym użytkownikiem, który nie umie użyć opcji "Szukaj", ale przeszukałem nie tylko to forum, a i tak żadne z proponowanych rozwiązań mi nie pomogło. Myślę, że wy, fachowcy, udzielicie mi jakiejś zaawansowanej rady czy hackerskiego sposobu, bo autentycznie nie wiem co mam dalej zrobić.
Z góry dziękuję za pomoc.
