Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Gdzie i jak najtaniej kupić Logic'a Pro?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Simborek

Simborek
  • 1 272 postów
  • SkądZewsząd. Obywatel Świata.

Napisano 24 maja 2007 - 16:57

Witam!

Jestem świeżo po kursie obsługi Logic'a Pro i jestem wręcz oszołomiony możliwościami tego programu :D.

Postanowiłem zrezygnować z zakupu Yamahy AN1X - tak jak wcześniej planowałem i zakupić klawiaturkę sterującą CME UF8 i do tego wspomnianego wcześniej Logic'a Pro :)

Mam jednak pewien problem: jego cena w Polsce powala z nóg! 4199 złotych to więcej niż pianino, które zmuszony jestem sprzedać aby móc zakupić ten zestaw - zresztą nie bez żalu.

Tak więc moje pytanie brzmi - gdzie i jak, biorąc pod uwagę konieczność wysyłki programu do Polski lub ewentualny zakup w Szkocji, najtaniej można zakupić Logic'a Pro?

Jestem uczniem, więc przysługuje mi zniżka edukacyjna i możliwość zakupu wersji Academic, więc moje możliwości do których narazie dotarłem wyglądają mniej więcej tak:

1) Zakup u SADystów razem ze zniżką edukacyjną za 3779 złotych. Nie ma problemu z dostawą.

2) Zakup w Apple Store w Szkocji za 448 funtów, wraz ze zniżką, co w przeliczeniu wychodzi ok. 2514 złotych.
Problem jest z udowodnieniem, że jestem uczniem - nie wiem, czy nie trzeba by było udać się do tłumacza przysięgłego i poprosić o tłumaczenie co niestety kosztuje. Mógłbym go zakupić będąc w Szkocji więc nie ma problemu.

3) Zakup w Apple Store w USA wersji Academic za 499$ co wychodzi w przeliczeniu... 1410 złotych! Tylko są 3 "ale": nie mógłbym jej później upgradeować, na czym w sumie mi zależy, musiałbym posłużyć się tłumaczem przysięgłym, a także nie mam pojęcia jak wygląda sprawa z wysyłką...

4) To co mi zaproponujecie i doradzicie. Licze na Wasze pomysły i podpowiedzi co do 3 powyższych punktów :D

Z góry dzięki,

Grzesiek Simborowski

#2 pi

pi
  • 616 postów