
Tworzenie aplikacji i gier - początkujący
#1
Napisano 03 września 2011 - 16:28
#2
Napisano 03 września 2011 - 17:32
#3
Napisano 03 września 2011 - 18:15
cocos2d-x - News - cocos2d-x.org
Cocos2D to framework do gier 2D oparty na OpenGL. Wersja -x jest forkiem przepisanym na C++. Do tego działa również na Windows, Mac OS X i Androidzie. Zatem możesz napisać grę czy aplikację pod Windowsem, a potem na maku skompilować ją pod iOS.
#4
Napisano 05 września 2011 - 00:16

#5
Napisano 05 września 2011 - 05:56

#6
Napisano 05 września 2011 - 06:50
#7
Napisano 05 września 2011 - 07:19
#8
Napisano 11 października 2011 - 19:27

#9
Napisano 11 października 2011 - 19:35
Co do narzędzia, to ze swojej strony polecam Corona SDK
#10
Napisano 22 czerwca 2012 - 12:02
#11
Napisano 22 czerwca 2012 - 13:46
#12
Napisano 22 czerwca 2012 - 15:16
Hej,
Odkopuje, bo chcę się zapytać o Corona SDK - @TheMoonwalls, warto? Mam na oku kilka projektów, do których silnik gier wydaje się właściwym rozwiązaniem, sam jeszcze będę sprawdzać z wersją testową - ale chcę sie po prostu dowiedzieć, czy nie zmieniłeś zdania o tym SDK.
Zależy co chcesz zrobić - do gier 2D Corona, lub GameSalad będzie najlepszym wyborem.
#13
Napisano 22 czerwca 2012 - 22:40
#14
Napisano 24 czerwca 2012 - 13:08

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych