Historia z serii: "Jak Orange robi w...bambuko"
#1
Napisano 02 września 2011 - 16:02
#2
Napisano 02 września 2011 - 16:17
#3
Napisano 02 września 2011 - 20:24
#4
Napisano 02 września 2011 - 20:29
#5
Napisano 02 września 2011 - 20:33
#6
Napisano 02 września 2011 - 20:55
Reklamowałeś z tytułu gwarancji - w tym problem, że gwarancji już nie masz. Na przyszłość, jeżeli nie masz zamiaru zagłębiać się w warunki gwarancji, reklamuj zawsze niezgodność towaru z umową (jeśli kupujesz jako os. prywatna). Dotychczas we wszystkich przypadkach z jakimi się spotkałem lepiej było reklamować z tytułu niezgodności.Więc w takim razie ta "odpowiedzialność trwa 24 miesiące skoro po 12 i tak telefonu mi nie zrobią?
Reszta wytłumaczona w tym temacie: § Poradnik Konsumenta -> PRZECZYTAJ !!! – Forum Prawne.
Serwis nie zrobi, bo go to nie obowiązuje. Serwis odpowiada tylko w zakresie gwarancji. Za niezgodność z umową odpowiada sprzedawca, czyli Orange i z nimi musisz walczyć. Najlepiej udać się do Federacji Konsumentów w Twoim rejonie i tam pomogą Ci napisać odpowiednie pismo oraz poinstruują co i jak. Poszukaj też na forum, było kilka tematów o tym, nawet nie dawno.
Ja mam inną propozycję. Jeżeli dobrze zrozumiałem to poproś o oddanie telefonu bez naprawy. Po otrzymaniu reklamuj z tytułu niezgodności towaru z umową. Jeszcze niech nie idzie do FK, bo w rzeczywistości nie złożył reklamacji niezgodności z umową.
Nie rozumiem jednego i proszę, żeby ktoś mądrzejszy się wypowiedział. Norbibednar poszedł do Orange reklamować telefon na gwarancję. Oni wzięli telefon, ale na jakiej podstawie naliczyli sobie 50zł za diagnozę. Wg. mnie powinni po prostu odrzucić reklamację, spytać się czy zgadza się na płatne serwisowanie i dopiero potem naliczać koszty. Proszę powiedz jak wyglądała twoja reklamacja (tzn. jak składałeś).
#7
Napisano 02 września 2011 - 21:03
#8
Napisano 02 września 2011 - 21:41
Jak ma czas to jasne. Może się komuś przyda, więc jak coś podaję link do sprawdzonego pisma - dobrze napisanego: http://bip.golub-dob...i/1017_pism.doc.Ale jeśli pójdzie, to lepiej żeby miał dobrze napisane pismo i złożył je razem z telefonem. Więc moim zdaniem wizyta w Federacji Konsumentów jest jak najbardziej na miejscu. Raz korzystałem z ich usług i bardzo pomocni ludzie tam pracują.
Zapomniałem dodać - możesz żądać zwrotu kosztów dostarczenia (np. wysyłki).
#9
Napisano 06 września 2011 - 19:34
Nie rozumiem jednego i proszę, żeby ktoś mądrzejszy się wypowiedział. Norbibednar poszedł do Orange reklamować telefon na gwarancję. Oni wzięli telefon, ale na jakiej podstawie naliczyli sobie 50zł za diagnozę. Wg. mnie powinni po prostu odrzucić reklamację, spytać się czy zgadza się na płatne serwisowanie i dopiero potem naliczać koszty. Proszę powiedz jak wyglądała twoja reklamacja (tzn. jak składałeś).
Cóż, więc poszedłem do salonu Orange z dowodem zakupu telefonu, powiedziałem, że w iPhonie zrywa mi połączenie po odejściu kilka kroków od routera, a pani z która rozmawiałem wypełniła formularz zgłoszenia reklamacji (wpisała numer seryjny, opisała problem i wzięła numer telefonu) podpisałem ten formularz, grzecznie podziękowałem i zadowolony wyszedłem. Nic nie wiedziałem, że gwarancji już nie posiadam Problemy zaczęły się kilka dni później jak przyszło pismo od Regenersis (to oni naliczyli sobie diagnozę, jeśli byłby na gwarancji byłaby za darmo).
#10
Napisano 06 września 2011 - 23:07
#11
Napisano 31 października 2011 - 20:25
#12
Napisano 02 listopada 2011 - 06:22
#13
Napisano 02 listopada 2011 - 07:20
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych