Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Płatności w iTunes Store — karty debetowe/kredytowe/Pre-Paid


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2172 odpowiedzi w tym temacie

#1051 ados56

ados56
  • 11 postów

Napisano 08 maja 2012 - 16:46

Nowe konto iTunes

Witam, mam pytanie na które jeszcze nie znalazłem odpowiedzi na forum..
Otóż, wcześniej używałem iPhone we włoszech, miałem inne konto bankowe itp.. I tu pytanie czy mogę tego samego konta używać w polsce, tylko za zmianą danych karty kredytowej?
I drugie pytanie, jaki rodzaj polskiej karty kredytowej jest akceptowany w iTunes, oraz ile wynosi przelicznik z PL na Euro? Gdyż np. ostatnio mając 15 zł na koncie, nie mogłem kupić gry za 1.39 euro...

Dzięki za odpowiedź.

Przeniosłem do właściwego wątku, plmax


#1052 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 08 maja 2012 - 17:38

Witam, mam pytanie na które jeszcze nie znalazłem odpowiedzi na forum..
Otóż, wcześniej używałem iPhone we włoszech, miałem inne konto bankowe itp.. I tu pytanie czy mogę tego samego konta używać w polsce, tylko za zmianą danych karty kredytowej?
I drugie pytanie, jaki rodzaj polskiej karty kredytowej jest akceptowany w iTunes, oraz ile wynosi przelicznik z PL na Euro? Gdyż np. ostatnio mając 15 zł na koncie, nie mogłem kupić gry za 1.39 euro...


Część odpowedzi na Twoje pytanie jest tutaj /1-szy post tego wątku/:

UWAGA: Zanim zadasz pytanie sprawdź:
1. Limity transakcji internetowych na karcie.
2. iTunes Store i Mac App Store: informacje o blokadach autoryzacyjnych kart kredytowych /na koncie przy pierszym zakupie warto mieć więcej niż 19,99zł/. Kiedy znów będziesz mógł korzystać ze środków zablokowanych? Są dostępne do Twojej dyspozycji w czasie od kilku do kilkunastu dni /np. w mBanku do 14dni/. plmax.

Zalecałbym więcej niż 19,99.

Konta tego samego jako Apple ID możesz używać, jednak przy próbie wprowadzenia danych karty we włoskim sklepie poprosi Cię o zmianę regionu na prawidłowy dla karty - polski iTunes Store. Osobiście korzystam z karty debetowej, i nie miałem nigdy kredytowej, z tego co czytałem - iTunes bez większych problemów je akceptuje jednak co do rodzajów to niewiem.
Przelicznik? Jest w zależności od banku w którym masz kartę & konto - ale to drobne różnice od kursu średniego NBP.
Np.: Kursy walut
EURO 1 EUR ok. 4.2000 PLN.
Np. podczas ostatniego rozliczonego 5 dni temu zakupu za kwotę 0,79€ z karty pobrało: -3,39 PLN.

#1053 ados56

ados56
  • 11 postów

Napisano 08 maja 2012 - 18:45

Mam pytanie, otóż chcę zmienić region w moim iTunes i mam następujący problem.. Otóż po wybraniu zmień region, wyskakuje mi problem z kartą kredytową. Sądzę że jest to problem z brakiem środków na koncie.. Jestem w polsce i nie mam jak zasilić tej karty, a karty kredytowej z banku bgż pisze że nie akceptuje. Co zrobić?

#1054 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 08 maja 2012 - 20:26

Mam pytanie, otóż chcę zmienić region w moim iTunes i mam następujący problem..
Otóż po wybraniu zmień region, wyskakuje mi problem z kartą kredytową. Sądzę że jest to problem z brakiem środków na koncie..
Jestem w polsce i nie mam jak zasilić tej karty, a karty kredytowej z banku bgż pisze że nie akceptuje.
Co zrobić?


Polskie karty działają tylko w polskim sklepie. Jeśli chcesz mieć konto w innym kraju musisz podpiąc karte Banku, który jest wydawca w tym innym kraju.

#1055 ados56

ados56
  • 11 postów

Napisano 09 maja 2012 - 03:47

Czyli jak chcę płacić polską kartą to musze zmienić konto?

#1056 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 09 maja 2012 - 08:00

Czyli jak chcę płacić polską kartą to musze zmienić konto?


Polska karta będzie działać tylko w polskim sklepie W innym sklepie (np iTunes USA, UK itp) nie zapłacisz polską kartą.

#1057 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 09 maja 2012 - 08:29

Mam pytanie, otóż chcę zmienić region w moim iTunes i mam następujący problem..
Otóż po wybraniu zmień region, wyskakuje mi problem z kartą kredytową. Sądzę że jest to problem z brakiem środków na koncie..
Jestem w polsce i nie mam jak zasilić tej karty, a karty kredytowej z banku bgż pisze że nie akceptuje.
Co zrobić?

Opisać dokładniej problem - z jakiego regionu chcesz zmienić na jaki? Miałeś podpiętą tam kartę?

#1058 ados56

ados56
  • 11 postów

Napisano 10 maja 2012 - 16:20

Chcę zmienić region z Włoch na Polskę. Żeby to zrobić, wyskakuje mi na nowo formularz z kartą kredytową i adresami.. Niestety nie mam nic na koncie i odrzuca mi kartę(a przecież jest to darmowe). A teraz mieszkam w Polsce, i muszę zmienić region gdyż mam za dużo pobranych aplikacji by tworzyć nowe konto. A nie mogę użyć karty z banku bgż gdyż konto jest jeszcze na region włoski. Kartę miałem podpiętą, lecz z dziwnego powodu gdy zabrakło mi środków na koncie, wyskoczył mi błąd i mogę wprowadzić inną kartę.

#1059 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 10 maja 2012 - 21:45

Chcę zmienić region z Włoch na Polskę.
Żeby to zrobić, wyskakuje mi na nowo formularz z kartą kredytową i adresami.. Niestety nie mam nic na koncie i odrzuca mi kartę(a przecież jest to darmowe).
A teraz mieszkam w Polsce, i muszę zmienić region gdyż mam za dużo pobranych aplikacji by tworzyć nowe konto.
A nie mogę użyć karty z banku bgż gdyż konto jest jeszcze na region włoski.

Kartę miałem podpiętą, lecz z dziwnego powodu gdy zabrakło mi środków na koncie, wyskoczył mi błąd i mogę wprowadzić inną kartę.

W przypadku jeśli nic nie jesteś winien powinna być aktywna opcja "none" czyli zmiana z karty na opcję bez karty. Jeśli jesteś coś winien to będzie chciało byś wprowadził numer karty, by pobrać zaległość. Gdy dokonujesz zakupu z innego (dla systemu nowego) komputera lub urządzenia pod iOS będzie chciało byś potwierdził dane z karty - w przypadku gdy to inne urządzenie powinna być opcja none - spróbuj zalogować się do konta i zmienić na takową.
Jeśli wprowadzisz wkrótce polską kartę - system zasugeruje zmianę regionu z włoszech na polski sklep i wtedy powinno przyjąć nową kartę - jeśli nie chcesz zmieniać sklepu - pozostaje Ci zasilić starą kartę. Podsumowując - konto włoskie: próba zmiany na "none" w ustawieniach konta lub przelew na konto włoskie. Zmiana na polskę - wyłącznie, gdy będzie można posłużyć się kartą wydaną przez polski bank.

#1060 ados56

ados56
  • 11 postów

Napisano 11 maja 2012 - 13:40

A czy po zmianie regionu nie stracę całej zawartości?

#1061 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 11 maja 2012 - 14:13

A czy po zmianie regionu nie stracę całej zawartości?

O jaką zawartość Ci chodzi? Jeśli o aplikacje z App Store które zakupiłeś - są przypisane do Twojego konta - będziesz mógł nadal ich używać i masz prawo do update (jednak trzeba będzie ponownie pobrać aplikacje w polskim sklepie). Niestety w polskim nie ma np. piosenki tygodnia za free - która jest w sklepie włoskim ... :/

#1062 ados56

ados56
  • 11 postów

Napisano 12 maja 2012 - 16:27

Tzn, pobrać ponownie aplikacje to nie problem. Ale tych płatnych nie będę musiał na nowo kupywać no nie?

#1063 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 12 maja 2012 - 16:40

Tzn, pobrać ponownie aplikacje to nie problem. Ale tych płatnych nie będę musiał na nowo kupywać no nie?

Jeśli ich nie pobierzesz ponownie - może być problem ze sprawdzaniem upadate, dlatego lepiej pobrać na nowo. Te które były płatne (a to ta sama aplikacja i ten sam wydawca) pobierzesz je bezpłatnie.

#1064 schpakoo

schpakoo
  • 5 postów

Napisano 13 maja 2012 - 07:11

Zakupy bez karty kredytowej a AppStore. Witam, Ponieważ moje dzieci wraz z osiągnięciem wieku pozwalającego na wykonywanie czynności chwytania zabrały sie za nasze ipady postanowiłem jednego przeznaczyć dla nich. Założyłem konto AppStore z wybraniem opcji 'None' przy pytaniu o metodę płatności. Od czasu do czasu instaluje na dziecięcym ipadzie jakaś darmową aplikację. Ze zdziwieniem przyjąłem fakt, że mogę również zainstalować płatną aplikację - nie płacąc za nią w żaden sposób. Ponieważ zaczynam sie tego bać, proszę o informację, czy ktoś miał z Was taki problem. Chciałbym absolutnie zablokować możliwość ściągania płatnych aplikacji na to urządzenie. W danych mojego konta AppStore figuruje kwota do zapłaty i tyle. Na razie jest to kilka € ale znając spryt moich dzieciaków szybko mogłoby to ulec zmianie i wstrząsnąć naszym budżetem. Oczywiście mam kilka pomysłów jak się zabezpieczyć, ale sytuacja jest dziwna i może ktoś mi to wytłumaczy. Pozdrawiam -- T.

#1065 robgrab

robgrab
  • 1 384 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 13 maja 2012 - 07:57

Dziwne bardzo, że możesz cokolwiek pobrać bez opcji płatności. Ale jeżeli nawet tak jest, to za parę dni apple zablokuje ci możliwość pobierania aplikacji(nawet darmowych) oraz uaktualnień.

#1066 schpakoo

schpakoo
  • 5 postów

Napisano 13 maja 2012 - 08:51

Tak. Bardzo dziwne. Jakaś luka w systemie. Ten stan rzeczy trwa już ze 3 miesiące od pierwszego zakupu.

#1067 all999

all999
  • 446 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 maja 2012 - 00:31

W danych mojego konta AppStore figuruje kwota do zapłaty i tyle.


W którym dokładnie miejscu masz tę kwotę? Możesz zrobić screena i wrzucić tu? Normalnie nie ma takiej opcji bo nie można kupować "na kredyt". Jeśli nie podawałeś danych karty kredytowej to możesz ściągać co chcesz i nie będą mogli wyegzekwować żadnej płatności od Ciebie.

#1068 schpakoo

schpakoo
  • 5 postów

Napisano 14 maja 2012 - 17:40

Zrzut ekranu. iTunes Store -> Account Information pod Country/Region znajduje się wiersz "Apple ID Balance:" i obok znajduje się kwota należności.... [ATTACH=CONFIG]11055[/ATTACH] Sprawa wyjaśniona - kupon od znajomego. Temat zamknięty. Pozdrawiam -- T.

#1069 Maciek219410

Maciek219410
  • 127 postów
  • SkądKTW.

Napisano 17 maja 2012 - 07:59

Ja mam taki problem, ze od chyba 2 tygodni gdy chce kupić utwór za 0,99 euro to wyskakuje mi komunikat ''Your payment method was declined...'' i teraz: 1)Karty nie mam zablokowanej, używam Visa 2)Środki dostępne mam 3)Wszystko mam wpisane dobrze(wpisywałem wszystkie numery z 10 razy) 4)Już wcześniej kupowałem aplikacje, utwory i wszystko śmigało. Nagle coś sie zepsuło Czy ktoś używa Visę i ma też taki problem? Czytałem, ze to moze byc jakiś problem z kontem iD. Pomocy?

#1070 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 17 maja 2012 - 08:02

Ja mam taki problem, ze od chyba 2 tygodni gdy chce kupić utwór za 0,99 euro to wyskakuje mi komunikat ''Your payment method was declined...'' i teraz:
1)Karty nie mam zablokowanej, używam Visa
2)Środki dostępne mam
3)Wszystko mam wpisane dobrze(wpisywałem wszystkie numery z 10 razy)
4)Już wcześniej kupowałem aplikacje, utwory i wszystko śmigało. Nagle coś sie zepsuło
Czy ktoś używa Visę i ma też taki problem?
Czytałem, ze to moze byc jakiś problem z kontem iD.
Pomocy?


Fajnie że masz kartę Visa, a może napiszesz jeszcze z jakiego Banku.
Jakie masz limity na transakcje internetowe? Jak masz limit np 100 zł miesięcznie na transakcje interentowe i wykorzystałeś już ten limit to pomimo środków na koncie nie będziesz mógł w tym danym miesiącu wykonać jakiejkolwiek transakcji.
Nie zbliża Ci się czasem koniec ważności karty?

#1071 Maciek219410

Maciek219410
  • 127 postów
  • SkądKTW.

Napisano 17 maja 2012 - 16:03

W banku dziś karta została sprawdzona i wszystkie limity są nie wykorzystane. Do końca ważności jeszcze kupę czasu zostało

#1072 shanhaevel

shanhaevel
  • 679 postów
  • SkądRzeszów, PL

Napisano 17 maja 2012 - 16:07

W banku dziś karta została sprawdzona i wszystkie limity są nie wykorzystane.
Do końca ważności jeszcze kupę czasu zostało


A co to za bank?

#1073 Maciek219410

Maciek219410
  • 127 postów
  • SkądKTW.

Napisano 17 maja 2012 - 19:05

PKO

#1074 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 17 maja 2012 - 19:10

PKO

Mi też ta karta nie działa z iTunes. Pogódz się z tym.
Oczywiście jest to nowa karta do nowego konta, kartą można płacić w internecie, jest wystarczająca ilość środków i limity są wystarczające do większości zakupów, lecz iTunes jej nie lubi ;) :(

#1075 Maciek219410

Maciek219410
  • 127 postów
  • SkądKTW.

Napisano 18 maja 2012 - 14:34

No dobrze ale ja wcześniej kupiłem z 4 utwory i kupiłem z 2 gry. Tak nagle przestała im sie podobać?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 6

0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych


    Google (1)