Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Płatności w iTunes Store — karty debetowe/kredytowe/Pre-Paid


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2172 odpowiedzi w tym temacie

#951 Marti701

Marti701
  • 121 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 marca 2012 - 10:09

Dzwoniłem do Polskiego serwisu (Polski apple store 800 702 322). Pani s infolinie powiedziała że maja informacje o tym że musi być kredytowa. Karty debetowe działały na zasadzie zaufanego banku, wiec może polskie banki straciły zaufanie :) - ale jest to nieoficjalna informacja (Pani nie chce wprowadzać w błąd). Podsumowując zostałem przekierowany pod Apple — Wsparcie — iTunes Store — Kontakt i tam zgłosić problem.
zobaczymy co z tego wyniknie.


No tak,ale moje obydwie karty są kredytowe. Wczoraj robiłem zakup w appstore, a dziś się nie da. Może jakieś prace prowadzą. Ale mogliby chociaż jakieś info umieścić.

#952 czehuziom

czehuziom
  • 82 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 marca 2012 - 11:08

Wysłałem już formularz podany przez oxygen'a Apple — Wsparcie — iTunes Store — Kontakt Najlepiej niech każdy z nas zrobi to osobno, bo jak widać problem występuje niezależnie od banku i rodzaju karty. Od siebie dodałem oczywiście, że nie tylko ja mam taki problem:)

Edit: Potwierdzam to co pisze Mis24, żadne usuwanie, poprawianie, dodawanie danych nie pomaga w rozwiązaniu tego problemu.

#953 Goddard

Goddard
  • 2 postów

Napisano 06 marca 2012 - 11:10

Mnie dzisiaj przestała działać Visa Electron, próbowałem też z klasyczną Visą (karta kredytowa) i też nie działa. Wysmarowałem maila do iTunes support... Zobaczymy co napiszą, ale powiem szczerze, że jest to mocno frustrujące - akurat potrzebowałem odnowić subskrypcję i tu taki zonk :/ Update: Electron z Inteligo, Visa z PKO BP

#954 Mis24

Mis24
  • 66 postów
  • SkądZagłębie

Napisano 06 marca 2012 - 11:25

Dodawanie karty, usuwanie, wpisywanie błędnych danych etc. kompletnie nie pomaga. Nie działa ani zwykła visa z millenium ani kredytowa z ing, visa z aliora również nie działa, z bz wbk jest dokładnie to samo, żadna z kart nie działa wyświetlając ten sam komunikat i zaznaczając numer karty na czerwono. Próbowałem wielu rzeczy, szperałem trochę w sieci, ale nic nie działa. Napisałem do nich również z linka podanego w #356 poście. Pozostaje nam teraz tylko czekać. Swoją drogą ciekawe co napiszą, skoro wcześniej działało a tan nagle przestało.

#955 Czerwek

Czerwek
  • 189 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 marca 2012 - 12:50

Patrząc na to https://discussions....art=15&tstart=0
To chyba wszedzie przestalo dzialac...

#956 MadMike

MadMike
  • 1 postów

Napisano 06 marca 2012 - 13:10

Fakt - problem globalny... Dziwię się tylko, że Apple nie raczyło nikogo poinformować o np. działaniach serwisowych i możliwości zaistnienia takiego błędu. Na pewno nie można tego tłumaczyć brakiem kontaktów do użytkowników iTunes Store. Ciekawe jak będą się z tego tłumaczyć.

#957 loon

loon
  • 173 postów
  • SkądLubon, Poland

Napisano 06 marca 2012 - 14:11

To nie działania serwisowe. Byłby komunikat.

#958 Marcin79

Marcin79
  • 15 postów

Napisano 06 marca 2012 - 16:53

Już chyba się za to wzięli, też od wczoraj miałem problem z autoryzacją karty (choć wcześniej nie było problemu). Co prawda przez ipoda nie udało mi się jeszcze niczego pobrać ale przez itunes poszło tak trzeba.

#959 loon

loon
  • 173 postów
  • SkądLubon, Poland

Napisano 06 marca 2012 - 17:12

Już chyba się za to wzięli, też od wczoraj miałem problem z autoryzacją karty (choć wcześniej nie było problemu). Co prawda przez ipoda nie udało mi się jeszcze niczego pobrać ale przez itunes poszło tak trzeba.


Ja mam to samo. iTunes śmiga a iPad nie. To coś z autoryzacją urządzeń.

#960 sheeple

sheeple
  • 204 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 marca 2012 - 17:19

U mnie problem nie występował przez cały dzień. Bank BZ WBK

#961 czehuziom

czehuziom
  • 82 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 marca 2012 - 19:15

Ja na swoim iPhonie mogę już robić zakupy.

#962 Pablowej

Pablowej
  • 531 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 06 marca 2012 - 20:31

Masakra. Od kilku lat żadnych problemów a dzisiaj nie mogę robić zakupów w AppStore. Ma jakiś problem z nr karty...

#963 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 06 marca 2012 - 20:33

Spokojnie, tej masakry doświadcza większość dzisiaj :)

#964 Pablowej

Pablowej
  • 531 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 06 marca 2012 - 20:36

Ale faktycznie. Na komputerze udało się kupić.

#965 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 06 marca 2012 - 20:38

Mnie na kompie nie puszcza, ale z poziomu iPada bez problemu.

#966 Pablowej

Pablowej
  • 531 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 06 marca 2012 - 20:39

To jakoś losowo wybiera gdzie działa. U mnie np w iPadzie nie działa. W iPhone też nie.

#967 Marti701

Marti701
  • 121 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 marca 2012 - 20:44

Może z okazji jutrzejszej prezentacji, szykują nam coś specjalnego :D u mnie nadal nie działa na Ipadzie i Iphone. A właśnie pojawił się Mass Effect :( i nie mam jak kupić.

#968 Mis24

Mis24
  • 66 postów
  • SkądZagłębie

Napisano 06 marca 2012 - 20:52

Na Iphonie mi dalej na działa, natomiast przez iTunes ruszyło dopiero po 19 jakoś, w każdym razie wymaga podwójnego potwierdzenia... Trochę męczące. Czytałem trochę na tym linku wrzuconym w ten topic i w niektórych krajach powoli rusza, chociaż jednym dalej działa drugim nie.

#969 loon

loon
  • 173 postów
  • SkądLubon, Poland

Napisano 06 marca 2012 - 21:30

Najlepsze jest to że aktualizacje wchodzą a nowy kontent nie.

#970 oxygen

oxygen
  • 4 postów

Napisano 06 marca 2012 - 22:52

Odpowiedz z AppStore: Kristy here from the iTunes Store.  I understand that you have been unable to add your credit card to your account. I imagine that you are looking forward to having this resolved. I am happy to help. , I'm very sorry to hear that you were told that the credit cards you entered were not valid for Poland. This error was caused by a temporary issue with iTunes Store's credit card processing service. The issue began yesterday, but has since been resolved as of a few hours ago. I sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. Now that the issue with our system has been resolved, you should be able to successfully add your credit card to your account. Please try updating your billing information once more. If you experience any further difficulty adding your credit card to your account please let me know. I'll be happy to assist you further. If you reply directly to this email, your response will come straight to me. Thank you for contacting iTunes Store Customer Support. I hope that you continue to enjoy the iTunes Store. Have a fabulous day. Sincerely,

#971 Goddard

Goddard
  • 2 postów

Napisano 07 marca 2012 - 00:09

U mnie dalej nie działa, ani na macbooku ani na iPadzie czy iPhonie :( Update! Znalazlem fix w necie, ktory dziala, przynajmniej na macbooku. Wszedlem na swoje konto z iTunes w ustawienia konta, wybralem edit payment information. Ustawilem opcje 'none', zapisalem. Potem wylogowalem i zalogowalem sie do iTunes store ponownie, potem sprobowalem cos kupic i dostalem prompt o dodanie billing information. Dodalem karte od nowa i poszlo... Zaraz sprawdze na iPhonie/iPadzie... Update no.2 Dokładnie to samo musiałem zrobić na iPadzie i przeszło...

#972 DarkStar

DarkStar
  • 82 postów

Napisano 07 marca 2012 - 08:06

U mnie też już działa dzisiaj. Od wczoraj miałem metodę płatności na None, teraz wpisałem jeszcze raz Visę i poszło.

#973 loon

loon
  • 173 postów
  • SkądLubon, Poland

Napisano 07 marca 2012 - 08:26

Potwierdzam. Po usunięciu i dodaniu karty wszystko jest ok.

#974 michauek_krk

michauek_krk
  • 7 postów

Napisano 07 marca 2012 - 19:02

Apple store odrzuca karte przedtem przyjmował Witam mam problem z app store. Mianowicie gdy chce coś kupić pokazuje się informacja bym wprowadził ponownie kod CVV, ok robię to a potem wyrzuca błąd iż nie może zaakceptować tej karty i prosi o podanie innej. Jeżeli ktoś ma zamiar odpowiadać mi ze tematów było masa to niech nie odpowiada. Odpowiedziom typu : "szukaj w Google" tez podziekuje. Dodam iż przedtem normalnie mogłem wykonywać transakcje przez AppStore , zakupilem mase aplikacji a pewnego dnia z nikad wywala błąd. Kontaktowal się z bankiem niestety nie pomogli. Karte mam MasterCard w pekao SA. Pozdrawiam

#975 bartek001b

bartek001b
  • 1 104 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 07 marca 2012 - 19:03

A karta do kiedy ma ważność, i czy jest na niej wiecej jak 50zł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych