Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wyegzekwowanie miedzynarodowej gwarancji telefonu z Kanady w Polsce


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:39

Hej, mam pewien problem z moim iPhonem, a konkretnie z jego gwarancją. Rzecz tyczy sie naprawy przycisku Home Button ktory pod wplywem uzytkowania co by nie mowiac lekko sie zuzyl i trzeba go mocno "nawciskac". Bedac w grudniu ub. roku w Kanadzie poszedlem do Apple Store i nabylem mojego iPhone. Oczywiscie, wtedy gwarancja byla miedzynarodowa, o czym x-krotnie zapewnil mnie niebieski ludek oczekujacy na kartę platniczą. Zreszta, wtedy juz to wiedzialem ale pytanie w sumie bylo zadane po to aby jeszcze dodatkowo upewnic sie o tym. Tymczasem dzis udalem sie do iSource celem oddania do serwisu mojego telefonu. Jakiez zdziwienie ogarnelo mnie gdy Pan odmowil przyjecia mojego telefonu do serwisu z powodu iż iPhone pochodzi z poza terenu EU. Co za bzdura mysle, i po powrocie do domu zadzwonilem na Polski AppleSupport gdzie charczący jak stary ikarus Apple Adviser powiedzial iz od 1 lipca 2011 roku, nie sa oni w stanie serwisowac telefonow z poza EU bo uwaga ! maja znaczaco innna budowe !. Poprosilem o zaporoponowanie rozwiazania mojej sprawy, na co zostalem skierowany by leciec do Kanady celem wyserwisowania homebuttona. PIEKNIE! Generalnie zaje*iscie ze prawo dziala wstecz i kupujac telefon w grudniu mialem gwarancje a teraz juz nie, i bynajmniej nie dlatego ze sie skonczyla. Szkoda ze nie wiedzialem ze bede mial nie 12 a 6 miesiacy bo pewnie oddal bym telefon 30.06 o 19.59. Ktos ma moze jakis sposob jak to obejsc? Moge zaplacic MacLife za naprawe przycisku 120zl, ale kurna chcialbym wyegzekwowac cos co kupilem - GWARANCJE!!!!

#2 Kazek-ff49ee234d

Kazek-ff49ee234d
  • 527 postów

Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:44

z tego co wiem to nie ma gwarancji miedzynarodowej na iphone taka gwarancja jest tylko na macbook air, pro jezeli chce miec gwarancje miedzynarodowa na iphone to trzeba bylo w kanadzie wykupic sobie applecare za 69$ i wtedy masz dwa lata miedzynarodowej gwarancji . to samo tyczy sie ipada ipoda itp

#3 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:46

malo wiesz - wyraznie mam w ksiazece napisane ze gwarancja jest rowniez na EU :)

#4 gieza

gieza
  • 709 postów

Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:47

a podparłeś się w serwisie warunkami gwarancji, które otrzymałeś z iPhonem?

#5 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:51

nie, ale w sumie jest to niezly pomysl, chodz sadze ze na niewiele sie to zda, ale tonący brzytwy sie chwyta :(

#6 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:51

No cóż, doradziłbym wykupienie AC, ale dla wymiany przycisku taki wydatek nie ma sensu. Jaką masz książeczkę? Apple nie daje chyba książeczek gwarancyjnych. Jeśli dali i masz to na piśmie z jakąś pieczątką AppleStore to walcz dalej z Apple Support, a powinno się udać. Nie powinni negować tego, co masz na piśmie.

#7 Kazek-ff49ee234d

Kazek-ff49ee234d
  • 527 postów

Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:51

jak bym malo wiedzial to bez problemu oddalbys swojego iphone na gwarancje. Pamietaj ze EU dla Apple jest ale bez Polski :) moze i jest gwarancja miedzynarodowa ale tam gdzie jest applestore . bedzie ci ciężko

#8 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:55

@renqien, wydatek wydatkiem, jakby dali mi "gwarancje :) " ze po wykupieniu AC pojde i elegancko mi naprawią telefon to bym to zrobil.

@Kazek -

Pamietaj ze EU dla Apple jest ale bez Polski moze i jest gwarancja miedzynarodowa ale tam gdzie jest applestore

PYTALEM!! Nawet w AppleStore "podobno" nic zrobic nie mogą. Bo dawno w Berlinie czy gdzie tam jest AS w DEU nie bylem w sumie :)

#9 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:02

AC daje gwarancję również w PL, na tym to polega. Niech wypowie się ktoś lepiej zorientowany, ale sprzęt stacjonarny na przykład nie posiada gwarancji międzynarodowej. Ale wykupienie AC na ten sam sprzęt powoduje, że zostanie on przyjęty do naprawy w innym kraju, niż został sprzedany.

#10 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:16

Haha, ale gdzie teraz w Polsce takie AC dostac?

#11 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:21

http://cgi.ebay.pl/A...6#ht_706wt_1101 ;)

#12 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:23

jutro wiec zadzwonie na infolinie Apple po raz drugi i sciemnie ze mam AC. Jezeli cos to zmienia to biore gdzies na eBay (za 40$ sa) mimo to, jezeli zna ktos jakis zapis na apple.comc czy gdzies, co bedzie oficjalne od Apple. mowioce o tym ze AC rozszerza gwarancje poza kraj zakupu, to BARDZO prosze o linka

#13 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:32

Przecież masz dokładne warunki AppleCare na stronie Apple.

#14 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:34

Fakt, przepraszam, ta sytuacja bardzo mnie "zdenerwowała" bo polowe Apple w domu mam z Kanady i bardzo fajne bedzie bez gwarancj.

#15 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:36

Spokojnie, ostatnio ktoś na forum dzwonił do supportu Apple i potwierdzili, że AC na monitor obowiązuje w PL, więc z iPhone nie powinno być również problemów.

#16 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:43

Jezeli tak, to stawiam zgrzewke piwa i kupuje AC. Jutro odpisze co Polski support mi odpowiedzial :)

#17 antro

antro
  • 99 postów

Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:45

sprobuj jeszcze skontaktowac sie z firma regenersis. jesli gwarancja widnieje w systemie, to nie powinno byc problemow

#18 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 18:40

Z Regeneresis mialem przyjemnosc juz 3 razy, zawsze wolali fakture zakupu z Polskiej sieci Orenż lub Ti-Mobajl (dawnej Era)

#19 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 29 sierpnia 2011 - 18:58

@MurcieFan

Nie masz przypadkiem takiego zastrzeżenia w gwarancji?

Apple may restrict service to the country where Apple or its Authorized Distributors originally sold the hardware product.


Wykonania zobowiązania nie wyegzekwujesz. Gwarantem jakości iPhone'a sprzedanego w Kanadzie jest centrala Apple'a, której w Polsce nie pozwiesz.

#20 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 19:02

Gwarantem jakości iPhone'a sprzedanego w Kanadzie jest centrala Apple'a, której w Polsce nie pozwiesz.


Nie bede nikogo pozywal, no bez przesady stac mnie jeszcze na naprawe odpłatną :)

Ale dobra wiem ogolnie do czego Ty nawiązujesz. Dzieki za zwrocenie uwagi!. Dzis juz nie sprawdze ale jutro przeczytam cala tą ksiązeczke jeszcze raz :)

Generalnie chyba wszystko zbiera sie na to ze serwis MacLife znow mnie zobaczy :(

#21 Fracha

Fracha
  • 56 postów

Napisano 29 sierpnia 2011 - 19:12

Ja tylko coś dopiszę jak to było w mojej sytuacji. Mam iPoda Touch 3g którego kupiłem w stanach. Jakiś czas temu strasznie ciężko chodził przycisk volume up. Poszukałem serwisu Apple w mojej okolicy i znalazłem takowy w Katowicach - Cortland. Zaniosłem go tam (nie miałem żadnego rachunku ani potwierdzenia zakupu). Powiedziałem serwisantowi w czym problem - wklepał w swój system ID iPoda i tylko zapytał gdzie go zakupiłem. Odpowiedziałem, że w USA po czym potwierdził i przyjął urządzenie na gwarancję. Żadnego AC nie miałem wykupionego. Po tygodniu cieszyłem się nowym egzemplarzem. Z tego co widzę w Warszawie również znajduje się Cortland więc może warto najpierw tam spróbować? ;) Pozdrawiam

#22 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 sierpnia 2011 - 20:36

Dzieki za suggestions ale: 1. Cortland nie serwisuje iPhonow (boldem i wiekla czcionką to walą na głownej) 2. To bylo jak sam napisales - jakis czas temu - jakbym nie zdecydowal ze po wakacjach oddam telefon tylko przed, bylo by po temacie :(




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych