
Wyegzekwowanie miedzynarodowej gwarancji telefonu z Kanady w Polsce
#1
Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:39
#2
Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:44
#3
Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:46

#4
Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:47
#5
Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:51

#6
Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:51
#7
Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:51

#8
Napisano 29 sierpnia 2011 - 16:55

@Kazek -
PYTALEM!! Nawet w AppleStore "podobno" nic zrobic nie mogą. Bo dawno w Berlinie czy gdzie tam jest AS w DEU nie bylem w sumiePamietaj ze EU dla Apple jest ale bez Polski moze i jest gwarancja miedzynarodowa ale tam gdzie jest applestore

#9
Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:02
#10
Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:16
#12
Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:23
#13
Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:32
#14
Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:34
#15
Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:36
#16
Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:43

#17
Napisano 29 sierpnia 2011 - 17:45
#18
Napisano 29 sierpnia 2011 - 18:40
#19
Napisano 29 sierpnia 2011 - 18:58
Nie masz przypadkiem takiego zastrzeżenia w gwarancji?
Apple may restrict service to the country where Apple or its Authorized Distributors originally sold the hardware product.
Wykonania zobowiązania nie wyegzekwujesz. Gwarantem jakości iPhone'a sprzedanego w Kanadzie jest centrala Apple'a, której w Polsce nie pozwiesz.
#20
Napisano 29 sierpnia 2011 - 19:02
Gwarantem jakości iPhone'a sprzedanego w Kanadzie jest centrala Apple'a, której w Polsce nie pozwiesz.
Nie bede nikogo pozywal, no bez przesady stac mnie jeszcze na naprawe odpłatną

Ale dobra wiem ogolnie do czego Ty nawiązujesz. Dzieki za zwrocenie uwagi!. Dzis juz nie sprawdze ale jutro przeczytam cala tą ksiązeczke jeszcze raz

Generalnie chyba wszystko zbiera sie na to ze serwis MacLife znow mnie zobaczy

#21
Napisano 29 sierpnia 2011 - 19:12

#22
Napisano 29 sierpnia 2011 - 20:36

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych