Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

simlock.pl OSTRZEŻENIE!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 steeler

steeler
  • 79 postów
  • SkądKielce, PL

Napisano 26 sierpnia 2011 - 11:07

Skorzystałem z usługi Simlock wysyłkowo - iPhone. Niby wszystko pięknie, bo też mam 3GS, iOS 4.1. Szkoda było mi wgrać BB od iPada i stracić GPS. Postanowiłem skorzystać z usług serwisu simlock.pl. Znalazłem tam ciekawą ofertę - Simlock.pl - SimLock iPhone wysyłkowo
Nic nie pisze na temat sposobu ściągnięcie simlocka, więc zadzwoniłem. Pan ładnie mi wytłumaczył, żebym przysłał telefon i mam się o nim nie martwić, bo zrobią to w 5 minut i tego samego dnia telefon odeślą. Pytałem również o aktualizację firmware i powiedział, że w 3 GSie zostaje to co było. Telefon wysłałem, usługę opłaciłem. Czekałem na niego 2 dni po czym z ciekawości zadzwoniłem by zapytać co z moim telefonem. Pani powiedziała, że były małe problemy z połączeniem, ale jakoś dało radę i telefon jeszcze dziś wyślą do mnie. Na drugi dzień odpakowałem telefon. Byłem bardzo szczęśliwy, bo simlocka nie było. Z ciekawości jednak wszedłem w info o telefonie. Patrzę i co?! BB od iPada wgrany! Oczywiście utraciłem GPS oraz możliwość aktualizacji w iTunes. Zapłaciłem 90zł za nic! Dodatkowo straciłem wyżej wymienione dogodności. Nie polecam tego serwisu. Dodatkowo po wszystkim nie odpisują na maile oraz na gg. Wszystko zrobili bez pytania i teraz uciekają od problemów. Zrozumiałbym gdyby zadzwonili i chociaż zapytali mnie o zdanie. Tak to jest w takich serwisach. "Cwaniaki z komisu" myślą, że klient jest zielony i nie wie co ma w swoim telefonie. Postanowiłem więc ostrzec pozostałych forumowiczów, którzy myśleli o tej metodzie. Proszę o nie kasowanie tego tematu, a najlepiej przykleić do ogłoszeń. Pozdrawiam.

serwisowi wystawiłem porządny komentarz, którego zapewne nie zaakceptują..

#2 skc

skc
  • 925 postów

Napisano 26 sierpnia 2011 - 11:14

Że też nie zapytałeś w jaki sposób to zrobią...

#3 steeler

steeler
  • 79 postów
  • SkądKielce, PL

Napisano 26 sierpnia 2011 - 11:18

Garstka mojej winy w tym jest też, przyznaję. Myślę, że to co oni robią podchodzi pod oszustwo. Działają na niekorzyść klienta...

#4 a11

a11
  • 511 postów

Napisano 26 sierpnia 2011 - 12:26

a niby czego innego się spodziewałeś ?

#5 Jigovsky

Jigovsky
  • 254 postów
  • SkądŁódź

Napisano 26 sierpnia 2011 - 13:07

a11, Klient spodziewa się, że usługa zostanie wykonana należycie, tym bardziej bez ograniczania funkcjonalności telefonu. Rzetelna firma będąca fair powinna o tym poinformować Klienta przed wykonaniem usługi tym bardziej jeśli steeler do nich dzwonił.

Dodatkowo jest na ich stronie wyraźnie napisane:
Możliwe jest już odblokowanie iPhonów 3G oraz 3GS z softem 4.2.1, 4.1 oraz niższymi. Usługę wykonujemy od ręki w naszym serwisie lub wysyłkowo. Jesteśmy w stanie odblokować iPhona z każdej sieci. Po odblokowaniu telefon będzie miał najnowsza wersję oprogramowania ale przyszłe nowe wersje (których wgrywanie nie jest konieczne) spowodują ponowne założenie blokady simlock.
Nie ma nic o tym, że po zdjęciu simlocka nie będzie działał GPS (przez wgranie BB od iPada).
Zainteresowałbym się tym UOKiK - Konsumenci - Instytucje Konsumenckie - Rzecznicy konsumentów .

#6 Goku

Goku
  • 1 586 postów
  • SkądGorlice

Napisano 26 sierpnia 2011 - 13:11

Pewnie sami nie wiedzieli co wiąże się z wgraniem bb od iPada... SPECJALIŚCI

#7 konrado0905

konrado0905
  • 361 postów

Napisano 26 sierpnia 2011 - 17:01

@JigSaw: Te softy które wymieniłeś posiadają BB, który jest wspierany przez UltraSn0w. Na Nowszych trzeba wgrać BB od iPad'a.

#8 maly95

maly95
  • 438 postów

Napisano 26 sierpnia 2011 - 17:03

ale w tym serwisie to oni to chyba robią bez wysyłki telefonu. coś chyba pokręciłeś wysyłasz tylko nr IMEI

#9 HEJTERRR

HEJTERRR
  • 124 postów

Napisano 26 sierpnia 2011 - 17:10

Ten serwis zawsze kojazyl mi sie z tym, ze dawalo sie numer seryjny telefonu a oni po paru dniach odblokowali twoj telefon za pomoca itunes. Tak bylo w iphonie 4, dlatego takie ceny byly. Wogole sa smieszni, bo widzialem ich oferte i chca chyba prawie 50zl za sprawdzenie w jakiej sieci telefon ma simlocka, a przeceiz wystarczy wpisac ten kod w internet i juz wiemy.

#10 konrado0905

konrado0905
  • 361 postów

Napisano 26 sierpnia 2011 - 17:12

25zł za sprawdzenie simlock'a. Jaki kod i gdzie wpisujemy?

#11 kajus01

kajus01
  • 897 postów
  • SkądZiemia?

Napisano 26 sierpnia 2011 - 17:18

konrado0905 a od kiedy ultrasnow obsługuje 4.1 i 4.2.1?

#12 konrado0905

konrado0905
  • 361 postów

Napisano 26 sierpnia 2011 - 17:20

Na iP4 obsługuje.

#13 HEJTERRR

HEJTERRR
  • 124 postów

Napisano 26 sierpnia 2011 - 17:31

na pudelku masz part no. ja mam mc603b/a - wpisz w to w google i masz :) W telefonie ten kod tez jest. A oni za to chca pieniadze.

#14 steeler

steeler
  • 79 postów
  • SkądKielce, PL

Napisano 26 sierpnia 2011 - 23:03

Kolega JigSaw dobrze to wyjaśnił. Spodziewałem się, że usługa zostanie wykonana bez zbędnych problemów. Tak jak to było opisane w ogłoszeniu.

Dodaję stronę z ich ogłoszeniem. Niech wszyscy to zobaczą.
http://simlock.pl/kr...phone-wysykowo/

#15 Jigovsky

Jigovsky
  • 254 postów
  • SkądŁódź

Napisano 27 sierpnia 2011 - 00:40

Na iP4 obsługuje.


Pragnę zauważyć, że rozmawiamy o 3GS steelera w tym temacie. Tekst zacytowany przez moją osobę też odnosi się do tego modelu.

#16 a11

a11
  • 511 postów

Napisano 27 sierpnia 2011 - 10:23

eh... niby jak inaczej mieli by to zrobić ? mają sekretną wersję ultrasn0w tylko dla nich czy co ;p ? choc owszem , brak informacji o BB z iPada i problemach z tym związanych to jakaś parodia.

#17 andwal

andwal
  • 115 postów
  • Skąd3city/UK

Napisano 27 sierpnia 2011 - 10:30

a po kiego bena ingerujecie w soft?a potem płacz

#18 steeler

steeler
  • 79 postów
  • SkądKielce, PL

Napisano 27 sierpnia 2011 - 10:37

Chciałem mieć iPhone'a, nie iPoda :)

#19 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 sierpnia 2011 - 10:42

Mimo to kupiłeś "iPoda". ;)

#20 iprestigen

iprestigen
  • 520 postów
  • SkądEłk, PL

Napisano 27 sierpnia 2011 - 10:54

ja bym udał głupiego i zadzwonił do nich ze po wgraniu nawigacji, nie łapie sygnału - a przedtem łapał

#21 zihlmann

zihlmann
  • 408 postów
  • SkądCK/WWA

Napisano 27 sierpnia 2011 - 11:40

Nie wiem po co brałeś "wersję wysyłkową". Mają opcję bez wysyłania i wtedy simlock usuwają poprzez operatora - na stałe

#22 igiel

igiel
  • 1 141 postów
  • SkądLondon, UK

Napisano 27 sierpnia 2011 - 12:12

Nie wiem po co brałeś "wersję wysyłkową". Mają opcję bez wysyłania i wtedy simlock usuwają poprzez operatora - na stałe


Dokładnie, ja z takiej opcji korzystałem, zapłaciłem chyba 120zł i po 3-4 dniach nie mam simlocka -na stałe bez żadnych kombinacji dziwnych i normalnie można robić update softu...

#23 qubuch

qubuch
  • 989 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 sierpnia 2011 - 10:23

Tak tylko jakbyście nie zauważyli sposobem, który wy macie zrobiony mogą zrobić tylko dla niektórych sieci.Przykładowo jak kolega miał np.na at&t lub tam na inną sieć, która nie pozwala na zdjęcie simlock'a to mu musieli zdjąć poprzez wgranie BB od iPada. Rozumiecie?

#24 dameon

dameon
  • 1 353 postów
  • SkądLublin

Napisano 28 sierpnia 2011 - 12:02

Ale mogli ostrzec? Utrata GPSa bez uprzedzenia klienta jest OK?

#25 jdus

jdus
  • 475 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 sierpnia 2011 - 13:22

Ja mam lekarstwo na wszystkie simlocki ;) Kupno z PL dystrybucji i nie ma żadnego problemu ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych