Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

App store odrzuca karte mimo srodkow na koncie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 ciekawski

ciekawski
  • 1 100 postów

Napisano 18 sierpnia 2011 - 15:31

Otoz, sprawa wyglada tak, chcialem kupic navigacje, ale nie moge... Biore na buy i wywala mi komunikat, ze odrzucilo moja metode platnosci i to w taki sposob, ze musze na nowo weryfikowac karte i apple zabiera mi te 8zl. Ale nie chodzi mi o te 8 zl tylko o odrzucanie karty i ponowne jej podpinanie i niemozliwosc kupna navigacji. Dodam, ze pieniadze na koncie mam, to karta robie normalnie zakupy w app store, programy do 20 euro moge kupic, specjalnie dzis sprawdzalem, ale powyzej 20 euro odrzuca mi karte, ktos wie dlaczego? Mam jakis limit czy co? Troche chaotycznie to opisalem, ale jestem lekko zirytowany.

#2 WildLight

WildLight
  • 76 postów
  • SkądWrocław

Napisano 18 sierpnia 2011 - 15:48

W sumie sam sobie już odpowiedziałeś. Masz limit.

#3 ciekawski

ciekawski
  • 1 100 postów

Napisano 18 sierpnia 2011 - 16:24

A gdzie moge zwiekszyc limit?

#4 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 18 sierpnia 2011 - 16:28

Na koncie.

#5 marekm

marekm
  • 44 postów

Napisano 19 sierpnia 2011 - 07:01

Witam, miałem podobny problem rejestrując kartę poprzez program iTunes - dostawałem komunikat Invalid CCV. Moja rada: spróbuj kupić aplikację i tym samym zarejestrować kartę bezpośrednio z telefonu. Po takim zabiegu można już dokonywać edycji danych o karcie w iTunes. Pozdrawiam. Marek M

#6 ciekawski

ciekawski
  • 1 100 postów

Napisano 19 sierpnia 2011 - 15:29

Na koncie.

Szkoda mi slow na takich...

Limit na karcie mam duzo, duzo wiekszy, a i tak nie moge kupic, jakis limit w app store?

---------- Wpis dodano o 16:29 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:27 ----------

marekm moj problem nie ma nic wspolnego z twoim, ja po prostu nie moge kupic, rzeczy powyzej 20 ojro i nie wiem dlaczego i jak to zmienic?

#7 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 19 sierpnia 2011 - 15:32

Szkoda mi slow na takich...

Limit na karcie mam duzo, duzo wiekszy, a i tak nie moge kupic, jakis limit w app store?


Ogarnij się człowieku, a nie teksty "szkoda mi słów na takich". Nie ma limitów w appStore, wiele banków (kart), ma za to limity dla płatności internetowych, i ustawiasz je sobie na koncie (przez net) lub przez konsultanta, lub w oddziale. Jak czegoś nie ogarniasz to nie pisz, że brak słów, tylko dopytaj.

---------- Wpis dodano o 16:32 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:30 ----------

Jak chcesz dokładnej pomocy, to następnym razem napisz, co to za bank, co za rodzaj konta i co za rodzaj karty, a wtedy dostaniesz konkretną pomoc. Mam w pracy dokładnie rozpisaną ofertę wszystkich banków i wtedy dokładnie mógłbym się odnieść.

#8 ciekawski

ciekawski
  • 1 100 postów

Napisano 19 sierpnia 2011 - 18:00

Mastercard debit

---------- Wpis dodano o 19:00 ---------- Poprzedni wpis dodano o 17:04 ----------

Dzwonilem do swojego banku i okazalo sie, ze przy zakupie podaje zly security code...(dla jasnosci jest poprawny)to nie wina banku czy karty, przeszukalem internet i znalazlem taki sam problem na zagranicznych forach co ciekawe jest to powszechny problem, ale jakos nie moge znalezc rozwiazania, moze wy pomozecie?

#9 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 19 sierpnia 2011 - 19:20

Mam mastercard debit MultiBanku i nie mam z nią kłopotów. Zmień limity na większe i nie będzie kłopotu, w zależności jaki bank wydał Twoją kartę limity możesz zmienić samodzielnie logujac sie na konto, albo poprzez konsultanta lub w oddziale banku.

#10 ciekawski

ciekawski
  • 1 100 postów

Napisano 19 sierpnia 2011 - 21:29

Dobra mozna juz zamknac ten temat, bo takie pier******* ze zmien limity nie ma sensu jak limity mam ok, reszte opisalem wyzej.

#11 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 19 sierpnia 2011 - 22:06

No tak, bo Ty masz rację, a wszyscy się mylimy. I do tego Nas jeszcze obrażasz, że pierd******, powiem Tobie tak, pracuje w bankowości ponad 9 lat i zawsze to była wina klienta, że coś jednak źle zrobił. Zmień kartę i będzie po problemie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych