Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Za granicą i dysk padł. Co dalej.


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 T.Tomaszek

T.Tomaszek
  • 38 posts

Posted 02 August 2011 - 21:33

Witacje, jestem od kilku tygodni w Irlandii no i dziś myślałem że mnie szlag trafi! Opalam Macbooka Pro 13 a tu dysk się pożegnał (folder z znakiem zapytania).Co mi polecacie? Oczywiście nie mam dysku back up! Czy mi przysługuję gwarancja na tego macbooka? Gdzie z nim iść(już w Polsce)? Ile to będzie kosztowało?

#2 myknew

myknew
  • 87 posts
  • SkądPrzemyśl

Posted 02 August 2011 - 21:40

Apple (Republic of Ireland) - How to Contact Us

#3 NowakLukasz

NowakLukasz
  • 114 posts

Posted 02 August 2011 - 21:54

Sprawdź na stronie Apple czy twój MBP posiada jeszcze gwarancje jeżeli tak oddaj go do autoryzowanego serwisu apple(Gwarancja jest między narodowa). Jeżeli nie posiadasz gwarancji kup odpowiedni dysk i wymień go na nowy.

#4 Tobig

Tobig
  • 19 posts
  • SkądLondyn UK

Posted 07 August 2011 - 00:48

Witam Bez stresu i problemu ruszaj do pierwszego Apple store w okolicy i się nie spowiadaj. Powiedz ze się rano nie odpalił i tyle. Czym mniej wiedzą, tym mniej pytań zadawają, a swoje i tak zrobią. Czasami trzeba się umówić na spotkanie, ale sami to załatwia jak będzie trzeba. Niewiem jak jest w Polsce , ale w uk to im zależy na renomie i sami w tyłek włażą, po prostu wejdź do sklepu i się o nic nie pytaj tylko powiedz, że nie działa a rachunku nie masz bo nie. pozdrawiam




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users