Witam to mój pierwszy post na tym forum.
Mam wielki problem z utratą sieci/zasięgu w Iphone 3gs. kupiłem go w sklepie który zajmuje się naprawą i sprzedarzą ipponów, jest uzywany po pełnej renowacji (niby wszystko powymieniane itp.)sprzedawali jako nowy, jest bez simlocka mówili ze jest z ery i oryginalnie bez. Nie robiłem żadnego jailbreka ani nic. Soft najnowszy 4.3.5 , Telefon mam 4 miesiące
A mianowicie niezależnie co z nim robie czy trzymam czy leży w różnych miejscach w domu i gdzie kol wiek bez różnicy, gubi zasięg ze zostaje jedna kreska potem znika napis plus, oraz znaczek E i brak sieci, szukam.. po chwili wszystko na Maksa się pojawia i tak w kółko.
Działa mi się to już wczesniej ale raz na jakis czas, dzisiaj już co chwile na zmiane przez cały dzień nieraz jest tak ze jest zasięg chce zadzwonić i nagle wszystko się gubi.
W ustawieniach->ogolne->sieć: mam 3g wyłączone, dane sieci kom. Włączone , roaming danych wyłączony, VPN wyłączone .
W „sieć komórkowa danych” teraz mam wszystko wyczyszczone, próbowałem różnych kombinacji wpisywałem to co w konfiguracjach na stronie plusa i bez żadnych zmian, kombinowałem z włączaniem/wyłączaniem 3g i danych sieci kom –nic, wyzerowałem ustawienia sieciowe – nic, wkładałem karty Orange i ery - to samo się działo bez różnicy, moja karta plusa w innym telefonie działa bez zarzutów.
Jeszcze co jakis czas pojawia sie komunikat: "nieudało sie uaktywnic sieci komórkowej"
Proszę o pomoc bo cały czas co chwile gubię ten zasięg ze się nie da nic zrobić na tym iphonie. Bardzo dużo szukałem na forach co zrobić, nic nie pomaga.

Gubienie sieci/zasięgu plus.
Rozpoczęty przez
Lcomander
, 31 lip 2011 20:53
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31 lipca 2011 - 20:53
#2
Napisano 31 lipca 2011 - 20:58
Kolego najlepsze rozwiązanie to odwiedziny sprzedającego. Pewnie jakąś gwarancje masz?
#3
Napisano 31 lipca 2011 - 21:01
dał mi tylko 3 misięczną i włansie niedawno upłyneła. Ale byłem u niego jak działo mi sie to pierwszy raz ale jak już tam byłem to akurat było wszystko ok, rozebrał go przy mnie posprawdzał, wyczyscił i powiedział ze wszystko jest w porządku i nie powinno sie tak dziać po paru dniach znowu sie to działo , ale teraz już nie da się wytrzymać.
#4
Napisano 31 lipca 2011 - 21:57
Jeśli masz paragon, to każdy towar w Unii Europejskiej ma 2 lata gwarancji, tzn, możesz go reklamować jako tzw. "niezgodny z umową".
#5
Napisano 31 lipca 2011 - 22:12
ale nie ma jakiegoś innego rozwiązanie? nie można tego jakoś skonfigurować czy coś? no ale co z tego jak oni powiedzą ze to moja wina albo ze normalnie się po prostu zepsuło a dali mi 3 miesiące gwarancji bo to taka rozruchowa.
#6
Napisano 01 sierpnia 2011 - 09:55
A czy przywrócenie ustawień fabrycznych albo restor iphona by pomoglo? Bardzo prosze o pomoc.
#7
Napisano 01 sierpnia 2011 - 10:01
Spróbuj a nie pytaj
Najlepiej to oddaj go i dziękuje !

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych