Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Gubienie sieci/zasięgu plus.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lcomander

Lcomander
  • 4 postów

Napisano 31 lipca 2011 - 20:53

Witam to mój pierwszy post na tym forum. Mam wielki problem z utratą sieci/zasięgu w Iphone 3gs. kupiłem go w sklepie który zajmuje się naprawą i sprzedarzą ipponów, jest uzywany po pełnej renowacji (niby wszystko powymieniane itp.)sprzedawali jako nowy, jest bez simlocka mówili ze jest z ery i oryginalnie bez. Nie robiłem żadnego jailbreka ani nic. Soft najnowszy 4.3.5 , Telefon mam 4 miesiące A mianowicie niezależnie co z nim robie czy trzymam czy leży w różnych miejscach w domu i gdzie kol wiek bez różnicy, gubi zasięg ze zostaje jedna kreska potem znika napis plus, oraz znaczek E i brak sieci, szukam.. po chwili wszystko na Maksa się pojawia i tak w kółko. Działa mi się to już wczesniej ale raz na jakis czas, dzisiaj już co chwile na zmiane przez cały dzień nieraz jest tak ze jest zasięg chce zadzwonić i nagle wszystko się gubi. W ustawieniach->ogolne->sieć: mam 3g wyłączone, dane sieci kom. Włączone , roaming danych wyłączony, VPN wyłączone . W „sieć komórkowa danych” teraz mam wszystko wyczyszczone, próbowałem różnych kombinacji wpisywałem to co w konfiguracjach na stronie plusa i bez żadnych zmian, kombinowałem z włączaniem/wyłączaniem 3g i danych sieci kom –nic, wyzerowałem ustawienia sieciowe – nic, wkładałem karty Orange i ery - to samo się działo bez różnicy, moja karta plusa w innym telefonie działa bez zarzutów. Jeszcze co jakis czas pojawia sie komunikat: "nieudało sie uaktywnic sieci komórkowej" Proszę o pomoc bo cały czas co chwile gubię ten zasięg ze się nie da nic zrobić na tym iphonie. Bardzo dużo szukałem na forach co zrobić, nic nie pomaga.

#2 OjciecModerator

OjciecModerator
  • 93 postów
  • Skądz przeciwnej.

Napisano 31 lipca 2011 - 20:58

Kolego najlepsze rozwiązanie to odwiedziny sprzedającego. Pewnie jakąś gwarancje masz?

#3 Lcomander

Lcomander
  • 4 postów

Napisano 31 lipca 2011 - 21:01

dał mi tylko 3 misięczną i włansie niedawno upłyneła. Ale byłem u niego jak działo mi sie to pierwszy raz ale jak już tam byłem to akurat było wszystko ok, rozebrał go przy mnie posprawdzał, wyczyscił i powiedział ze wszystko jest w porządku i nie powinno sie tak dziać po paru dniach znowu sie to działo , ale teraz już nie da się wytrzymać.

#4 mann

mann
  • 123 postów

Napisano 31 lipca 2011 - 21:57

Jeśli masz paragon, to każdy towar w Unii Europejskiej ma 2 lata gwarancji, tzn, możesz go reklamować jako tzw. "niezgodny z umową".

#5 Lcomander

Lcomander
  • 4 postów

Napisano 31 lipca 2011 - 22:12

ale nie ma jakiegoś innego rozwiązanie? nie można tego jakoś skonfigurować czy coś? no ale co z tego jak oni powiedzą ze to moja wina albo ze normalnie się po prostu zepsuło a dali mi 3 miesiące gwarancji bo to taka rozruchowa.

#6 Lcomander

Lcomander
  • 4 postów

Napisano 01 sierpnia 2011 - 09:55

A czy przywrócenie ustawień fabrycznych albo restor iphona by pomoglo? Bardzo prosze o pomoc.

#7 Komel

Komel
  • 1 410 postów
  • SkądTarnów

Napisano 01 sierpnia 2011 - 10:01

Spróbuj a nie pytaj ;) Najlepiej to oddaj go i dziękuje !




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych