Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Matryca w iMac - czy warto zanosić do serwisu?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomslaw

tomslaw
  • 47 postów

Napisano 25 lipca 2011 - 09:42

Mam pewne drobne problemy z moim iMakiem, zakupionym pod koniec czerwca. Na ekranie, w prawym dolnym rogu, jakieś 3-4 cm od brzegu, pod szybą znajduje się niewielki, czarny paproch, wielkości łebka od szpilki. W efekcie, kiedy na ekranie jest jasna tapeta wygląda to jakby był tam uszkodzony piksel. Kolejna sprawa, to dziwny cień wzdłuż dolnej krawędzi ekranu. Takie delikatne pociemnienie na całą szerokość matrycy jakieś 10 cm od brzegu, wzdłuż całego ekranu. Jest ono wyraźnie widoczne przy włączaniu komputera (w trakcie ekranu startowego), potem (kiedy jest już tapeta) tego nie widać. Obydwa problemy są obecne na komputerze od pierwszego uruchomienia. Moje pytanie - czy kwalifikuje się to pod serwis i gwarancyjną naprawę?

#2 www007

www007
  • 408 postów
  • SkądPoznań

Napisano 25 lipca 2011 - 09:54

Kwalifikuje, zanieś niech coś z tym zrobią.

#3 tomslaw

tomslaw
  • 47 postów

Napisano 27 lipca 2011 - 22:04

Zawiozłem komputer do iSpotu. Przyjęli, ale z wielką łaską i zastrzeżeniem, że być może będę musiał zapłacić za czyszczenie matrycy z własnej kieszeni. Przez chwilę miałem wrażenie, że podchodzą do mnie jak do oszusta (jeden z panów chyba niby żartem powiedział nawet coś w stylu "a może chce pan nas oszukać"), który chce wyłudzić coś co mu się nie należy. Powiem szczerze, że było mi bardzo przykro. Czekam zatem na decyzję serwisu.

#4 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 27 lipca 2011 - 22:20

Nie martw sie tym zbytnio, problemy dopiero przed tobą :)

#5 www007

www007
  • 408 postów
  • SkądPoznań

Napisano 27 lipca 2011 - 22:25

Nie dobijaj człowieka:)

#6 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 27 lipca 2011 - 22:33

A co do tego co napisał nie ma co być miękkim, trzeba zje*** serwis i po problemie, opinie na necie wystawić, objechać na forach itd ...

#7 tomslaw

tomslaw
  • 47 postów

Napisano 27 lipca 2011 - 22:36

Ale to jest podwójnie smutne. Bo skoro matryca rzeczywiście jest zakurzona (a efekt pociemnienia i ten paproch był widoczny od razu po wyjęciu z pudełka), to znaczy, ze dostałem jakiś wybrakowany, otwierany wcześniej egzemplarz, i być może za to wybrakowanie będę musiał zapłacić jeszcze dodatkowo z własnej kieszeni. Ale poczekajmy. Mam się dowiadywać co i jak koło poniedziałku. Na razie wróciłem do PC-ta;-)

#8 etranger

etranger
  • 194 postów
  • SkądAthis-Mons, France

Napisano 28 lipca 2011 - 18:12

A ja nie bardzo rozumiem zachowanie panów w serwisie, w końcu za każdą akcje srwisowa Apple płaci im pieniądze.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych