Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z iTunes 10.4 - Windows 7 64bit


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 odrobaczony

odrobaczony
  • 85 postów
  • SkądZgierz

Napisano 21 lipca 2011 - 22:18

Witam, mam problem, dziś po południu zaktualizowałem iTunes do najnowszej wersji, zsynchronizowałem iPhone'a 3GS i iPada. Przed chwilą chciałem wgrać VLC, który miałem usunięty na iPadzie i zorientowałem się, że nie wykrywa ani iPada, ani iPhone'a. Po pewnym czasie dochodzenia do sedna problemu, nagle wykryło iUrządzenia, tylko że nie backupuje ich. To znaczy tworzy kopie zapasowe (z tego co widzę po dacie ostatniej zmiany plików w AppData/Roaming), jednak iTunes ich nie wykrywa! W Preferencje -> Urządzenia listę mam pustą! Ogólnie za każdym razem jak podpinam urządzenie tak jakbym pierwszy raz je podpinał. Chyba to coś ta nowa wersja skopała, usunąłem, wgrałem 10.3 i niestety, plik biblioteki jest nie taki jaki ma być. Nie zraziłem się tym, usunąłem go z Muzyki, ponownie dodałem appsy i muzykę do biblioteki, wykrywa iUrządzenia, ale dalej nie wykrywa backupów! Co może być nie tak? proszę o pomoc. Pojutrze wyjeżdżam, a dobrze by było mieć wszystko synchnięte jak trzeba. Z góry dziękuję i pozdrawiam

#2 mantee78

mantee78
  • 176 postów
  • SkądUK

Napisano 07 sierpnia 2011 - 10:59

Ja mam trochę inny problem ale też z wersją 64 bit na Windows 7. W zasadzie to pojawił się wcześniej przy wersji 10.3 ale nie miałem czasu zawracać nim sobie głowy, wierząc, że następna aktualizacja iTunes naprawi problem. Tak się niestety nie stało :( Odinstalowałem z kompa wszystko co mam od Apple za pomocą Revo Uninstallera. Sprawdziłem rejestry i ukryte foldery - nic nie pozostało. Ściągnąłem najnowszą instalkę iTunes 64 bit ze strony Apple. Zainstalowałem w trybie administratora. Instalacja przebiegła pomyślnie, żadnych błedów. Problem jednak dalej istnieje - iTunes nie uruchamia się. Pojawia się na chwilę w menadżerze zadań i tyle. W żaden sposób nie mogę go uruchomić. Próbowałem już rad zamieszczonych w internecie dotyczących usługi Bonjure, kasowania plików, reinstalacji, naprawy, z podłączonym iPhonem i odłączonym, etc - nic nie pomaga :( Z góry dzięki za wszelkie porady.

#3 mantee78

mantee78
  • 176 postów
  • SkądUK

Napisano 08 sierpnia 2011 - 12:08

Dziś dzwoniłem na Apple Support Express Lane i jedyne co mi tam poradzono to ich troubleshooting: iTunes for Windows Vista or Windows 7: Troubleshooting unexpected quits, freezes, or launch issues, ale nic nie pomaga, nawet utworzenie nowego konta :(

Jest jakaś możliwość zainstalowania wersji 32bit na Windows 7 64bit? Instalator odmawia instalacji i prosi o instalkę 64bit :/

#4 odrobaczony

odrobaczony
  • 85 postów
  • SkądZgierz

Napisano 09 sierpnia 2011 - 00:38

A %AppData%/Local i /Roaming wyczyściłeś też z folderów Apple'a? Uwaga: najpierw na wszelki wypadek skopiuj Backupy (%Appdata%/Roaming/Apple/mobilesync/backup). Natomiast mój problem się rozwiązał: okazało się, że ścieżki niszczyła... przeglądarka Safari 5.1. Kilkakrotnie odinstalowywałem wszystkie progsy Apple'a i czyściłem rejestr i Appdatę, instalowałem ponownie i doszedłem do tego, że bez najnowszego Safari tak się już nie dzieje. Co prawda nie mam synchronizacji zakładek, ale trudno. Najciekawsze, że nikt inny takiego problemu nie miał (przeszukałem cały Internet).

#5 mantee78

mantee78
  • 176 postów
  • SkądUK

Napisano 09 sierpnia 2011 - 08:16

Tak, czyściłem te foldery, niestety też lipa :???: Mój problem nie jest odosobniony, znalazłem sporo zapytań w necie, jednak powody takiego zachowania iTunes są różne u różnych użytkowników i to co u jednych pomaga nie znajduje zastosowania u innych. U części pomogło czyszczenie folderów, o któych wspomniałeś, u innych wyłączenie usługi Bonjure, jeszcze inni zakładali nowe konta użytkowników. Sprawdzałem też, czy nie ma konfliktu z innym programem za pomocą msconfig, ale wygląda na to, że nie ma. Najgorsze jest to, że nie mam żadnych komunikatów o błędach i wszystko wygląda OK podczas iinstalacji. Poczekam jeszcze na v.5.0, jeśli problem będzie nadal istniał, przeinstaluję chyba system i wgram iTunes na czysty Windows, może jednak jest jakiś konflikt, który się nie uwidacznia.

#6 mantee78

mantee78
  • 176 postów
  • SkądUK

Napisano 30 sierpnia 2011 - 22:30

Rozwiązanie mojego problemu:

https://discussions....61373?tstart=30


In recent times, the error-message-free iTunes and QuickTime launch failures have been indicating that another application has stashed old QuickTime componentry in your system files.

So just in case we'll go looking for older QuickTime componentry in the most common locations for it to be stashed.

First we'll need to change some view settings.

In your Start menu, open Computer.

In your Organise menu, select Folder Options.

In the View tab, make sure that "Show hidden files and folders" is selected, and Hide extensions for known file types is unchecked.

Click OK.



Now in Computer, open your C:\ drive (or whichever drive you have your operating system installed on).

Open the "Windows" folder.

Open the "SysWOW64" folder.


What files and folders can you see in there with QuickTime in the title? (In a standard installation of Quicktime you should be seeing precisely two files... QuickTime.qts and QuickTimeVR.qtx ... and no QuickTime folders whatsoever.)



Po usunięciu katalogu Quick Time wszystko wróciło do normy :)

#7 Me_69

Me_69
  • 247 postów

Napisano 04 września 2011 - 11:25

Ja mam trochę odmienny problem, mianowicie po ostatniej aktualizacji iTunesa do najnowszej wersji jak go odpalam to nie mam nic w bibliotece, zamykam go i odpalam jeszcze raz i już wszystko jest tak jak było - pełna biblioteka, listy odtwarzań... i nie jest to pierwszy czy drugi taki przypadek tylko zauważyłem że jak zamknę komputer (zamknij system) i po ponownym uruchomieniu mam tak samo, ale juz jak go hibernuje to wtedy iT odpala się z biblioteką za pierwszym razem. Ktoś miał podobnie czy jestem sam?

#8 emoq

emoq
  • 11 postów

Napisano 05 września 2011 - 18:24

iTunes a Windows 7 64bit Witam. No to chyba nie muszę się rozpisywać. Chodzi mi o to czy da się jakimś sposobem uruchomić i korzystać z iTunes na komputerze z Windows 7 64bit. Chodzi mi o to aby wykrywało iPoda i można było normalnie korzystać z wszystkich funkcji , wgrywania itp. Dotychczas korzystałem do tych celów netbooka , ale to mało wygodny sposób , mój sprzęt: Acer Aspire 5742 Intel i3 - 380M Intel HD Graphics 3 Gb Ram 320 GB Dodam że instalowałem iTunes dla systemu 64bit i nic. Pozdrawiam

#9 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 05 września 2011 - 18:30

iTunes działa na Windows 7 64-bit. Co prawda jego szybkość działania nie powala, ale wszystkie funkcje działają.

#10 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 05 września 2011 - 21:52

Potwierdzam. U mnie chodzi na W7 64bit. ... jak babcia po parku, ale chodzi :>

#11 emoq

emoq
  • 11 postów

Napisano 06 września 2011 - 14:53

To prawdopodobnie u mnie jest coś nie tak , pisze że nie może wykryć urządzenia bo nieprawidłowe oprogramowanie czy coś w ten styl.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych