Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Wi-Fi widzi ale nie można się połączyć

• Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 szuper111

szuper111
  • 10 posts

Posted 20 July 2011 - 11:58

Witam Jestem nowy chociaż forum przeglądam już długo. Otóż dziś zrobiłem downgrade z 4.2.1 do 3.1.3. Na sofcie 4.2.1 też miałem ten problem. Chodzi o to że gdy wejdę ustawienia i wchodzę w Wi-Fi to telefon wykrywa sieć w domu po wpisaniu hasła jest napisane że telefon nie może się połączyć się z siecią. Sprawdzałem również w McDonaldzie problem jest ten sam. Czy ktoś spotkał się z czymś takim i rozwiązał ten problem?

#2 iEnzo

iEnzo
  • 182 posts
  • SkądPoznań

Posted 20 July 2011 - 14:36

Spróbuj połączyć się do sieci innym urządzeniem. Nie znam się za bardzo na internetowych rzeczach ale wiem, że możesz mieć coś skopane w ustawieniach sieci (sieci, nie w telefonie). W hotspotach też często jest taki problem, że nie można się połaczyć. Zawieszają się albo coś.

#3 szuper111

szuper111
  • 10 posts

Posted 20 July 2011 - 14:39

Chodzi o to że w domu mam połączone również dwa laptopy przez WI-Fi, więc dziwne że tylko w Iphonie nie działa.

#4 dyndas

dyndas
  • 4424 posts

Posted 20 July 2011 - 14:41

Chodzi o to że w domu mam połączone również dwa laptopy przez WI-Fi, więc dziwne że tylko w Iphonie nie działa.

Kto konfigurował router który masz w domu? Wiesz co to filtrowanie mac address'ów ?

//T

#5 szuper111

szuper111
  • 10 posts

Posted 20 July 2011 - 15:21

Konfigurował go jakiś typek z firmy od której mam internet. Nie wiem co to filtrowanie. No ale dlaczego nie miałbym neta nawet McDonaldzie.

#6 dyndas

dyndas
  • 4424 posts

Posted 20 July 2011 - 15:46