Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problemy z fakturą i inne - serwis Cortland


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 TanakaPL

TanakaPL
  • 4 postów

Napisano 08 lipca 2011 - 16:54

Witam. Mam problem, jednak jest on złożony, więc postaram się go opisać bardzo dokładnie. Zacznę od tego, że tydzień temu zgłosiłem swojego ipod-a touch 4g do naprawy w serwisie Cortland (ten serwis został mi polecony przez osobę z apple polska). Wszystko przebiegło całkiem sprawnie (ipod został przyjęty na gwarancję tylko z numerem seryjnym), (najwyraźniej przegrzewanie się urządzenia jak i ciągłe wyskakiwanie komunikatu, że bateria jest poniżej 20% naładowania były wystarczające, by zgłosić je na gwarancję :) ). Ja, zadowolony, że moje problemy się skończą, już chciałem wysyłać paczuszkę, jednak problem pojawił się w formie faktury zlecenia naprawy, którą muszę wydrukować, podpisać i wysłać razem z ipod-em. Jest ona zapisana w formacie PDF, a jej prawa cześć jest po prostu ucięta (zasłania numer zlecenia itp.), a ostatnia linijka ucieka na drugą stronę. Co ciekawe, gdy zaznaczymy wszystko co jest w dokumencie widać, że zaznacza się też to, co jest ucięte. Aby lepiej to zobrazować daje link do zdjęcia: [url]http://img692.imageshack.us/img692/1889/gwarancja.png[/url].

Chciałem się w tej sprawie skontaktować z serwisem, jak sobie z tym poradzić, ponieważ starałem się tą fakturę otworzyć poprawnie, niestety to się nie udało, nawet na 2 komputerach :(. Pierwszego dnia zadzwoniłem do serwisu, jednak wszystkie linie były zajęte (była to 11), drugiego dnia wysłałem mail-a z dokładnym wyjaśnieniem o co mi chodzi, jednak po 2 dniach znów zniecierpliwiony zapragnąłem kontaktu telefonicznego, który mimo 3 prób (od 16 do 17) się nie udał, ponieważ "wszystkie linie były zajęte". Przypomnę tylko, że do serwisu można dzwonić od 10-14 i 15-17, zawsze dzwoniłem w tych godzinach, ale nigdy nie trafiłem na otwartą linię (ogromny pech ? :mad: ).
Nie otrzymałem ani maila, ani nie mogłem połączyć się telefonicznie, minął już ponad tydzień od zgłoszenia, a nadal nie mogę sfinalizować tego wszystkiego. I tu kolejne moje pytanie, jak sądzicie, czy wycofać się z naprawy gwarancyjnej u Cortland, na rzecz innego autoryzowanego serwisu apple (a jeśli tak, to jak to zakończyć, skoro nie mogę się z nimi skontaktować ?), czy może przemęczyć się z tym wszystkim, bo powiem wam, że nie mam już ochoty bawić się w to wszystko, chociaż liczyłem na bezproblemową naprawę i łatwy kontakt. Przepraszam, że aż tak się rozpisałem, i wątpię, by ktoś to wszystko przeczytał, ale jeśli to przeczytałeś, to pochwal się w odpowiedzi, najlepiej pomagając mi rozwiązać mój problem :D. Przepraszam, jeśli to zły dział, lub po prostu zbyt chaotycznie pisze, ale po pierwsze nie znam za bardzo tego forum, a po drugie jestem trochę zdenerwowany ;). Pozdrawiam.

#2 B@rtasMAC

B@rtasMAC
  • 572 postów

Napisano 08 lipca 2011 - 17:00

wyślij im ipoda z taką kartką, jeśli masz na niej wpisany nr seryjny ipoda to bez problemu go sprawdzą w systemie i załapią że chodzi o to RMA a nie inne

#3 szela_512

szela_512
  • 450 postów
  • SkądChoszczno , PL

Napisano 08 lipca 2011 - 17:04

@B@rtasMAC Dobrze gada , wysyłaj z taką jakby coś im nie pasowało , to albo do Cb zadzwonią albo w najgorszym wypadku Ci go odeślą.:) Pozdrawiam.:D

#4 Cintulek

Cintulek
  • 2 128 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 08 lipca 2011 - 18:48

Albo do innego autoryzowanego serwisu - na przykład iSpot. ;)

#5 szela_512

szela_512
  • 450 postów
  • SkądChoszczno , PL

Napisano 08 lipca 2011 - 22:29

Albo do innego autoryzowanego serwisu - na przykład iSpot.

Radziłem mu to samo .:)

#6 TanakaPL

TanakaPL
  • 4 postów

Napisano 09 lipca 2011 - 00:02

Dziękuję wszystkim za odpowiedź, postanowiłem dopisać na fakturze ten numer RMA, a tą ostatnią linijkę ładnie przepiszę, lub dodrukuję na kartce, proszę o nie zamykanie tematu, chętnie napisze jak wyszło z tą gwarancją i podzielę się z wami moją opinią na temat tego serwisu :) Pozdrawiam.

#7 TanakaPL

TanakaPL
  • 4 postów

Napisano 12 lipca 2011 - 21:35

A więc jak obiecałem, tak piszę o całej sytuacji. Przepraszam, że dwa posty pod sobą, ale albo jestem ślepy, albo nie ma tu funkcji edytowania posta (przepraszam jeśli jest, ten temat, to mój pierwszy na tym forum :) ). A więc tak: odpowiedź na pytanie z fakturą dostałem dopiero dzisiaj (5 dni po zgłoszeniu (fakt, w tym był weekend, ale proszę...)), i dostałem poprawioną fakturę, jednak już zdążyłem wysłać paczkę. Szkoda, że odpowiedź była tak wolna, ale jest i pozytyw, godzinę po tym jak dostałem wiadomość z poprawioną fakturą, otrzymałem informację o tym, że ipod został przyjęty do serwisu i jest sprawdzany. Jednak koślawa faktura wystarczyła (dzięki za rade B@rtasMAC i szela_512). Teraz czekam co zostanie stwierdzone, a wynikiem również podzielę się na forum. Pozdrawiam.

#8 TanakaPL

TanakaPL
  • 4 postów

Napisano 26 lipca 2011 - 23:58

A więc dobrze, cały proces dobiegł końca, gdy nareszcie stwierdzono wadę w moim ipodzie, "naprawa" trwała 2 dni, ipod-a dostałem nowego, a powodem wymiany była "zbyt mała pojemność baterii" :). Ogólnie polecam serwis Cortland, chociaż czasami kontakt z nimi, jest trudny. Pozdrawiam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych