Witam,
Mam nietypowy problem. Otóż tydzień temu zakupiłem nowego MacBooka Pro, bo mój ponad trzy letni MacBook średnio dawał sobie radę. Pełnej archiwizacji wszystkiego co było na starym Macu za pomocą Time Machine, a następnie cały obraz przeniosłem na nowego Maca. Wszystkie programy śmigają bez problemu. Natomiast pojawił się problem z urządzeniem wielofunkcyjnym HP k209a, o ile drukarka działa bez zarzutu, o tyle skaner nie chce po prostu działać. Po próbie jego uruchomienia pojawia się error o treści, że nie wykryto skanera, że należy zresetować kompa itd., itp. Kontaktowałem się już HP w tej sprawie, ale nie potrafią mi pomóc. Zainstalowałem nowe sterowniki i nic się nie zmieniło. Coś wspominali, że być może w jakiejś bibliotece coś zostało i stąd może wynikać problem, ale nie potrafią mi jej wskazać. Czy ktoś orientuje się jak można rozwiązać ten problem?
Z góry dziekuję za pomoc.
Problem ze skanerem HP k209a przy próbie uruchomienia z nowym MacBook Pro
Rozpoczęty przez
Mike83
, 08 lip 2011 13:00
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych