Cześć
W moim iPadzie 2 popsuło się coś (z mojej winy, wiem że gwarancja tego nie obejmuje), wybrałem dwa serwisy jeden z nich to iClinic autoryzowany przez myapple.pl a drugi to Maclife (na stronie myapple.pl w zakładce "serwisy" nie jest wymieniony). I teraz nie wiem który wybrać serwis.
Czy po naprawie tracę gwarancje?

Ktory serwis autoryzowany czy nie?
Rozpoczęty przez
daniello23
, 27 cze 2011 12:36
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 czerwca 2011 - 12:36
#2
Napisano 27 czerwca 2011 - 15:57
Zawsze mnie bawilo to autoryzowanie przez myapple 
Jedyne co sie liczy to autoryzacja serwisu przez Apple, tutaj znajdziesz kompletna liste:
Apple (Polska) - Wyszukiwarka zasobów

Jedyne co sie liczy to autoryzacja serwisu przez Apple, tutaj znajdziesz kompletna liste:
Apple (Polska) - Wyszukiwarka zasobów
#3
Napisano 27 czerwca 2011 - 20:50
Płacą to mają autoryzacje fforum. Wątpie, żeby to coś wnosiło do jakości obsługi/części.
#4
Napisano 05 lipca 2011 - 00:31
A nie moesz oddać do autoryzowanego...a nóż widelec uznają to za naprawę gwarancyjną no chyba ze przejechales go autem alto cosik... Napisz co sie stało i popros na forum to ktoś ci powie ile kosztuje ewentualnie naprawa na częściach z odzysku... Bo nie czatu my sie jak ktoś ci powie ze zrobi ci poza serwisem na fabrycznie nowych częściach... To już ci sciemnia bo czegoś takiego nie ma...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych