Witam. Poniżej przedstawiam mój problem.
Na forum jest wiele tematów na temat EDGE w iPhone. Jednak, większość z nich to ludzie piszący o tym, jak wyłączyć EDGE, że pobiera im dane itd.
Ja, wręcz przeciwnie - chcę by EDGE u mnie działało!
A to jest właśnie problemem. EDGE nie działa. Udało mi się tylko raz uruchomić, coś tam kombinując. Teraz jednak nie działa znowu.
Oczywiście, WiFi działa bez problemu i bardzo szybko, jednak EDGE ani ruszy...
W APN wpisałem: internet - a to dlatego że mam sieć PLAY. Więc wygląda to tak:
USTAWIENIA/OGÓLNE/SIEĆ/DANE PRZEZ SIEĆ KOMÓRKOWĄ/
Dane komórkowe
APN internet
UŻYTKOWNIK pole puste
HASŁO pole pyste
Internet Tethering
APN internet
UŻYTKOWNIK pole puste
HASŁO pole puste
Robiłem już sposób z innego tematu, w którym kolega wyzerował ustawienia. U mnie nie pomogło. Przypominam, że raz mi się udało uruchomić EDGE.
Edit: Na karcie HEYAH EDGE działa bez problemów. Wychodzi na to, że ustawienia PLAY są złe, lecz wpisuje takie jak na stronie operatora czyli APN internet
Czy ktoś pomoże mi?
Problem z EDGE
Started by
darkelf
, 25 Jun 2011 03:11
2 replies to this topic
#1
Posted 25 June 2011 - 03:11
#2
Posted 25 June 2011 - 18:43
Czy naprawdę nikt na tym forum nie zna się na tym? Dodam, że sposób z tego tematu [url=http://www.myapple.pl/iphone/130981-raz-na-zawsze-internet-w-ip-z-play___.html]Raz na zawsze internet w iP z Play...[/url] NIE DZIAŁA.
Na karcie HEYAH nadal EDGE działa bez problemów. Problem mam tylko z kartą PLAY :-(
Na karcie HEYAH nadal EDGE działa bez problemów. Problem mam tylko z kartą PLAY :-(
#3
Posted 25 August 2011 - 18:09
PROBLEM rozwiązany. Temat do ZAMKNIĘCIA.
Problem leżał po stronie operatora sieci PLAY i taryfy FRASH. Mianowicie, nie działał internet na EDGE, jeśli nie wykupiło się pakietu. Kupno nawet najtańszego pakietu za 3 zł (25 mb) zmieniło postać rzeczy.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users



This topic is locked








