

Regenersis - Gwarancja HTC Hero
Started by
kubeonek
, 14 Jun 2011 14:28
9 replies to this topic
#1
Posted 14 June 2011 - 14:28
Witam!
Na wstępie przepraszam ze pisze na tym forum ale forum android.com.pl ma jakas przerwe techniczną. Poza tym na tamtym forum na odpowiedź czekałbym 3 dni ;/
Mam pytanie odnosnie serwisu Regenersis. Moj HTC zaczął się psuć. Musze oddac go do serwisu i tu rodzą się moje pytania:
1. Czy w pudełku musi byc tylko telefon czy ladowarka takze?
2. Posiadam paragon + gwarancję, lecz na paragonie nie ma zadnego numeru seryjnego telefonu. Czy te 2 dokumenty sa wystarczające do gwarancji?
3. Gwarancje + paragon mam włozyc do pudełka jak rozumiem. Czy po naprawie wracają one do mnie?
4. Jak wyglada sprawa wyslania kurierem telefonu? Regenersis ma umowe z DHL i ja nie place za wysylke?
Z góry dzięki za odpowiedzi

#2
Posted 14 June 2011 - 14:52
A nie łatwiej napisać do Regenersis?
#3
Posted 14 June 2011 - 15:00
to juz zrobilem, ale znajac ten serwis na odopowiedz bede czekał tydzien ;/
#4
Posted 14 June 2011 - 17:02
bierzesz inny telefon i dzwonisz do nich i masz info z pierwszej ręki w 5 minut;)
#5
Posted 14 June 2011 - 18:44
gdybym sie dodzwonil to nie pisal bym na forum ;/ mają zjeba.ny system i zawsze wszystkie linie sa zajete
#6
Posted 15 June 2011 - 20:09
wie ktos chociaz moze czy na formularzy zgloszenia do naprawy trzeba zaznaczyc rękojmia czy niezgodnosc towaru z umowa?
#7
Posted 16 June 2011 - 13:44
Ja tak tylko na marginesie...
Staaary, jak tym telefonem zajął się Regenersis to życzę szczęścia i dużo zdrowia

#8
Posted 16 June 2011 - 13:59
co masz na mysli?
#9
Posted 16 June 2011 - 16:43
To że to najgorszy serwis... wystarczy poczytać Serwis HTC: CRC / Regenersis Warsaw - muszę się wyżalić - nie wiem czy mogę zamieścić tutaj ten link.
Sam tego doświadczyłem.
Poszedł router huaweia do naprawy. Ewidentnie z nim było coś nie tak. Dostałem zwrot że wszystko ok i usterek nie ma. Drugim razem niby wymienili oprogramowanie routera ale to tylko ściema.Poszedł 3 raz do nich... Router zakupiłem w plusie w lipcu a mogłem go używać dopiero chyba od połowy stycznia albo lutego.Dopiero wtedy wymienili na nowy.
2 sytuacja. Kuzynowi coś się stało z ekranem w HTC Desire HD.Naprawili, odesłali ale z podrapaną obudową. Poszedł drugi raz.Obudowę wymienili ale telefon nie rozpoznawał żadnej karty sim.
Więc życzę Ci dużo zdrowia i siły z nimi.
Sam tego doświadczyłem.
Poszedł router huaweia do naprawy. Ewidentnie z nim było coś nie tak. Dostałem zwrot że wszystko ok i usterek nie ma. Drugim razem niby wymienili oprogramowanie routera ale to tylko ściema.Poszedł 3 raz do nich... Router zakupiłem w plusie w lipcu a mogłem go używać dopiero chyba od połowy stycznia albo lutego.Dopiero wtedy wymienili na nowy.
2 sytuacja. Kuzynowi coś się stało z ekranem w HTC Desire HD.Naprawili, odesłali ale z podrapaną obudową. Poszedł drugi raz.Obudowę wymienili ale telefon nie rozpoznawał żadnej karty sim.
Więc życzę Ci dużo zdrowia i siły z nimi.
#10
Posted 18 June 2011 - 12:53
Dokładnie, Regenersis (dawniej CRC) to porażka. Jak ja im kiedyś oddawałem telefon z pękniętym ekranem, to owszem, ekran wymienili. Ale przy okazji czytnik kart pamięci popsuli i jeszcze próbowali mi wcisnąć, że tak już było ...
Ale niestety tylko oni robią naprawy gwarancyjne HTC w naszym kraju :/
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users