
Mail ciaga pyta o hasło do poczty
#1
Napisano 24 maja 2011 - 19:01
#2
Napisano 24 maja 2011 - 19:03
#3
Napisano 24 maja 2011 - 19:05
#4
Napisano 24 maja 2011 - 19:49
#5
Napisano 24 maja 2011 - 20:09
#6
Napisano 25 maja 2011 - 01:42
#7
Napisano 31 maja 2011 - 07:59
#8
Napisano 31 maja 2011 - 10:10
#9
Napisano 31 maja 2011 - 11:41
#10
Napisano 31 maja 2011 - 11:45
#11
Napisano 31 maja 2011 - 11:51
1. wchodzimy w Mail->Preferencje->zakładka Konta -> Informacje o Koncie -> Serwer poczty wychodzącej.
2. Otwieramy menu, wchodziwmy w Edycja listy serwerów SMTP.
3. Standardowo: jeżeli nie mamy zaznaczonej opcji: "Użyj secure socets layers" to oczywiście zaznaczamy ją. Dodatkowo pamiętajmy o wpisaniu portu 465.
ale co ciekawe(!): jeżeli masz opcje zaznaczoną, a mimo to występują problemy z pocztą na o2 to proponuję... opcję ODznaczyć.
Następnie: wyłaczyć maila zapisując zmiany! Uruchomić maila ponownie... i tym razem w preferencjach opcje ponownie ZAznaczyć. U mnie poskutkowało natychmiastowym zadziałaniem maila

Mam wrażenie, że mail domyślnie nie łapie włączonej opcji szyfrowania, która w działaniu poczty o2 (ponoć) jest niezbędna. No i nie wiem czy to będzie działało juz na zawsze - póki co chodzi.
Dajcie znać jak u was!
#12
Napisano 31 maja 2011 - 11:59
A kiedy wyłączycie SSL?
Admini tych serwerów coś podpowiedzieli?
Powiedzieli :proszę dokładnie ustawić parametry kont
#13
Napisano 03 czerwca 2011 - 08:47

#14
Napisano 03 czerwca 2011 - 08:55

#15
Napisano 03 czerwca 2011 - 09:52
#16
Napisano 18 czerwca 2011 - 17:24
#17
Napisano 18 czerwca 2011 - 17:29
#18
Napisano 21 czerwca 2011 - 16:00
#19
Napisano 21 czerwca 2011 - 16:33
#20
Napisano 21 czerwca 2011 - 16:42


#21
Napisano 21 czerwca 2011 - 16:53
#22
Napisano 21 czerwca 2011 - 17:00
#23
Napisano 21 czerwca 2011 - 17:29
#24
Napisano 21 czerwca 2011 - 17:34

no chyba, że jestem jakiś zacofany i juz dawno to przetestowali, ale nie wygląda na to...

#25
Napisano 22 czerwca 2011 - 08:55
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych