Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mail nie ściąga - pomija niektóre wiadomości podczas odczytu z serwera


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kubaja74

kubaja74
  • 25 postów
  • SkądLublin

Napisano 21 maja 2011 - 11:06

Witajcie, po zmianie systemu na Snow L. program Mail ( ver. 4,5 ) nie ściąga wszystkich wiadomości z serwera ( home.pl ) Konto skonfigurowane na IMAP, żadnych blokad typu czarne listy, junk mail ect. Co ciekawe Thunderbird nie ma z tym problemu. Help desk w Home nigdy nie słyszał o takim problemie i nie potrafią pomóc, znajomi "Macowcy" :) również. Dodam, iż nie ściągane ( pomijane ) jest 5-10% wiadomości, wysłanych z różnych serwerów pl , de , czy com. Nie mam już bladego pojęcia co zrobić, wciąż wolę Mail-a niż Thunderbirda więc będę wdzięczny za pomoc. Osobnym problemem jest czasem "podwójne" ściąganie tej samej poczty - dlaczego ? oraz jak skasować ową zdublowaną pocztę aby nie zaśmiecać Mail. ( czasem to nawet ponad 100 wiadomości ! ):evil:

#2 art.mariusz

art.mariusz
  • 1 542 postów
  • SkądKatowice

Napisano 21 maja 2011 - 12:30

Też mam tam konta. Nic nie wiem o takim problemie.
Sprawdzałeś już kilka opcji?
- W oknie Mail na prawym pasku Skrzynki Przychodzące. Kliknij prawym klawiszem na nazwie skrzynki, wybierz "Synchronizuj" lub pracuj On Line jeśli nie włączone. (czy obok nazwy skrzynki jest jakaś ikonka?)
- reguły wiadomości. Może masz jakieś włączone i dlatego wydaje Ci się, że nie ściąga.
- filtr spamowy.
- sprawdź ustawienia MAIL/preferencje/konto/postępowanie oraz zaawansowane: ma być włączone wid. poza siecią: "Wszystkie wiadomości i załączniki"
-



---------- Wpis dodano o 13:30 ---------- Poprzedni wpis dodano o 13:22 ----------

Jeśli nie pomaga zresetuj MAIL i skonfiguruj od nowa.


UWAGA. Lepiej abyś wiadomości przechowywał na serwerze HOME niż u siebie. Przed resetem włącz sobie opcję
- MAIL/pref/konta/przechowuj wiadomości na serwerze
- potem wróć do okna Mail i kliknij prawym na Skrzynki przychodzące/nazwa skrzynki/ wybierz opcję synchronizuj.
Poczekaj aż cała poczta zostanie zsynchronizowana.

WYŁĄCZ program MAIL i dalej
Teraz usuń preferencje MAIL (lepiej przenieś po prostu na biurko aby mieć kopię gdyby coś ci znikło):
- usuń cały katalog Mail w /Users///Library
- usuń preferencje w /Users//Library/Preferences/com.apple.mail.plist

Uruchom MAIL i skonfiguruj konto od nowa. Automatycznie lub po wybraniu opcji synchronizuj wszystko powinno działać, a katalogi i wiadomości z IMAP Home powinne być już widoczne w Twoim MAIL.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych