Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iTunes nie widzi iPada


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Apple_fan

Apple_fan
  • 62 postów
  • SkądBydgoszcz, PL

Napisano 20 maja 2011 - 13:02

Witam! Ostatnio podłączyłem mojego iPada 1 do komputera jednak iTunes go nie widzi. Niesety używam Windows'a 7... Co dziwne, że pojawia się autorun windowsowski i on znajduje iPada jednak jak napisałem w iTunes nic! Proszę o szybką pomoc.

#2 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 20 maja 2011 - 13:36

Może zacznij od wyłączenia firewalla i antywirusa? Spróbuj też podłączyć pod inny port USB.

#3 Pabloss

Pabloss
  • 291 postów
  • SkądJaworzno

Napisano 20 maja 2011 - 13:55

Mielek kiedyś tak z iPhone na win xp i niestety pomogło Dopiero przeinstalowania windowsa. Osi stal wydanie i ponowne instalowanie iTunes nie pomagało. Windows uruchamial aut start a iTunes nie widział urządzenia. Jeżeli naprawisz winaczej niż ja to wpisz jak, tak na przyszłość oraz dla innych użytkowników.

Co to jest? Jaki to język, bo nawet google translator nie znajduje odpowiedniego?

#4 dyndas

dyndas
  • 4 424 postów

Napisano 20 maja 2011 - 15:06

autorun uruchamia się przy podłączaniu dysków. Chcesz powiedzieć, że widzisz iPada jako dysk? Chyba, że mylisz autorun z automatycznym startem programu importującego fotki. //T

#5 tatana76

tatana76
  • 21 postów

Napisano 20 maja 2011 - 15:27

Witam. Miałem kiedyś podobnie. Pamiętam że znalazłem podpowieć w necie. Musisz wyczyścić jakiś rejestr. Tą informacje znajdziesz na stronach windowsa szukaj w problemach z USB. Sciągnij też sterowniki IPad dla USB. Niestety nie pamiętam dokładnie co i jak ale to mi pomogło.

#6 Wojtasio

Wojtasio
  • 337 postów
  • SkądŁódź

Napisano 19 lipca 2011 - 21:55

Mam ten sam problem i brak rozwiązań. Z tego co zauważyłem w sieci nie ja jeden. Wszyscy użytkownicy win 7 64 mają problem z widocznością iPada w iTunes. Support Apple jak zwykle siedzi cicho i wciska nieszczęsne procedury naprawienia problemu. Szkoda gadać

#7 kaerkao

kaerkao
  • 5 postów
  • SkądSkierniewice

Napisano 28 grudnia 2011 - 11:49

Czy ktoś wie co zrobić aby Itunes czytał iPada ? (mam ten sam problem co w temacie)

#8 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 28 grudnia 2011 - 11:51

Kup maca.

#9 kaerkao

kaerkao
  • 5 postów
  • SkądSkierniewice

Napisano 28 grudnia 2011 - 11:52

Kup maca.


dzięki za pomoc, uratowałeś mi życie :)

#10 Dawidos

Dawidos
  • 568 postów

Napisano 28 grudnia 2011 - 12:04

Mielek kiedyś tak z iPhone na win xp i niestety pomogło Dopiero przeinstalowania windowsa. Osi stal wydanie i ponowne instalowanie iTunes nie pomagało. Windows uruchamial aut start a iTunes nie widział urządzenia. Jeżeli naprawisz winaczej niż ja to wpisz jak, tak na przyszłość oraz dla innych użytkowników.

Co to jest? Jaki to język, bo nawet google translator nie znajduje odpowiedniego?


Haha niewiele zrozumiałem, a arturcisz mac nie jest zbyt tani i nie dla każdego dostępny
A odnośnie tematu odinstaluj usuń wpisy z rejestru i zainstaluj ponownie

#11 kaerkao

kaerkao
  • 5 postów
  • SkądSkierniewice

Napisano 28 grudnia 2011 - 12:54

sformatowałem kompa nie mam nic w rejestrze co możnaby usunąć .. dodam jeszcze, że przed formatem iPad działał elegancko.

#12 Molimo

Molimo
  • 3 695 postów
  • SkądPoznań

Napisano 29 grudnia 2011 - 18:48

Ja podłączyłem iPada 1/2 po 10dniowej przerwie do iTunes i ten problem występuje... EDIT: Restart "usługa iPod" rozwiązał problem.

#13 Qubass

Qubass
  • 27 postów
  • SkądŁódź

Napisano 05 kwietnia 2012 - 15:33

Witam mam podobny problem. Zakupiłem wczoraj iPada 3generacji i iTunes go nie wykrywa. Komputer go widzi (pojawia się iPad w zakładce mój komputer jako dysk przenośny), lecz iTunes nie. Posiadam Windows 7. Zrobiłem wszystkie czynności podane na stronie apple i nic. Przeinstalowałem iTunesa, uruchamiałem ponownie komputer, zmieniałem porty USB. Szukałem wątków i próbowałem podanych rozwiązań i dalej nic. Wolałbym uniknąć przeinstalowywania systemu. Jakieś propozycje? EDIT: pomogło przeinstalowanie systemu.

#14 Inventer89

Inventer89
  • 232 postów

Napisano 05 lutego 2014 - 23:26

Jestem świadomy odkopu :), ale: Jestem świeżo po rozwiązaniu podobnego problemu z iPadem (Air). Otóż odinstalowałem: iTunes, Bonjour, Obsługę programów Apple i Apple Mobile Device Support, przeczyściłem CCleanerem rejestr (na liście pojawiło się jakieś 10 wpisów, 5-6 związanych z Apple, więc to niekoniecznie mógł być błąd w rejestrze). Po czym pobrałem iTunes i zainstalowałem (pozostałem 3 programy zainstalowały się automatycznie). Bez ponownego uruchamiania systemu odpaliłem iTunes i program widzi iPada :)

#15 markdk-fe5228f169

markdk-fe5228f169
  • 154 postów
  • SkądKopenhaga DK

Napisano 08 lutego 2014 - 18:07

Jestem świadomy odkopu :), ale:
Jestem świeżo po rozwiązaniu podobnego problemu z iPadem (Air). Otóż odinstalowałem: iTunes, Bonjour, Obsługę programów Apple i Apple Mobile Device Support, przeczyściłem CCleanerem rejestr (na liście pojawiło się jakieś 10 wpisów, 5-6 związanych z Apple, więc to niekoniecznie mógł być błąd w rejestrze). Po czym pobrałem iTunes i zainstalowałem (pozostałem 3 programy zainstalowały się automatycznie). Bez ponownego uruchamiania systemu odpaliłem iTunes i program widzi iPada :)

Wielki dzięki Inventer89!
Wczoraj po zakupie iPada Air też miałem problemy.Mianowicie dawno nie podłączałem iPada4 do komputera a gdy wczoraj przyszedł do mnie iPad Air to przy podłączeniu komputer widział go jako dysk zewnętrzny.System to Windows 8.
Zrobiłem tak jak napisałeś i zadziałało.Zauważyłem też taki efekt jakby kabel przerywał albo usb nie łączyło po prostu przerywało łączenie.Dziwne,ponieważ sprawdzałem na dwóch kablach a komputer jest roczny.Zmieniałem też wejścia usb ale to samo-wejścia to usb3.0.
Najważniejsze,że udało się.Tak więc jeszcze raz wielkie dzięki.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych