Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

"Nie można połączyć się z iTunes Store"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 lobotommy

lobotommy
  • 554 postów
  • SkądGliwice

Napisano 17 maja 2011 - 14:23

Ki diabeł? Działa wam iTunes i AppStore? Od paru minut coś nic nie działa, tyljko komunikat jak w tytule - sprawdzane na iP4.


Tematy pokrewne:
http://myapple.pl/ip...unes-store.html
http://myapple.pl/ip...unes-store.html
http://myapple.pl/ip...unes-store.html
http://myapple.pl/ip...unes-store.html
plmax.


#2 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 17 maja 2011 - 14:31

Appstore i Itunes na iPhonie 3gs działają bez najmniejszych kłopotów.

#3 misiekgruby

misiekgruby
  • 3 212 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 maja 2011 - 14:31

Potwierdzam również działa. Może masz za słabe połączenie internetowe.

#4 lobotommy

lobotommy
  • 554 postów
  • SkądGliwice

Napisano 17 maja 2011 - 14:34

Net normalnie śmiga. Dzięki, może reboot pomoże.

#5 adatar

adatar
  • 41 postów
  • SkądWęgorzewo

Napisano 17 maja 2011 - 19:32

zrobiłem już restore całego iPoda Touch 4G i nadal mam ten sam błąd...

#6 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 17 maja 2011 - 20:12

Hmn u mnie nadal działa na iPadzie i na iPhonie.

#7 greenw

greenw
  • 2 postów

Napisano 17 maja 2011 - 20:54

Witam Niestety mam podobny problem. Wszystko działało, aż tu nagle po aktualizacji itunes i ipoda nie mogę się zalogować do konta w itunes store. Wyświetla się komunikat: ,nie można dokończyć twojego żądania w itunes store. Połączenie sieciowe przekroczyło limit czasu oczekiwania. Upewnij się że ustawienia twojej sieci są poprawne.... Dziękuję za ewentualną pomoc pozdrawiam

#8 lobotommy

lobotommy
  • 554 postów
  • SkądGliwice

Napisano 18 maja 2011 - 11:37

@greenw Chyba nie mogę pomóc - mi pomógł reboot iphone'a, no ale miałem inny komunikat błędu... powodzenia

#9 greenw

greenw
  • 2 postów

Napisano 18 maja 2011 - 12:38

Właściwie to jest na 100 % problem internetu (ale jak to możliwe) Bez żadnych przeszkód zalogowałem się na hotspocie w McDonalds.

#10 iHarry

iHarry
  • 12 postów
  • SkądRybnik

Napisano 03 września 2011 - 13:11

"Nie można połączyć się z Itunes Store" po raz kolejny Witam posiadam Ipoda Touch 4g i od kilku tygodni kiedy chcę zrobić update aplikiacji i gier to wyskakuje taki właśnie błąd. Czytałem że przyczyną może być aplikacja scheulder poland (czy jakoś tak) ale ja taktowej nie posiadam. A od apple to chyba już za długo trwa. soft mam najnowszy, przed chwilą robiłem aktualizację. jakieś rady?

#11 maksio88

maksio88
  • 47 postów
  • SkądElbląg, Toruń

Napisano 03 września 2011 - 13:50

Spróbuj na innej sieci wi-fi.

#12 iHarry

iHarry
  • 12 postów
  • SkądRybnik

Napisano 03 września 2011 - 13:59

działa! Dzięki

#13 piotrek94

piotrek94
  • 123 postów

Napisano 20 stycznia 2012 - 22:36

"Nie można połaczyć z iTunes Store" Witam Dlaczego nie mogę nic pobrać z App Store :/ Wpisuję hasło i wyskakuje mi po chwili "Nie można połaczyć z iTunes Store", mam konto w Amerykańskim App Store, czy Wy macie podobny problem ? Czy u Was działa bez zarzutu ? Wcześniej nie miałem nigdy takiego problemu :/ TO SAMO DZIEJE SIE NA KOMPUTERZE ;C Czekam na odpowiedź Pozdrawiam !

#14 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 20 stycznia 2012 - 22:42

Na polskim wszytsko działa, rozumiem że Interent działa w domu jak trzeba?

#15 Mis24

Mis24
  • 66 postów
  • SkądZagłębie

Napisano 21 stycznia 2012 - 00:42

I mnie dotknął ten problem. Na IP najpierw nie mogłem kupić aplikacji, później chciałem jakaś darmową pobrać również się nie udało. Później wpadłem na pomysł żeby się wylogować, jak się wylogowałem tak już na IP do APP Store zalogować nie mogę :( . Na komputerze również nie mogę ani pobrać ani kupić żadnej aplikacji, piszę, że połączenie przekroczyło limit czasu ( WTF?!) internet działa. Komunikat jest taki : "Nie można było dokończyć Twojego żądania w iTunes Store. Połączenie sieciowe przekroczyło limit czasu oczekiwania. Upewnij się, że ustawienia Twojej sieci są poprawne oraz połączenie sieciowe jest aktywne i spróbuj ponownie." Niestety zabawy z routerem nic nie dają, internet jak działał tak cały czas działa. No po za app store na IP i komputerze. Ktoś ma jakiś pomysł co się mogło stać i ewentualnie jakie kroki poczynić aby zaczęło to działać? Edit: safari na IP również działa jak należy.

#16 piotrek94

piotrek94
  • 123 postów

Napisano 21 stycznia 2012 - 12:48

Tez nie moglem sie zalogowac ani nic, ale teraz juz na szczescie wszustko dziala i normalnie pobiera ! :)

#17 Mis24

Mis24
  • 66 postów
  • SkądZagłębie

Napisano 21 stycznia 2012 - 14:02

No właśnie ja wczoraj już nie mogłem wytrzymać z tym, że coś nie działa, wcześniej zmieniłem hasło, ale to również nie dawało pozytywnego skutku. W końcu o 2 w nocy stwierdziłem, że kliknę odtwórz no i dzisiaj rano już wszystko działało jak powinno. Dziwne to trochę było, że akurat nam dwóm działać nie chciało.

#18 shiz

shiz
  • 89 postów
  • SkądDolny Śląsk

Napisano 13 lutego 2012 - 14:53

Cześć, dziś mam taki sam problem na iPhone'ie, natomiast na iPad'zie wszystko działa jak należy! Połączone są do tej samej sieci wi-fi i właśnie przez nią próbuje wejść na obu urządzeniach do iTunes store. Dziwne...

#19 Mirgosik

Mirgosik
  • 30 postów

Napisano 03 października 2012 - 10:12

iTunes - nie można się połączyć Witajcie, nagle przy wizycie w AppStore wyświetliła mi się informacja nie można się połączyć z iTunes store. Mam ipada 3 i internet 3G z aero2, czytałem już podobny wątek na tym forum, ale te rady nic nie pomogły, co robić?

#20 Mirgosik

Mirgosik
  • 30 postów

Napisano 03 października 2012 - 20:58

Ios6 - nie można połączyć się z iTunes store Hej, Po aktualizacji do ios6 nie mogę połączyć się z iTunes store, taki mam komunikat przy chęci aktualizacji programu lub ściągnięcia nowego, czytałem w sieci że jest z tym problem po tej aktualizacji, ale nie znalazłem informacji jak to rozwiązać, Z góry dzięki za pomoc, Pozdrawiam

#21 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 27 października 2012 - 15:36

Nie można połączyć się z iTunes w przypadku upade Batory pro doctor. iPad 2 3G - wyświetliła się informacja, iż jest aktualizacja dla battery doctor pro. Kiedy wybrałem update pokazał się komunikat, iż nie moż połączyć się z iTunes. Sprawdziłem - połączenie jest, mogę instalować inne programy, a te Battery jest w ofercie polskiego i Tunes. Macie jakiś pomysł? Pozdrawiam

#22 JerzyMarian

JerzyMarian
  • 183 postów

Napisano 27 października 2012 - 19:03

Problem jest większy niz przypuszczałem. Nie dotyczy update tego programu. W ogóle nie mogę się połączyć z AppStore przy próbie update czy pobrania nowego programu. Zawartość wyświetla się prawidłowo, czyli połaczenie z App Store jest. Kiedy jednak wybieram update to natychmiast wyskakuje komunikat o wiadomej treści. Wczoraj jeszcze mogłem pobierać, m.in. aktualizowałem BlueFire Reader. Z PC pobiera się bez problemu. Sprawdziłem ustawienia iPada, niby wszystko ok. Teraz jestem głupszy niż na początku.


Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami jęz. polskiego!
Przeniosłem do właściwego wątku, plmax.


---------- Wpis dodano o 20:03 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:03 ----------

Już jest dobrze. Dlaczego nie mogłem połączyc z App Store nie mam pojecia. Niż nie zrobiłem, poza tym, iż sie wylogowałem i ponownie zalogowałem. Ale wtedy nie pomogło. Nagle jest.

#23 bubupn

bubupn
  • 49 postów
  • Skądz nienacka

Napisano 11 listopada 2012 - 00:50

Podłączę się do wątku. Mam podobny problem w momencie próby zarejestrowania podcastu. Wyskakuje mi komunikat, że połączenie zostało utracone blablabla. Co ciekawe aplikacje ściąga bez problemu, podcasty ściąga bez problemu i loguje się również bez problemu. Próbowałem tricków znalezionych w sieci, odblokowywania portów, korzystania z internetu przez hotspot osobisty przy pomocy iPhone, ale cały czas wywala mi ten komunikat. Czy ktoś się z tym uporał z poziomu komputera?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych