Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Serwis Cortland vs Isource


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 alekziom

alekziom
  • 1 postów

Napisano 16 maja 2011 - 15:45

Cześć wszystkim, chciałbym podzielić się z Wami pewną historią. Zakupiłem pod koniec zeszłego roku MBP 13 2,4GHz refurbished w Apple Store w Stanach. Po powrocie do Polski okazało się, że na ekranie widoczna jest jasna smuga (widoczna najlepiej na ciemnych tłach i przy podkręconym podświetleniu). Postanowiłem zgłosić się do autoryzowanego serwisu. Ponieważ mieszkam w Warszawie, do wyboru miałem 2. Wybrałem Cortland, kierując się opiniami z tego forum. Czas na moje wrażenia. Obsługa była obojętna, momentami zachowywali się tak, jakby robili mi łaskę, że biorą sprzęt do serwisu. Kiedy zadałem pytanie, czemu koleś odpala PhotoBooth, spojrzał na mnie jak na jakiegoś debila (chodziło o sprawdzenie połączeń iSighta). Czekałem ponad 2 tygodnie, macbook wrocil, ja zadowolony wybieram sie do serwisu - okazalo sie, ze wg nich "nie podlega naprawie gwarancyjnej". I znowu zlewa od pracowników oddziału. Nie zrażony tym, napisałem maila do serwisu iSource, załączając zdjęcie usterki. Dostałem odpowiedź, że powinno się to kwalifikować do naprawy gwarancyjnej. Oddałem lapa w jednym z autoryzowanych punktów przyjęć. Znowu pewien okres niepewności, status sprzętu cały czas "oczekuje na diagnozę", zadzwoniłem więc i usłyszałem, że oczekują na części :D Od tego momentu już z górki - w ciągu kilku dni miałem go z powrotem, cała pokrywa została wymieniona. Kiedy zapytałem kolesia w punkcie przyjęć skąd tak różne potraktowanie w tych 2 serwisach, odparł mi, że "czasem Cortland tak ma" ;] Wniosek: jeśli w Cortlandzie odeślą Was z kwitkiem, spróbujcie w Isource. Polecam ten serwis :)

#2 horyzont

horyzont
  • 1 345 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 maja 2011 - 16:01

Ja natomiast mialem przygode dokladnie odwrotna - wszystko zalezy na jakich baranow trafisz w ktoryms z tych serwisow ;)

#3 sigreg

sigreg
  • 90 postów
  • SkądZabrze

Napisano 17 maja 2011 - 08:27

W identycznej sytuacji jakies 4 miesiace temu, czyli nowy macbook kupiony w USA (przyszedl uszkodzony) iSource (punkty Katowice i Gliwice) odeslalo mnie z kwitkiem. Zaoferowali mi ewentualnie naprawe .. w pelni odplatna. Naprawy gwarancyjnej podjal sie Cortland. Grzesiek




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych