MS zaprezentował technologię Silverlight, która pozwala umieszczać na stronach internetowych aplikacje, materiały wideo + róznego rodzaju efekty. Wg. Microsoftu Silverlight ma stanowić konkurencję dla Flasha.
Technology Preview dla MacOS X (plugin dla Safari/Firefox):
http://www.microsoft.../downloads.aspx
Sample Pack:
http://www.microsoft...&displaylang=en
Prezentacja (min. pod MacOS X):
http://on10.net/Blog...been-announced/

Microsoft Silverlight
Rozpoczęty przez
macdesk
, 17 kwi 2007 08:56
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17 kwietnia 2007 - 08:56
#2
Napisano 17 kwietnia 2007 - 12:12
WPF jest naprawdę słodkie.
Jednak kibicując Steve'owi i naszym Macom mam nadzieję że Leopard odbije piłęczkę a raczej podbije poprzeczkę.
#3
Napisano 17 kwietnia 2007 - 12:16
Jakby nie patrzeć Flash zmonopolizował rynek. Konkurencja - jaka by nie była - chyba nie zaszkodzi?

#4
Napisano 17 kwietnia 2007 - 12:16
ja stawiam na adobe, jakos czuje w moczu, ze po przejeciu macromedia, wypuszczeniu wlasnego playera pojda za ciosem i opracuja jakas kosmiczna technologie, ktora wyprze wszelaka konkurencje. tak mi ie zdaje, ale ja to gupi jestem 8)
#5
Napisano 17 kwietnia 2007 - 12:17
Ciekawe kiedy będzie sprzętowo wspomagany Flash.
#6
Napisano 17 kwietnia 2007 - 12:25
Ciekawe kiedy będzie sprzętowo wspomagany Flash.
Pod Windows jest takie rozwiązanie od jakiegoś czasu - Swiff, player Flasha z akceleracją OpenGL:
http://www.globfx.co...ucts/swfplayer/
niestety jest to średnio użyteczne ponieważ nie działa to w przeglądarce, a jedynie jako odtwarzacz plików z dysku. Fakt faktem, że dopał jest spory.
- Mikołaj lubi to
#7
Napisano 17 kwietnia 2007 - 12:32
Super, dzięki.
#8
Napisano 17 kwietnia 2007 - 12:39
Na OS X też jest: iSwiff
http://echoone.com/iswiff/
I stacjonarny Adobe Flash Player takoż:
http://www.adobe.com.../downloads.html
http://echoone.com/iswiff/
I stacjonarny Adobe Flash Player takoż:
http://www.adobe.com.../downloads.html
#9
Napisano 17 kwietnia 2007 - 14:50
Na OS X też jest: iSwiff
Ale to tylko daje taką funkcjonalność, że możemy SWFa przełączyć na pełny ekran (głównie chodzi o gry we flashu), a nie daje akceleracji poprzez OpenGL.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych