Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wiedzmin 2 na mac?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tyzon

Tyzon
  • 21 postów

Napisano 09 maja 2011 - 17:30

Hej jak bedzie z wiedzminem 2 na macu? bedzie chodzil?

#2 Michasss8

Michasss8
  • 1 515 postów
  • SkądLeszno

Napisano 09 maja 2011 - 17:33

guugl nie boli!

#3 JamesVoo

JamesVoo
  • 15 postów
  • Skądz serwera

Napisano 09 maja 2011 - 18:29

Nie, gra nie będzie dostępna na Mac'ach. Przynajmniej w dniu premiery :) A co dalej będzie to nie wiadomo, choć wątpię aby CDPRed inwestował w stworzenie wersji dla Mac'a biorąc pod uwage ilość potencjalnych zainteresowanych

#4 Tyzon

Tyzon
  • 21 postów

Napisano 09 maja 2011 - 19:33

A jak w przypadku tych emulatori windows ? myslicie ze pojdzie? Sory ale jeszcze nigdy nie mialem maca, dopiero sie przymierzam ;]

#5 JamesVoo

JamesVoo
  • 15 postów
  • Skądz serwera

Napisano 09 maja 2011 - 19:42

Według strony Apple jest coś takiego

Od czasu do czasu korzystasz z programu dla systemu Windows? Żaden problem. Na każdym komputerze Mac możesz zainstalować Windows XP i Vista, a następnie korzystać z zainstalowanego systemu z maksymalną możliwą szybkością dzięki wbudowanemu programowi Boot Camp.


Konfigurowanie jest proste i bezpieczne dla plików w komputerze Mac. Po zakończeniu instalacji można uruchomić komputer Mac z systemem Mac OS X lub Windows. A jeśli chcesz jednocześnie korzystać z programów Windows i Mac — bez ponownego uruchamiania — możesz zainstalować system Windows za pomocą oprogramowania VMware lub Parallels.*


Nie wiem jak jest dokładnie z akceleracją 3D, w tym temacie musiałby się wypowiedzieć ktoś bardziej doświadczony(sam tez nie mam Mac'a ;) ), lecz zgaduję że ma, choć gwarancji nie daje.

#6 tomud

tomud
  • 588 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 maja 2011 - 19:52

Podstawa to na jakim Mac-u tzn. wszystko zalezy od posiadanej karty graficznej. Wersja na Mac-a raczej nie powstanie bo caly render jest napisany pod DirectX 3D, malo oplacalny byl by port na OpenGL. Jak juz to moze wyjdzie na xBox-a bo tutaj przeniesc jest najlatwiej. Do tego na emulatorach (Wirtualnej Maszynie) mozna razczej zapomniec o wydajnym dzialaniu gier, jak juz to tylko BootCamp...

#7 Gość_tygrysio_*

Gość_tygrysio_*

Napisano 10 maja 2011 - 09:02

BootCamp i Windows jak tak bardzo pragniesz pograć :) Innej opcji przynajmniej na poczatku nie będzie

#8 ejnik

ejnik
  • 296 postów

Napisano 10 maja 2011 - 09:09

Więc jeżeli bd miał bootcampa i komputer będzie spełniał wymagania gry to da radę w nią zagrać na macu z bootcampem ??

#9 maciejtca

maciejtca
  • 596 postów
  • SkądTrzebnica, Poland

Napisano 10 maja 2011 - 09:17

Zastanawiam się ile razy będzie jeszcze wałkowany ten temat na forum. Jak chcesz zagrać w gry napisane pod Windowsa, to instalujesz go przez Boot Camp, uruchamiasz Windowsa i grasz. Proste i nie wymagające wyjaśnienia, wszystko jest na forum. Nie mylcie pojęcia wirtualizacji Windowsa pod Mac OS X a Windowsa przez Boot Camp.

#10 tomud

tomud
  • 588 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 maja 2011 - 14:29

Dokladnie tyle razy juz bylo powiedziane ze Mac z BootCamp-em niczym sie nie rozni od laptopa PC z Windows (no moze klawiatura i touchpadem). Jak sprzet wyrobi to bedzie dzialac. Wymagania minimalne sa podoane, ale z tego co wiem sa one jezcze z przed optymalizacji gry.

#11 koyoot

koyoot
  • 2 235 postów
  • SkądKoło, PL

Napisano 10 maja 2011 - 16:03

Windows pod bootcampem zamienia Maca w "zwyczajnego" peceta. Posiada pelna fukcjonalnosc i wydajnosc(w porownaniu do wykorzystywania mozliwosci sprzetu przez Mac OS X). Mozna chocby zaktualizowac sterowniki do karty graficznej pisane pod Win7. Poza tym - Jesli Crysis 1, ktory jest znacznie bardziej wymagajaca gra pod wzgledem sprzetu od jego kontynuacji, dziala bardzo dobrze, wiec tym bardziej Wiedzmin bedzie dzialal swietnie. Nie ma zadnego problemu. W dodatku - pod Win7 Laptop nie jest juz patelnia do frytek pod obciazeniem ;). Osobna kwestia jest to na jakim sprzecie. Tegoroczny model MBP z 4 rdzeniowym i7 o taktowaniu 2 GHz i Radeonem HD6490M ma minimalnie lepsza wydajnosc od zeszlorocznego i7 i GT330M. Model z 2,2 GHz procesorem i Radeonem HD6750M to juz zupelnie inna polka wydajnosciowa.

#12 zuccom

zuccom
  • 66 postów
  • SkądWrocław

Napisano 17 maja 2011 - 11:52

ciekawe jak będzie z moim iMac'iem (3.06 i3, 4gb ram, ATI 4670). Sam się zastanawiam nad kupnem Wiedzmina 2. No chyba, że wyjdzie na PS3 to wtedy iMac będzie miał wolne :)

#13 demon007

demon007
  • 89 postów
  • SkądPL

Napisano 17 maja 2011 - 13:06

A ja mam podobne pytanie, trochę jestem zielony w tych sprawach. Czy wiedzmin 2 pójdzie na MBP i5 2.4GHz / 4gb / gf330 256mb. Będę wdzięczny za pomoc. System win 7

#14 crazyperson1

crazyperson1
  • 146 postów

Napisano 17 maja 2011 - 16:29

A ja mam podobne pytanie, trochę jestem zielony w tych sprawach. Czy wiedzmin 2 pójdzie na MBP i5 2.4GHz / 4gb / gf330 256mb. Będę wdzięczny za pomoc. System win 7


Powinien. Med w rozdzielczości 720p. Po pierwszych komentarzach odnoście optymalizacji nowego dzieła CDProjektu widać jednak, że warto wstrzymać się jeszcze z kupnem/graniem przynajmniej do czasu wydania patch'a tudzież aktualizację sterowników karty graficznej zarówno nVidii jak i AMD/ATI.

#15 b.andy

b.andy
  • 3 postów

Napisano 17 maja 2011 - 20:06

W razie konieczności jest jeszcze Wine - [url=http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=23492]WineHQ - The Witcher 2: Assassins of Kings GOG[/url] Jako tako działa, ale trzeba się przygotować na trudny proces instalacji (a w Linuxie to dwa kliknięcie... :D) i pogorszoną wydajność

#16 igore

igore
  • 34 postów

Napisano 18 maja 2011 - 15:41

Powinien. Med w rozdzielczości 720p. Po pierwszych komentarzach odnoście optymalizacji nowego dzieła CDProjektu widać jednak, że warto wstrzymać się jeszcze z kupnem/graniem przynajmniej do czasu wydania patch'a tudzież aktualizację sterowników karty graficznej zarówno nVidii jak i AMD/ATI.


No nie wiem - zainstalowałem na MBP i5 2.53/ 4g /gf330 W7 i powiem szczerze, że gra chodzi w całkowitym minimum...ledwo. FPS bardzo niski, da się grać, ale bez rewelacji. Mam zainstalowane nowe stery i wszystko...Karta 256mb daje ciała na całej linii...Chętnie dowiedziałbym się jakiś opinii innych użytkowników z podobną konfiguracją

#17 crazyperson1

crazyperson1
  • 146 postów

Napisano 18 maja 2011 - 17:29

No nie wiem - zainstalowałem na MBP i5 2.53/ 4g /gf330 W7 i powiem szczerze, że gra chodzi w całkowitym minimum...ledwo. FPS bardzo niski, da się grać, ale bez rewelacji. Mam zainstalowane nowe stery i wszystko...Karta 256mb daje ciała na całej linii...Chętnie dowiedziałbym się jakiś opinii innych użytkowników z podobną konfiguracją


Instalowałeś sterowniki Nvidia GeForce Beta 275.27?
Dodatkowo: Twj komputer spenia wymagania, ale Wiedmin 2 dziaa bardzo wolno? Mamy rozwizanie! - gram.pl

Jeśli to nie pomoże to pozostaje poczekać na patch'a, który podobno już jest w drodze.

#18 igore

igore
  • 34 postów

Napisano 18 maja 2011 - 17:58

Instalowałeś sterowniki Nvidia GeForce Beta 275.27?
Dodatkowo: Twj komputer spenia wymagania, ale Wiedmin 2 dziaa bardzo wolno? Mamy rozwizanie! - gram.pl

Jeśli to nie pomoże to pozostaje poczekać na patch'a, który podobno już jest w drodze.


Dokładnie to zainstalowałem - nic nie pomaga. Generalnie kiszka, ale tak jak piszę - czego można spodziewać się po komputerze z 256mb grafiką. Co do patch'a nie wiem czy to coś zmieni. Od znajomego pracującego w RED, wiem że gra najlepiej chodzi na XPku (gra jest robiona na DirectX9, a 7ka je emuluje,), ale mam już 7kę zainstalowaną przez bootcampa, i za cholerę nie mogę zainstalować 3 systemu ;)

#19 Bigmilk

Bigmilk
  • 4 postów

Napisano 18 maja 2011 - 22:26

Posiadam macbook 13" Mac OS X 10.6.7 z karta NVIDIA GeForce 320M. Wiedzmin porzebuje Nvidia GF 8800 512 VR lub podobnej mocy karte ATI, czyli moge zapomniec o grze czy zmiana sterownikow lub bedzie dzialac ale opornie ?

#20 orius

orius
  • 370 postów
  • SkądJastrzębie-Zdrój, PL

Napisano 21 maja 2011 - 09:55

przyłączę się do pytania mojego przedmówcy, też jestem ciekaw czy drugi Wiesiek pójdzie na 320M na BootCampie. :) jedynka AFAIK chodzi dobrze.

#21 simi

simi
  • 59 postów

Napisano 21 maja 2011 - 10:26

Na mojej 13 pro z gf 320m działa.... w ok 12-20 kl/s. Ustawienia najnizsze, rozdz. 1280x800. Na sile da sie grac.

#22 orius

orius
  • 370 postów
  • SkądJastrzębie-Zdrój, PL

Napisano 21 maja 2011 - 11:51

Na mojej 13 pro z gf 320m działa.... w ok 12-20 kl/s. Ustawienia najnizsze, rozdz. 1280x800.
Na sile da sie grac.


grasz przed bootcampa? jeśli tak to szkoda, miałem nadzieję zagrać, ale dla mnie gra z takim poziomem fpsów jest niegrywalna.

#23 simi

simi
  • 59 postów

Napisano 21 maja 2011 - 14:12

Tak, boot camp. Nvidia wydala drivery, ktore znaczaco poprawiaja wydajnosc w wiedzminie, ale niestety nie dzialaja z nasza 320m. Moze doczekamy sie wersji pod laptopy....

#24 crazyperson1

crazyperson1
  • 146 postów

Napisano 21 maja 2011 - 14:24

Integra + Wiedźmin 2? Być może po opublikowaniu kilku łatek oraz nowych sterowników uda się wyciągnąć te 25 FPS przy minimalnych ustawieniach, lecz mimo wszystko jednak bym się na to nie nastawiał... Przy okazji podzielę się wrażeniami z gry na MBP 15 2011 i7-2820QM, 4GB 1333MHz RAM, AMD 6750M; Ustawienia: Boot Camp Windows 7 x64, sterowniki karty 10.5 + hotfix 10.5a, OC ATT 750@950 (0,955V), podmieniony plik .exe (wydania DVD na wersję z GOG.com); Rezultat: Przy rozdzielczości 720p, wszystkim na max (poza Uber oraz V-sync), stale 30-45 FPS - zmiana rozdzielczości na 1680x1050 powoduje spadek ilości wyświetlanych klatek do 20-30.

#25 demon007

demon007
  • 89 postów
  • SkądPL

Napisano 21 maja 2011 - 14:37

byłbym wdzięczny jakby ktoś sprawdził na MBP 2010 i5 2.4GHz GF330 256MB




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych