
Problem z karta sim
#1
Napisano 07 maja 2011 - 20:35
#2
Napisano 07 maja 2011 - 20:43
#3
Napisano 08 maja 2011 - 01:06
#4
Napisano 08 maja 2011 - 10:42
#5
Napisano 11 maja 2011 - 07:22
#6
Napisano 11 maja 2011 - 07:33
#7
Napisano 11 maja 2011 - 08:27
#8
Napisano 11 maja 2011 - 09:16
#9
Napisano 11 maja 2011 - 10:46
Czy jest na sali tłumacz?
#10
Napisano 11 maja 2011 - 11:04
#11
Napisano 11 maja 2011 - 12:21
#12
Napisano 11 maja 2011 - 18:18
#13
Napisano 11 maja 2011 - 19:43
#14
Napisano 12 maja 2011 - 00:57
Ale to nie było o aktywacje tylko o zarejestrowanie się. To co mam wybrać, nie rejestruj się czy zarejestrować się i
mampodać swoje dane? A tego to nawet ja nie rozumiem, za krótki jestem -> jak tel jest zablokowany nie będę miał problemów mam umowę kupna
Czy jest na sali tłumacz?
Może warto zacząć od zauważenia różnicy pomiędzy rejestracją a aktywacją. Rejestracja - to jak sama nazwa wskazuje jest to proces, który łączy dane użytkownika z konkretnym urządzeniem.
Aktywacja z kolei, to proces polegający na włożeniu odpowiedniej karty SIM do telefonu, włączeniu go i podłączeniu do iTunes.
Szkoda, że nie używasz znaków interpunkcyjnych - więc tak naprawdę nie wiem, czy pytasz czy stwierdzasz odnośnie problemów z zablokowanym telefonem.
Dlaczego telefony są blokowane? Ponieważ zgłaszane są do operatora / ubezpieczyciela jako zgubione i skradzione. Taki telefon będzie bezużyteczny na terenie UK. Masz umowę kupna? Wybacz, że to powiem - ale patrząc na Twoje posty obawiam się, że umowa napisana w podobnym stylu mogłaby mieć niewielką wartość - obym się mylił.
Czy oby na pewno masz MICRO SIM CARD? Jeżeli tak - to dobrze, jeżeli nie - to potrzebujesz takowej. Może wycinałeś kartę SIM i nie zrobiłeś tego poprawnie?
Z bełkotu tego domyślam się, zgaduję, że iPhone być może został aktywowany. Jednak nie rozumiem kiedy, z jaką kartą SIM.
Może warto też sprawdzić czy telefon jest na gwarancji:
https://selfsolve.ap...rantyDynamic.do
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych