Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ariko Media - allegro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#26 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 14 grudnia 2011 - 17:52

@tryt
1. POST MACGAD został wyedytowany więc już teraz ciężko się połapać o co naprawdę chodziło... i dla czego miałem racje.

Z tego co widzę, zniknął tylko załącznik. Treść posta pozostała niezmieniona.

Nie jestem prawnikiem a już opinie prawną w sprawie wystawił ktoś inny nie ja..co do stanu z wczoraj nie dziś po edycji.do

Proponuję zmienić prawnika na takiego, który potrafi prawidłowo ocenić materiał dowodowy i szanse oskarżenia.

Kto twierdzi iż paczka wyszła ?

Z przytoczonego przez MacGad stwierdzenia "Macbook będzie jutro" można wywieść uzasadniony wniosek, że przesyłka została lub zostanie w dniu uzyskania tej informacji nadana.

Poza tym co mówić kupującym którzy dzwonią od 5 dnia od zakupu codziennie i chcą znać jakieś nowe szczegóły - zwykła upierdliwość ludzka - a info że idzie/leci/cli się im nie wystarcza chcą coś więcej.

Płacą, to wymagają. Mają do tego prawo. Jeśli sprzedającemu przeszkadzają telefony klientów, może zająć się sprzedażą buraków na lokalnym bazarze. Nikt dzwonił nie będzie, bo i nie będzie po co.

Ja tu nigdzie nie straszę prokuraturą tylko stwierdzam fakt iż osoba x pomówiła nic nie winnego pracownika , nazwała jak nazwała i jeszcze się z nazwiska nabijała. Sprawa dla mnie jednoznaczna.

Orzekaniem o winie zajmują się w Polsce sądy, nie urażeni sprzedawcy.

Kodeks postępowania karnego
Art. 5. § 1. Oskarżonego uważa się za niewinnego, dopóki wina jego nie zostanie udowodniona i stwierdzona prawomocnym wyrokiem.



#27 MacGad

MacGad
  • 2 postów

Napisano 14 grudnia 2011 - 18:18

Wyjaśnienie dla wszystkich zainteresowanych. Edycja postu. Tak – poprosiłam administratora o edycję mojego postu. Z postu zostało usunięte nazwisko osoby prywatnej od której otrzymałam przelew oraz załącznik- potwierdzenie przelewu z nazwiskiem owej osoby. To wszystko. Reszta tekstu nie została zmieniona i podpisuję się pod nią obiema rękoma. Szanowny panie ptp 2000! Nie naśmiewałam się z nazwiska osoby! Raczej byłam złośliwa w stosunku do waszej firmy! Ale kto by tam czytał ironię? Jak wiadomo ogólnie macie problemy z rozumieniem lub czytaniem ze zrozumieniem. Miałam już sobie darować odpowiadanie na pana bezsensowne zarzuty wobec klienta- ale jakoś nie mogę. Szczególnie po mailu jaki otrzymałam od Pana wczoraj wieczorem, cytuję fragment: “Pani Ł. daje Pani jeszcze szanse do 10 rana, na naprawienie swoich błędów, po tej godzinie sam osobiście nadam 2 listy w imieniu Pani Ł.” (w cytacie wycięłam imię na “Ł”, żeby nikogo nie urazić!) Poczułam się jak w “czeskim filmie”. Ale o co mi chodzi? Wszak ja, jak to pan nazwał (cytuję) „ręka mojego męża“ czekała tylko na wymarzony komputer. Ale, ale... kto jest wszystkiemu winien? Mój mąż jest winien!!!! Mężu Ty jesteś winny że zamówiłeś dla mnie komputer, chcąc mi zrobić niespodziankę! Będą bęcki;) Zapłaciłeś pieniądze i po prostu chciałeś dostać towar. Stanoooowczo, za często dzwoniłeś do szanownego pana „T“. (tak podpisano wczorajszego maila do mnie)! Panie T! Już wiem że świetnie pan zna słowa na P: 1. Policja 2. Prokuratura 3. Prawnik To ja poszerzę pana horyzonty o kolejne słowa na „P“: 1. Prawda 2. Pokora 3. Przepraszam Nadąża pan? W życiu dzieją się różne rzeczy. Czasem nam nie wychodzą. Prowadząc biznes powinien pan prowadzić go uczciwie. Wie pan co działa najbardziej na pańską niekorzyść? pańskie odpowiedzi. Gdyby nie unikał pan 1. prawdy i 2. z pokorą przyznał się do błędu, zaproponował jakieś sensowne rozwiązanie, 3. przeprosił- założę się że ten wątek by się tu nie pojawił. Nie mam do pana kompletnie szacunku za sposób w jaki pan to wszystko załatwia. Idzie kryzys, konkurencja nie śpi, mąż kupił notebooka na drugi dzień i stałam się szczęśliwą posiadaczką macbooka. Dobranoc, śpijcie dobrze! I niech nikt Was nie budzi telefonami ze snu. Czwarte słowo na „P“: P. jak Paulina

#28 plato

plato
  • 252 postów

Napisano 14 grudnia 2011 - 23:55

Tak się zastanawiam jak to jest, że do momentu wpłaty sprzedawcy są grzeczni, mili, odpowiadają na wszystkie pytania, służą pomocą i radą, po wpłacie mają klienta centralnie w du**e. Nie kupowałem co prawda macbooka u wyżej wymienionego sprzedawcy, ale scenariusz wyglądał podobnie, opowiadanie bajek o wysyłce, wysyłanie listu przewozowego gdzie przesyłka nawet nie została wysłana. Nauczyłem się jednego te ok 600zł które można zaoszczędzić kupując na allegro nie jest tego warte. A Panu ptp2000 proponuje postawić się w naszej sytuacji- klientów, jestem bardzo ciekawy jak sam by wtedy reagował.

#29 Lapomruk

Lapomruk
  • 9 postów

Napisano 21 grudnia 2011 - 23:53

Ja osobiście zazdroszczę tym co odzyskali pieniądze od tej złodziejskiej i kłamliwej firmy... Jak w Marcu wpłaciłem pieniądze tak nie odzyskałem do tej pory pełnej kwoty... ZDECYDOWANIE ODRADZAM TYCH ZŁODZIEI... Pan T. jest najbardziej pospolitym oszustem... jego słowa są tyle warte co zeszłoroczny śnieg...

#30 pstanek

pstanek
  • 274 postów

Napisano 22 grudnia 2011 - 00:40

Nie jestem stroną w sporze ale jak ja bym miał czekać tyle na komputer znalazł bym takiego frajera i zakopał go w lesie ... Z drugiej strony jeżeli komputer idzie z USA to czego się spodziewać. Następnym razem kupić w PL i po sprawie. A jak ktoś ma czas i jest cierpliwy i chce zaoszczędzić kilka setek niech kupuje.. Po komentarzach można wywnioskować, iż sprzedawca jest OK. Bo ta pyskówka na forum nic nie mówi i przebiegu transakcji ..

#31 kris1992

kris1992
  • 663 postów
  • SkądJaworzno

Napisano 22 grudnia 2011 - 09:15

Nie jestem stroną w sporze ale jak ja bym miał czekać tyle na komputer znalazł bym takiego frajera i zakopał go w lesie ...
Z drugiej strony jeżeli komputer idzie z USA to czego się spodziewać. Następnym razem kupić w PL i po sprawie. A jak ktoś ma czas i jest cierpliwy i chce zaoszczędzić kilka setek niech kupuje..

Po komentarzach można wywnioskować, iż sprzedawca jest OK. Bo ta pyskówka na forum nic nie mówi i przebiegu transakcji ..


Uważaj bo będziesz w prokuraturze, na policji, w straży miejskiej, w zusie, w skarbówce i co tam jeszcze ten Pan nie wymyśli za to ze chcesz go zakopać w lesie. :D:D
Ale tak szczerze to żal mi tylko tych kupujących bo zarobili kasę a towaru ni ma a kontakt z kupującym jest dobry póki kasy nie ma na koncie...
Tak szczerze? To z tego sprzedającego śmiać mi sie chce ... Używa paragrafów itd a tu @tryt pisze ze jest inaczej ten dalej swoje chociaż ma wytłumaczone ze nie ma racji... Istną parodie odegrał Pan i dziękuje za Pana posty ... Przynajmniej z rana poprawił mi Pan humor :)

#32 Lapomruk

Lapomruk
  • 9 postów

Napisano 22 grudnia 2011 - 18:44

Pan oszust T. z firmy Ariko też mnie straszył... czekam aż mi założy sprawę w sądzie... żadne jego słowo nie pokrywało się z rzeczywistością... Nawet bym się chętnie przejechał... i dał temu baranowi w mordę... tylko gdzie jego szukać? Jako tako firma nie istnieje... nie jest nigdzie zarejestrowana... jak powiedzieli jest to "znak firmowy" bo ArikoMedia nie jest nigdzie zgłoszona... właścicielem a raczej firmą która robi refaktury - co nie jest niestety zgodne z polskim prawem, jest Ariko S******* z oświęcimia... oszust T. tam się nie pojawia... jak mówi kontaktuje się z nimi za pomocą maila i telefonu... To jest jakieś "szemrane towarzystwo"...

#33 Lapomruk

Lapomruk
  • 9 postów

Napisano 30 stycznia 2012 - 10:28

A mi się zdaje że firma stara się uniknąć teraz odpowiedzialności za swoje nierzetelne zachowanie i zmieniło nazwę... Nadal pozostało jednak Ariko... przestrzegam przed nimi i zalecam dużą ostrożność... no i proszę pamiętać iż sami też piszą posty na tym forum...

#34 kuba_slonka

kuba_slonka
  • 211 postów
  • SkądOpole, Poland

Napisano 30 stycznia 2012 - 17:59

Na profilu jest napisane że to "Jesteśmy Autoryzowanym RESELEREM APPLE"- jak to możliwe?

#35 Toponek

Toponek
  • 13 postów

Napisano 31 stycznia 2012 - 11:26

A ja mogę polecić cierpliwym sprzedawce arikomedia na allegro, zakupiłem macbooka pro 13 i5 i dostałem go po 2.5 tygodnia, komunikacja przebiegała prawidłowo, dostałem fakturę z pełnym vat 23%, wcześniej chciałem kupić u Joh** ale brak faktury mnie zniechęcił.

Teraz wiem również że znajomi zamówili Final Cuta i też go dostali po jakiś 4 tygodniach.

#36 jarek-foto7

jarek-foto7
  • 4 postów

Napisano 03 lutego 2012 - 13:18

29 grudnia wpłata pieniędzy na ich konto za sprzęt ,dziś 2.02.2012 zwrot pieniędzy na konto brak sprzętu , nerwy , telefony emaile, kłamstwa ,po drodze urlop sprzęt płynie ,leci , jedzie , kłamstwa i jeszcze raz kłamstwa i FRAJERSTWO nie polecam chyba że ktoś ma silne nerwy a i jeszcze jedno pan T bardzo szybko sie obraża jak,,Perska Księżniczka >że się go nęka telefonami i pyta co się dzieje ze sprzętem za który Z GÓRY SIĘ ZAPŁACIŁO>

#37 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 03 lutego 2012 - 13:34

znajomy kupował iMac'a 27'' nie doczekał się, kasę zwrócili

#38 jarek-foto7

jarek-foto7
  • 4 postów

Napisano 03 lutego 2012 - 13:45

Poprostu obracają wpłatami od naiwnych .

#39 ptp2000

ptp2000
  • 14 postów

Napisano 07 lutego 2012 - 12:42

@jarek foto - zamówił PAn imaca używanego 27" i5 za 5000 zl, przyszedł - dostał PAN FOTO że miał małą skazę na obudowie sam pan zrezygnował - proponowaliśmy od ręki innego MACA za 1000 zł dopłaty też Pan nie chciał , więc kto tu się na kogo obraża ? Zwrot pieniędzy w 24H i co jeszcze mieliśmy zrobić ? Transakcja była wzorowa !

A kłamiesz to Pan jak kilku Pańskich poprzedników wielce obrażonych... do tego dochodzi jeszcze z kilka postów konkurencji co nic u nas nigdy nie kupowała ! Całe to forum śmieszne jest i tyle.

A co do nękania, to powiedziałem Panu tylko 1 oczywistą rzecz iż nie rozumie po co dzwoni o 7.50, 8.30 i 9.xx skoro my od 10 pracujemy co już wcześniej przekazywałem i myślałem że dotarło.


Tomasz

#40 Lapomruk

Lapomruk
  • 9 postów

Napisano 20 marca 2012 - 15:35

A ja bym się chciał zapytać pana "T" czy już dotarł do jego szefa pozew z sądu... już mnie znudziło prawie roczne oczekiwanie na zwrot moich pieniędzy... może w sądzie będzie szybciej... Pozdrawiam i doradzam wiele ostrożności w kontaktach z tą firmą... czasem oszczędność kilku złotych nie opłaca sie... szkoda nerwów...

#41 Lapomruk

Lapomruk
  • 9 postów

Napisano 26 kwietnia 2012 - 18:55

Obwieszczam prawie sukces... 12 kwietnia 2012 roku firma prawie oddała mi moje pieniądze (kwotę jaką wpłaciłem na ich rachunek) - przypominam iż wpłaciłem je 28 marca 2011, zatem lekko ponad rok bezprawnie je przetrzymywali... Sprawa zakończyła się w sądzie, wezwaniem do zapłaty. Firmie Ariko-S. (nazwy narazie do końca nie podam) która to wystawia faktury - twierdzą iż nazwa sklepu jest tylko znakiem towarowym, pozostało jeszcze do oddania odsetku za przetrzymanie pieniędzy, koszty sądowe, oraz koszty związane z obsługą prawną. Wszystkich mających problem z tą firmą zachęcam do podjęcia identycznych kroków prawnych, trwa to trochę, ale na szczęście w Polsce sądy są niezwisłe, jak to się powiada "oliwa nie żywa ale sprawiedliwa" ps. dziwnym trafem "ptp2000" się nie odzywa...

#42 ExM

ExM
  • 3 postów

Napisano 28 kwietnia 2012 - 21:56

No i... Gratuluje Lapomruk - jak widać zatkało ptp2000 - co i nie dziwi bo z wyrokiem już ciężej dyskutować i tłumaczyć że to konkurencja, że niecierpliwy klient, i wszyscy święci są winni tylko nie ON! Pan Tomasz Wielki - łaskawca. Do mnie oczywiście również wysyłali pogróżki i co ciekawe zależało im tylko na usunięciu moich postów - TO SIĘ NAZWA CENZURA!!! W dodatku z SZANTAŻEM w tle. I oni ośmielają się powoływać na przepisy i paragrafy!!! Jeśli jeszcze raz mi Pan ptp2000 zarzuci że jestem "konkurencją" czy nie zadowolonym klientem chętnie wrzucę tu całą korespondencję oraz nagrania rozmów. Niech forumowicze sami osądzą kto tu ma rację. Sklep internetowy faktycznie zamknęli ale na allegro dalej sprzedają - i niestety obawiam się że od 01.01.2012 nie rozstali się zgodnie z obietnicą jaką mi przesłali z Panem Tomaszem co nadal negatywnie rzutuje na dalszą sprzedaż i obsługę klienta. Jedyne co widzę pozytywnego to to że aktualnie czas dostawy to tylko czas wysyłki przez kuriera a nie jakieś magiczne 21 dni roboczych. Pytanie tylko czy te terminy są dotrzymywane - bo jak widać po postach z ostatniego miesiąca - nadal nie są.

#43 ptp2000

ptp2000
  • 14 postów

Napisano 08 maja 2012 - 13:19

@lapomruk

Nikogo poza Panem arikomedia nie potraktowała Tak - a przyczynę podałem wcześniej więc nie będę się powtarzał.


Więc daremne te śpiewy o szukaniu innych pokrzywdzonych - bo takowych nie było i nie ma, jeżeli ktoś miał problem z czekaniem 3 tygodnie na sprzęt - pieniążki zostały zwrócone. A Tylko Pan i Pański brat jako mega upierdliwcy i jeszcze przypomnę że to PAN zaproponował oddawanie przez rok w ratach tych pieniędzy gdyż chciał PAN zarobić na odsetkach.
Co tak uczyniłem przelewając do firmy AS pieniążki a oni do Pana jako wystawca Fvat.

Oszustwa to sprawa dla Policji o tym każdy wie, a jakoś nie zgłosił Pan tego.

ArikoMedia jako nieliczna z firm na ALLEGRO ma status STANDARD ALLEGRO W KATEGORII APPLE i w 2010 /2011 była uczestnikiem programu super sprzedawca

I Nie wzięło się to z SUFITU Tylko w wzorowej obsługi KLIENTÓW co jest potwierdzone KILKUSET pozytywnymi komentarzami oraz średnia 4.9 z OCEN SPRZEDAŻY !!!


Podsumowując: sprzedając na allegro trafiliśmy na kilku tragicznych klientów jak EXM i Lapomruk - w sumie może z 4-5 bo tak z tego POSTU WYNIKA w tym Pan EXM płakał o Final Cuta że musi go mieć bo zabiorą mu dotację..., dzwonił kilka razy - prosił i prosił wiec zamiast zwrotu dostał program po 5 tygodniach za co nam się super odwdzięcza!

Dołączona grafika

Ja byłem tylko podwykonawcą dla Arikomedii i wywiązywałem się z tego bardzo dobrze tak oceniam na podstawie sprzedaży ponad 400 komputerów i tyleż samo zadowolonych klientów w 2010-2011 roku. No i 4-5 malkontentów więc źle nie ma.

A jeszcze dodam iż kilka spraw tu poruszanych to 100% fake konkurencji, rzeczy ,które nie miały nigdy miejsca.

#44 Lapomruk

Lapomruk
  • 9 postów

Napisano 08 maja 2012 - 14:38

Panie Tomaszu

Gdyby to co Pan pisze miało miejsce czy skierował bym sprawę do sądu? To co pan robi jest pomówieniem, jest to karalne. Mało wam spraw w sądzie? Skierować kolejną? Oszustów widzę tylko jednych, tych co wyłudzili moje pieniądze obiecując sprowadzić komputer, a następnie trzymających moje pieniądze.


Jesteście nieuczciwą, kombinatorską firmą, działająca na szkodę klienta. Mająca w pogardzie klienta odkąd wpłaci wam pieniądze.
Nie dotrzymujecie żadnych terminów, wasze słowa są warte tyle co zeszłoroczny śnieg.
Zagarnęliście moje pieniądze, trzymaliście je niemal rok, tak się postępuje z klientem?

Straszycie sądami, będziecie mnie pozywać... Czy z wami jest wszystko dobrze? Czemu tego nie zrobiliście? Ponieważ wiecie iż sprawa jest przegrana... i kolejne koszta dla was...

Przedstawiacie się jako wyspecjalizowany sklep sprzedający tysiące komputerów, a na allegro głownie komentarze są za inne przedmioty - myszki, jakieś procesory, podstawki, opakowania... itd... ostatnie co sprzedaliście i komentarz na chwilę obecną to dysk... powalacie tymi bredniami jakie wypisujecie o sobie...

STANDARD ALLEGRO W KATEGORII APPLE - jak się to mówi, za pieniądze można mieć dowolną gwiazdkę, jednak żadnego standardu kulturą osobistą nie spełniacie.

Zapewnialiście że po długim weekendzie uregulujecie do końca należne mi pieniądze jakie sobie przywłaszczyliście... zapomniałem chyba tylko spytać w jakim terminie po tym weekendzie.

Każda osoba co ma problem z tą firmą proponuję pozew do sądu... tra to trochę, ale jak widać na załączonym obrazku koszty sądowe pokrywa osoba przegrywająca sprawę... więc nic to nie kosztuje, a może uda się nauczyć tych panów właściwego podejścia do klienta.

[url]https://picasaweb.google.com[/url]
Życzę wam dalszej takiej obsługi klienta, i każdej osobie chcącej skorzystać z waszych usług zalecam rozwagę.

ps. oddajcie już mi moje pieniądze bo chcę o was zapomnieć...

#45 ptp2000

ptp2000
  • 14 postów

Napisano 08 maja 2012 - 16:03

@lapomruk STANDARD allegro jest w danej kategorii, a nie za DYSKI ,które są nie powiązane z APPLE. Nie będę już więcej się wypowiadał, co miałem do powiedzenia to powiedziałem. Likwiduje konto ku uciesze tłumów fanboyów APPLE.

#46 dirk.diggler

dirk.diggler
  • 2 464 postów

Napisano 08 maja 2012 - 16:17

Pismo sądowe z wpisu @Lapomruk mówi że to wy macie problem z realizacją zamówienia i oddaniem pieniędzy a nie on:) On pokazał dowód. Ty jedynie go pomawiasz. Może lepiej już nic nie pisz?

#47 Lapomruk

Lapomruk
  • 9 postów

Napisano 08 maja 2012 - 22:30

ptp2000 to co wyprawiasz jest karalne, mało tobie? Z racji iż pismo jakie zamieściłem narusza interesy innej jeszcze firmy niż Twoje Arico Media, usunąłem link. Poniżej informacje jakie uzyskałem na temat działalności Ariko Media - i Pana Tomasza... Pan T. nigdy nie był ani nie jest naszym pracownikiem, był a właściwie jego firma podwykonawcą czyli sprzedawał jak wiele sklepów nasz towar na zasadzie prowizji. a. (nazwa firmy) importuje hurtowo wiele produktów między innymi APPLE b. (nazwa firmy) zleca osobą fizycznym / firmą sprzedaż produktów na zasadzie komisowej c. Pan T sprzedaje coś u siebie w sklepie - zgłasza się do nas po Fvat - towar już ma w KOMIS d. Klient płaci na nasze konto podwykonawca wydaje / wysyła sprzęt w tym przyp. Pan T. sprzedał komuś innemu komputer,który dostał...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych