
Ariko Media - allegro
#1
Posted 05 May 2011 - 10:23
Czy ktokolwiek z Was miał do czynienia ze sprzedawcą --> [url=http://allegro.pl/show_user.php?uid=17866307]Informacje o Użytkowniku ArikoMedia - Aukcje internetowe Allegro[/url]
Szukam dobrego źródła zakupu MC700, a akurat ten sprzedawca w dobrej cenie wersję base poprawia poprzez dodanie RAM czy też zmianę HDD.
Zamiast opcji BASE z dystrybucji PL za te same pieniądze mogę mieć u niego 8GB RAM i 640GB HDD. Warto?
Nie chciałbym jednak wtopić, bo płatność jest z góry a dostawa po ok. 2 tyg.
pzdr i dzięki z góry za opinie,
jerry
#2
Posted 06 May 2011 - 11:04
#3
Posted 06 May 2011 - 11:34
#4
Posted 06 May 2011 - 12:03
#5
Posted 06 May 2011 - 19:15
#6
Posted 08 June 2011 - 14:50
#7
Posted 29 June 2011 - 19:24
PONAD 100 SZT sprzedanych KOMPUTERÓW APPLE PRZEZ ROK NA ALLEGRO przez NAS - widać INNYCH BOLI - sprzedajemy detalicznie w CENACH niższych NIŻ INNI SĄ W STANIE KUPIĆ U DYSTRYBUTORA W PL.
-AM:evil:
#8
Posted 29 June 2011 - 21:18
#9
Posted 05 September 2011 - 17:23
#10
Posted 03 October 2011 - 19:14
#11
Posted 04 October 2011 - 13:13
#12
Posted 11 October 2011 - 08:43
#13
Posted 12 October 2011 - 12:33
#14
Posted 04 November 2011 - 00:17
zaklinanie rzeczywistości nic nie pomoże a koledzy nie kłamią,
ja jestem kolejnym przykładem naiwnie nabranego na Pańskie nic nie warte obietnice.
Zamówiłem oprogramowanie które nie dotarło w wyznaczonym czasie 3 tygodni (pewnie miał Pan na myśli tygodnie kalendarzowe - ale też minęły), minęło już 6 tygodni a towar nadal nie dotarł.
Telefony odbiera Pan tylko z nowych numerów - a upierdliwych klientów ma Pan wpisanych i nie odbiera Pan od nich telefonów.
Nie odpisuje Pan na maile kiedy już brakuje wymówek.
Kłamie Pan - TAK KŁAMIE PAN obiecując co tydzień że towar będzie w tym tygodniu, że sprowadza go Pan z USA, Niemiec albo od lokalnego dealera w zależności jak duże jest opóźnienie - jeśli jest Pan pewny swego proszę złożyć przeciwko mnie pozew - chętnie przedstawię korespondencję z Panem na nagrania rozmów - które również tutaj mogę udostępnić.
Szkoda że na Allegro niema wielu odważnych którzy wystawili by negatywny komentarz.
Ja w pełni świadom tego co piszę mogę stwierdzić że sprzedawca sklepu Ariko-Media jest OSZUSTEM, KŁAMCĄ i NACIĄGACZEM.
SPRZEDAJE TOWAR KTÓREGO NIE MA!!! później za naszą gotówkę spłaca pewnie zaległości bo inaczej opóźnienia nie miały by racji bytu.
Chętnie wrzucę tu też link do pozwu sądowego jaki w Pana sprawie jest przygotowany i wszelkich jego konsekwencjach dla Pana.
Tak na marginesie w regulaminie sklepu jest mowa o 3-5 dniach na dostawę - ale kto by czytał regulamin.
Jest Pan niepoważnym sprzedawcą, bo o profesjonalizmie nawet nie będę wspominał - pewnie nie wie Pan co to słowo oznacza.
I jeszcze raz podkreślę: OSZUST, NACIĄGACZ I KŁAMCA
ExM
---------- Wpis dodano o 00:17 ---------- Poprzedni wpis dodano o 00:09 ----------
@krissmaj nie wiem po co Pan takie oszczerstwa pisze pisze, czekał Pan miesiąc od wpłaty a nie 6 tygodni, dokładniej 22 dni robocze, a mialo być do 17 dni, czyli 5 opóźnienia i dobrze Pan wiedział że takie będzie.., kolejny raz żałujemy iż nie zwróciliśmy pieniędzy, bo tego imaca od razu byśmy sprzedali 15% drożej...
"Po wpłaceniu kasy kontakt i informacje ze strony Ariko ucichł" - może codziennie miał ktoś do Pana dzwonić i informować co się dzieje ?
w każdej aukcji jest podane jak byk w jakich godzinach pracujemy i że weekendy nie - mimo to telefony dzwonią od 7 rano do 23, sobota zawsze około 20-30.. niedziela też..
W chwili obecnej zmieniamy sposoby realizacji transakcji ,bo podejście klientów którzy zamawiają Maki z USA jest kolokwialnie mówiąc dziwne....
Pan nie ma zielonego pojęcia jak prowadzić interesy,
wyśmiewając kolejnego kupującego oczekującego kontaktu zapomina Pan że dla przeciętnie inteligentnej osoby jasne jest że po wpłacie pieniędzy oczekuje na informację kiedy przesyłka do niego dotrze i co się z nią dzieje. Ale widać standardy Allegro są dla Pana zupełnie obce.
Łatwo wytłumaczyć że telefony się odbiera kiedy odrzuca Pan połączenia tylko od klientów wpisanych do telefonu na czarną listę.
Mój telefon już tam jest - ale fakt - łatwo się z Panem połączyć z nowego numeru - tylko wtedy nie może Pan rozmawiać bo jedzie autem, jest poza biurem (strasznie często Pan jeździ samochodem). A odpisuje Pan na maile wyłącznie nowych klientów.
I ja się nie dziwie że tyle ludzi do Pana dzwonie przez cały tydzień i w niedzielę - sam to zrobiłem - bo zapłaciłem Panu kupę kasy a towar miał być u mnie kilka tygodni temu i pewnie takich klientów ma Pan więcej skoro tyle dzwonią...
ExM
#15
Posted 04 November 2011 - 13:19
#16
Posted 04 November 2011 - 23:59
@EXM, ciekawe który z klientów / sklepów podszywa się pod PANA, na allegro sprzedaliśmy i zrealizowaliśmy ponad 150 sprzedaży LAPTOPÓW/ Imaków MAC PRO tylko w tym roku i jakoś wszyscy są zadowoleni co widać po kilku setkach pozytywnych komentarzy.
A ci którzy byli nie zadowolenia (aż 3 osoby) wystawili negatywy więc Pańska teoria jest do d...
"Szkoda że na Allegro niema wielu odważnych którzy wystawili by negatywny komentarz."
FINAL Cutów sprzedaliśmy 14 sztuk od czerwca - 100% zadowolonych klientów - 100% pozytywnych komentarzy od nich.
Ostatnio w aukcji sprzedały się 2 sztuki final cuta,
1829387543 użytkownicy:
macfield
fafnirlkaf
Towar dostali co może sobie Pan zapytać a nie bzdury wypisywać. Poślizgi się zdarzają - towar idzie najczęściej z USA
a ludzie robią aferę po opóźnieniu 1 dzień! większość naszych sprzedaży (90%) to czas 14-15 dni zdarzają się poślizgi - z winy Urzędu Celnego - wystarczy wklepać w GOOGLE "Wer Zabrze" żeby wiedzieć że i 6 mcy potrafią trzymać komputer właściwie zgłoszony do odprawy.
Dziwi mnie jedno, wszyscy pieją z zachwytu nas sprzedającym JOHNYM V. który realizuje zamówienia w terminach 2 miesiące! Nie szybciej.. a u nas ludziska robią AFERĘ jak komputer idzie 16 dni!. Jak widać ludzie na tym forum są bardzo obiektywni.
(Jako ciekawostkę dodam iż każda osoba kupująca od JOHNY V. komputer wzięła udział w przestępstwie - jest to zakup przemycanego towaru bo Pan JOHNY Nie odprowadza VATu ani podatku w na terenie EU. Więc prędzej czy później zawita pewnie do kupujących od niego ekipa lotna urzędu celnego).
Wkrótce będziemy handlować tylko z hurtownikami ,z którymi w chwili obecnej i tak przeprowadzamy 60% transakcji - TAK KILKANAŚCIE waszych ulubionych SKLEPÓW z komputerami APPLE KUPUJE OD NAS!
Tłumaczą się winni. I jak to łatwo zrzucić odpowiedzialność na inne sklepy.
Jeśli działali by Państwo profesjonalnie to najpierw kupowalibyście towar a później go wystawiali na Allegro.
Pan sobie kpi pisząc o hurtowej sprzedaży bo z takim podejściem biznesowym to sobie możecie hurtowo co najwyżej ziemniaki sprzedawać. Żeby być hurtownikiem trzeba przynajmniej mieć to czym się handluje. A jak nie macie wystarczająco pieniędzy żeby zainwestować w kilka sztuk komputerów to o czym wy marzycie? Hurtownik? Gratuluje poczucia humoru.
Ciekawą ma Pan definicję poślizgu... kilka tygodni - pikuś, a ty kliencie ciesz się bo może być i pół roku! Żarty sobie robicie z ludzi czy co? I zapewniam że nikt by się nie czepiał o kilka dni - ale opóźnienia o miesiąc to są już jaja.
Tylko na początek trzeba być uczciwym i uczciwie przedstawić warunki sprzedaży i dostawy określając ramy czasowe a nie później mydlić oczy zestresowanym klientom.
A podawanie terminu dostawy w dniach roboczych to typowy myk żeby klient dał się nabrać na krótszy czas realizacji. Chociaż co ja piszę o dniach - jak opóźnienie sięga miesiąca to i dni robocze nie pomogą bo o kilkudniowym poślizgu to sobie można pomarzyć w Waszym wykonaniu.
#17
Posted 05 November 2011 - 11:53
Więc na koniec PYTAM raz jeszcze - skąd u nas oceny 4.9 i standard ALLEGRO w dziale komputery APPLE ?
cały ten wątek to jedna wielka żenada... Ja może też zacznę jakieś bzdury wypisywać na konkurencje bo jak widać jest to tu bardzo popularne. A kupienie 100 osób co napiszą negatywne komentarze na temat firmy X to teraz "pikuś"...
Na koniec dodam iż osoba dzwoniąca o 7 rano w niedzielę do firmy, która pracuje tylko PN-PT to chyba analfabeta, albo ktoś z zaburzeniami psychicznymi..
#18
Posted 12 December 2011 - 01:36
Absolutnie nie polecam i przestrzegam wszystkich przed firmą Ariko-Media!!!
Mąż zamówił dla mnie Macbooka mniej więcej w połowie października: termin dostawy- 14 dni roboczych (do 17 dni roboczych jak zapewniał sprzedawca), wpłacił pieniądze. Po upływie terminu dostawy mąż zaczął do nich dzwonić i dopytywać się o termin dostarczenia macbooka.
Na początku pan z ariko mówił, że komputer leży na cle, później codziennie mówił że komputer będzie jutro. Oczywiście obiecanki typu: „sprawdzę i oddzwonię do godziny (np.) 15- nigdy nie pokrywały się z czynami. Nikt nigdy nie oddzwaniał. Po pewnym czasie numer telefonu mojego męża trafił na znaną już wszystkim czarną listę, pan Tomasz odebrał telefon dopiero z mojego numeru. Szczytem bezczelności było powiedzenie że on nie wie kiedy dotrze do nas przesyłka, bo nie jest kurierem! (ha! Paczka nie została nawet nadana!)
Po tygodniu telefonów kolejny hit: 24.11.2011 firma ariko poinformowała męża, że Macbook będzie jutro!!! Na dowód przesłali mailem wygenerowaną etykietę wysyłkową UPS (wisi do tej pory w internecie) :
[url=http://wwwapps.ups.com/WebTracking/processRequest?HTMLVersion=5.0&Requester=NES&AgreeToTermsAndConditions=yes&loc=pl_PL&tracknum=1ZW5E0126899190203]UPS: informacja o monitorowaniu[/url]
Po kolejnych kilku dniach telefonów i obserwacji czy status przesyłki się nie zmienia, mąż otrzymał przelew w wysokości wpłaconej kwoty z tytułem „Faktura proforma nr 38/1/2011 zwrot“ z przedziwnego, prywatnego konta.
Dla uzupełnienia wspomnę, że mąż zawarł umowę kupna potwierdzoną fakturą pro- forma z firmą Ariko)
.. niezła szajka, miernoty i oszuści. Przez 1,5 miesiąca obracali naszymi pieniędzmi.
Popełniliśmy błąd decydując się na współpracę z tą firmą (niniejsze forum znaleźliśmy dopiero w momencie, gdy pan zaczął nas zwodzić)
Mam nadzieję, że ten kto tu trafi nigdy nie zdecyduje się na współpracę z Ariko-Media!
#19
Posted 13 December 2011 - 16:55
Komputer dostała inna osoba o 2 tygodnie wcześniej niż miała. I tak zawsze będziemy postępować - zwrot zamiast jakiejkolwiek dyskusji.
2. Popełniła Pani duże przestępstwo (właściwie 3) ujawniając te potwierdzenie przelewu bez zgody , sprawa dziś będzie zgłoszona do prokuratury. oraz 212 KK 1&2. i jeszcze 1 ale to już będzie niespodzianka.
A przelew był zrobiony mbank/mbank z konta pracownika by nie dać kolejnego pretekstu do wydzwaniania i wygadywania bzdur.
#20
Posted 13 December 2011 - 20:12
W razie odstąpienia od umowy, sprzedający jest zobowiązany zwrócić konsumentowi wszystko co od niego otrzymał niezwłocznie. Korzystanie z czternastodniowego terminu bez uzasadnionego powodu skutkuje popadnięciem w zwłokę. Ponadto, kupującemu należą się odsetki ustawowe liczone od dnia przedpłaty.1. Mąż po 17 dniach roboczych od zamówienia poinformował iż idzie na policje i żąda zwrotu pieniędzy - skorzystaliśmy z 14 dniowego terminu zwrotu jaki nam prawnie przysługuje.
Od kiedy to ujawnienie potwierdzenia przelewu jest przestępstwem? Z treścią art. 213 § 2 kk się pan handlarz zapoznał?2. Popełniła Pani duże przestępstwo (właściwie 3) ujawniając te potwierdzenie przelewu bez zgody , sprawa dziś będzie zgłoszona do prokuratury. oraz 212 KK 1&2. i jeszcze 1 ale to już będzie niespodzianka.
Dawno się z taką butą nie spotkałem. Sprzedawca wyzywający klientów od analfabetów i robiący im łaskę, że sprzedaje to w dzisiejszych czasach rzadkie zjawisko. Trzeba być albo wyjątkowo odważnym, albo wyjątkowo głupim.
#21
Posted 13 December 2011 - 20:35

#22
Posted 14 December 2011 - 12:24
1.
Categories: General
Date: 13 paź 2011
Title: Nowa dyrektywa o prawach konsumentów przyjęta
[url=http://www.konsument.gov.pl/index.php?mact=News,cntnt01,print,0&cntnt01articleid=448&cntnt01showtemplate=false&cntnt01returnid=100&hl=pl]Nowa dyrektywa o prawach konsumentów przyjęta[/url]
Jasno z niej wynika iż termin to 14 dni.
213 KK 1&2 dotyczy pomówień naszego pracownika a nie ujawnienia danych osobowych - to już jest inna sprawa.
Nazwanie kogoś "miernoty i oszuśc" jest przestępstwem czy się to Panu podoba czy nie.
Poza tym pieniądze zostały zwrócone więc nie ma mowy o jakimkolwiek oszustwie.
Zgodnie z wyrokiem SĄDU w Tarnowie dotyczącym odpowiedzialności za wpisy na blogu /forum odpowiedzialność za popełnione przestępstwo pada także na właściciela tego forum. Takie są suche fakty.
A ujawnienie danych osobowych bez zgody właściciela to sprawa dla GIODO.
Tomasz
---------- Wpis dodano o 12:24 ---------- Poprzedni wpis dodano o 12:19 ----------
@Arras - zawsze będzie kilka % ludzi nie zadowolonych przy dużej ilości sprzedaży to normalne - co jest chyba oczywiste!
Proszę sobie zerknąć na opinie o Komp**troniku - maja tysiące negatywnych - wyzywani od złodziei oszustów a jest to firma #1 teraz w PL jeśli chodzi o handel internetowy.
Tomasz
#23
Posted 14 December 2011 - 12:52

#24
Posted 14 December 2011 - 14:04
@TRYT Pańska wypowiedź to pokaz 0 wiedzy prawnej jak i pisanie bzdur nie znając się na temacie:
1.
Categories: General
Date: 13 paź 2011
Title: Nowa dyrektywa o prawach konsumentów przyjęta
Nowa dyrektywa o prawach konsumentów przyjęta
Jasno z niej wynika iż termin to 14 dni.
Kwestię odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny reguluje na terenie RP wyłącznie jeden akt prawny - ustawa z dnia z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.).
Art. 7 ust. 3 W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
Po pierwsze, karalność pomówienia przewiduje przepis art. 212 kk, nie 213.213 KK 1&2 dotyczy pomówień naszego pracownika a nie ujawnienia danych osobowych - to już jest inna sprawa.
Po drugie, jeśli zarzut uczyniony przez MacGad jest prawdziwy, to stosownie do treści art. 213 § 2 kk, nie popełniła ona przestępstwa określonego w art. poprzedzającym, bo jej wypowiedź służy obronie społecznie uzasadnionego interesu.
Raz jeszcze odsyłam do treści art. 213 § kk.Nazwanie kogoś "miernoty i oszuśc" jest przestępstwem czy się to Panu podoba czy nie.
Twierdzenie, że przesyłkę wysłano, podczas gdy w rzeczywistości tego nie uczyniono jest wystarczającym uzasadnieniem nazwania twierdzącego oszustem.
Ze znaczeniem słowa miernota można zapoznać się np. tutaj. Do oceny szkodliwości tego określenia powołany zostanie z pewnością biegły, niemniej jego użycie można uzasadnić niskim (miernym) poziomem obsługi, na który powołuje się MacGad.
j.w.Poza tym pieniądze zostały zwrócone więc nie ma mowy o jakimkolwiek oszustwie.
No i?Zgodnie z wyrokiem SĄDU w Tarnowie dotyczącym odpowiedzialności za wpisy na blogu /forum odpowiedzialność za popełnione przestępstwo pada także na właściciela tego forum. Takie są suche fakty.
Dla GIODO? Tu można sobie poczytać czym ten organ się zajmuje.A ujawnienie danych osobowych bez zgody właściciela to sprawa dla GIODO.
Nie zauważyłem, by firma Komputronik wyzywała swoich klientów od analfabetów i straszyła ich w sieci prokuraturą.Proszę sobie zerknąć na opinie o Komp**troniku - maja tysiące negatywnych - wyzywani od złodziei oszustów a jest to firma #1 teraz w PL jeśli chodzi o handel internetowy.
#25
Posted 14 December 2011 - 16:59
1. POST MACGAD został wyedytowany więc już teraz ciężko się połapać o co naprawdę chodziło... i dla czego miałem racje.
Nie jestem prawnikiem a już opinie prawną w sprawie wystawił ktoś inny nie ja..co do stanu z wczoraj nie dziś po edycji.do
"Twierdzenie, że przesyłkę wysłano, podczas gdy w rzeczywistości tego nie uczyniono jest wystarczającym uzasadnieniem nazwania twierdzącego oszustem.
Ze znaczeniem słowa miernota można zapoznać się np. tutaj. Do oceny szkodliwości tego określenia powołany zostanie z pewnością biegły, niemniej jego użycie można uzasadnić niskim (miernym) poziomem obsługi, na który powołuje się MacGad."
Kto twierdzi iż paczka wyszła ? na pewno nie ja - został wydrukowany list przewozowy i podana informacja iż jak mak dotrze to zaraz wyjdzie taką przesyłka - a z monitoringu jasno wynika iż przesyłka nie została nadana tylko wydrukowany list przewozowy!!!. Kupujący został tylko poproszony o sprawdzenie statusu zamiast dzwonić co 1h. Ale nerwy pana poniosły rano w Pn zwróciliśmy pieniądze by mieć już święty spokój z klientem.
Poza tym co mówić kupującym którzy dzwonią od 5 dnia od zakupu codziennie i chcą znać jakieś nowe szczegóły - zwykła upierdliwość ludzka - a info że idzie/leci/cli się im nie wystarcza chcą coś więcej.
Ja tu nigdzie nie straszę prokuraturą tylko stwierdzam fakt iż osoba x pomówiła nic nie winnego pracownika , nazwała jak nazwała i jeszcze się z nazwiska nabijała. Sprawa dla mnie jednoznaczna.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users