Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Pro - projektowanie graficzne / zł

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 joujou

joujou
  • 5 postów

Napisano 04 maja 2011 - 18:52

Witam Was serdecznie!

Przypuszczam, że macie już dość tematów takich jak mój... jednak odważę się zadać pytanie...
Wybaczcie moją amatorszczyznę, kompletnie nie znam się na konfiguracjach sprzętowych, dlatego bardzo potrzebuję Waszej pomocy.

Zamierzam się na MBP 13" w podstawowej konfiguracji:

Procesor dual-core Intel Core i5 2,3 GHz 3MB / 4 GB pamięci DDR3 / Układ graficzny Intel HD Graphics 3000 z 384 MB pamięci SDRAM DDR3 współdzielonej z pamięcią główną

proszę, doradźcie, czy jest sens kupować taką konfigurację, kiedy pracuje się non-stop w AI / PS / ID ?
Składam publikacje, robię plakaty i wszystkie inne duperele - jednym słowem kupuję komputer do pracy, ale póki co nie stać mnie na 17" za 12k

Czy da się pracować przynajmniej rok na 13" ? (kiedyś w końcu zarobię na monitor;) )

Bardzo liczę na Waszą pomoc
z góry dziękuję!

#2 bar-trek

bar-trek
  • 6 159 postów

Napisano 04 maja 2011 - 18:54

to nie lepiej kupić 15" ze znacznie lepszym 4-rdzeniowym i7 i mocniejszą grafiką? Koszt to 7300 zł, oczywiście z zagranicy dużo taniej :)

#3 tmkszlc

tmkszlc

• 1 846 postów
  • SkądSzczecin, PL

Napisano 04 maja 2011 - 18:55

pewnie, ze sie da. jak kupisz monitor to bedzie sie jeszcze lepiej pracowalo, a do tego czasu pomeczyc sie troszke na 13tce.

#4 stojak1030

stojak1030
  • 2 186 postów
  • SkądŻary, Poland

Napisano 04 maja 2011 - 18:57

NAJNOWSZY macbook pro 15" i7, SANDY BRIDGE (1591489026) - Aukcje internetowe Allegro za 7000zł +FV można dostać :)

#5 maciejtca

maciejtca
  • 596 postów
  • SkądTrzebnica, Poland

Napisano 04 maja 2011 - 18:58