Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

CV informatyka - klasycznie czy nowocześnie?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 ex3v

ex3v

• 1 884 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 kwietnia 2011 - 09:10

Do tej pory praca trafiała na mnie. Teraz ja chciałbym trafić na pracę z umową o pracę (znudziło mi się bawienie we freelance i zastanawianie się, czy będzie z czego żyć za parę miesięcy czy nie). W tym wypadku trzeba oczywiście napisać CV, na lekcje przedsiębiorczości chodziłem, rodzice/znajomi/życie mnie uświadomiło, wiem o co chodzi. Pytanie tylko, jak takie CV ma wyglądać. Jestem informatykiem, ale mam także wiele wspólnego z branżą AV i Photoshopem. Dzięki temu mogę zrobić bardzo fajne, kolorowe i unikalne CV, ale z drugiej strony nie wiem, czy ktoś potraktuje mnie z nim poważnie. A jak wy myślicie? To po lewej czy po prawej (składając je jako informatyk).
I pytanie pomocnicze - czy robić (nawet na oferty po polsku) tylko cv po angielsku i pchać je wszędzie, czy wysyłać tylko, kiedy rekrutacja tego wymaga?
Dołączona grafikaDołączona grafika

#2 renqien

renqien

Koniec...

• 20 740 postów

Napisano 27 kwietnia 2011 - 09:14

Nowoczesne, kolorowe ale nie pstrokate, przede wszystkim bardzo czytelne i przejrzyste. Ja lubię, jak trafiające do mnie CV mówią coś o autorze, o jego guście i charakterze. Inna sprawa, jeśli firma szuka "klonów" czyli typowych Mr. Smith. Wtedy klasyczny z typowym zdjęciem w garniaku itp. Wszystko zależy, do kogo wysyłasz.

#3 ex3v

ex3v

• 1 884 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 kwietnia 2011 - 09:16

No ok, a to po prawej (work still in progress) Tobie pasuje? Bo właśnie pracuję nad tym layoutem (jeszcze brakuje paru szczegółów i porządnego formatowania tekstu)

#4 lfemzwan

lfemzwan
  • 2 166 postów
  • SkądPL

Napisano 27 kwietnia 2011 - 09:19